Привет, някой имал ли е проблем с него? Може ли да се засече с диагностика, че нещо не се сещам. Проблема заради който се съмнявам че е от него е следния - затруднено първо палене сутрин, при второто пали веднага, на извънградско светва чека за проблем с горивната система, при гасене на двигателя грешката изчезва и после веднага пак се появява, прави го само на дълги разтояния. КОлата ограничава скороста до 140км/ч., и оборотите до 4500рмп. Явно е че влиза в авариен режим, но запаметени грешки няма. По колата досега е направено следното - сменен и два пъти проверен ангренаж /от различни хора и винаги с пети/- съмнения за неправилно зацепване, сменен термостат и термодатчици - съмнения за рязко смъкване на температурата и за това да влиза в авариен режим, сменен съединител заради съмненията че той е причината за оборотите и скороста, чисто нова генерация с всички гърнета и тръби. Та като прочетох за датчика се замислих и дали не е той причината за проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фазов датчик разпределителен вал Браво 1.8 16V
Collapse
X
-
Този датчик на цифров Hall ефект.Записвало ли ти е camshaft грешка ? Щото ако не е , не бих го барал.Тоя датчик не се прецаква дори като закачиш ТАП на неговото мястоедни 1.8 хакери и това бяха направили
Tемп. датчик е едно съпротивление, ако в даден момент ти дава що годе читаво отчитане на температура - значи работи, не може за секунди да му падне/увеличи толкоз съпротивението , че колата да си мисли, че е -50гр. навън.А съединителя, доколкото си спомням, еееей много помня ве, го запали на Бяло Камъне
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Грешки няма никакви, пробвал съм с 3 термодатчика, съединителя го запалих там, ама си мислех че е от него, е след ремонта му пак няма промяна. Чистил съм дебитомера, той също не е причината, ламбда сондата клати от 0.1 до 0.9, бензиновата помпа е сменена, но пък го прави и на газ. Още нещо интересно се сещам, когато си мия колата и с пароструйката си измия джантите и по точно предна джанта от страната на пасажера, колата направо излита, а там е точно фазовия датчик. Почвам да се съмнявам че проблема е някъде в буксата на датчика но първо ще трябва да сваля ангренажа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Знам че е доста нагоре и добре покрит от подкалник и капака на ангренажа, ама вече не знам какво може да е. Почнах да търся какви са симптомите на датчика на коляновия вал точно заради това че при теб се е оправила колата слуд смяната му и в ауди, бмв и рено форумите прочетох за същите симптоми като при мен и че са пречинени от фазовия датчик. Та затова ако някой знае какви са му симптомите когато е развален да казва че, едни 150лв. за датчик и още поне 100 за монтаж не ми се дават на сляпо. Почвам сериозно да се замислям над това буксата да прави проблем.Струва ли си варианта за втора уопотреба?, мисля че не е добра идея, ама все пак да питам.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банков, не мога да разбера за кой датчик говориш. Ако е датчика при разпределителните валове(датчик на Хол), сменял съм го и цената му комплект с плочката(защото има и отделно само сензора) е 75 лв. При мен симптома беше, че просто не запали и след отваряне се видя, че е правена няква самоделка за плочка и се е изместил и изтъркал. Той няма как да се намокри при миене на джанти. За датчика на коляновия вал бях пуснал тема. Директно си записа грешка датчик RPM. Оказа се , че по незнайна причина буксата се беше напълнила с боклуци. Не съм го сменял, но тогава проверих за цена и беше между 75 и 110 лв.П.П. на мен чека ми свети постоянно, ама това е друга бира....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
http://axm-auto.com/index2.php?brand...=21&subcat=341 за тоя датчик говоря.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
veselin10 написа:Не знам защо са такива дебели цените. Аз го взех за 75 лв. Когато свети чека без да гасиш за да не изчезне да я закачиме да видим какво ще си каже предлагам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар