Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    значи тогава проблема не е механичен(от самия цилиндър),но какво е.много интересно

    Коментар


      #92
      ЧНГ на всички! Да сте живи и здрави! Нагара вътре в главата не се маха толкова лесно. Това със сипването на пълна синтетика в мотора можеш да го пробваш - стига да не те бърка високата цена на това масло. Доста съм чел и чувал от хора занимаващи се с тази марка мотори, че не случайно се препоръчва от завода точно каква марка масло да се ползва! Това не е случайно! Колкото до нагара - и на моята фиатка като я купих й сменях гарнитурата на капака на клапаните. И там беше / и все още е / страхотна мизерия от нагар! Може би и тя е прегрявана или маслото е било различно от нашето тук?! И при мен го има това лошо работене на някой от цилиндрите - не знам кой е но при студен старт сякаш работи на 3 цилиндъра и тресе, а ако пипна газта и гасне. И аз се вкарах във филми като теб /имам пускана тема и ...нищо не разбрах защо го прави/, но не ми се занимаваше повече да търся проблема/нямам време за обстойни тестове/. При мен друг е поблема - при това студено палене ми светва и чека! а защо - идея си нямам, но когато запаля следващите 3-4 пъти през деня и той не светва и тогава мотора работи идеално! Другото е, че ту имам парно, ту нямам и странно бълбука на студен мотор! Може би ако трябва пълна ревизия на двигателя, то цената на ремонта, по груби мои сметки, ще надвиши цената на колата!

      Коментар


        #93
        тези мотори имат навика да духат гарнитури,а в мн.случаи горят антифриза в цилиндъра.засечи намалява ли ти антифриза и колко

        Коментар


          #94
          Ако колегата ivel визира мен в предния си пост, то при мен антифриза не намалява и свещите са нови и са точно за този мотор, но мисля и усещам, че със старите си свещи колата работеше и палеше по-добре въпреки, че бяха с огромно разстояние. Ако имаше проблем гарнитура или с някой от сегментите/компресия не е мерена/, то разхода на гориво нямаше да е такъв, а той е идеален!Всъщност, нека изчакаме колегата пуснал тази тема да сподели и своите си мнения

          Коментар


            #95
            Колегата само добавя че и резет на компа не помага. Пали си хубаво вдига обороти сваля ги постепенно и щом се кротне на празен ход се почва бубубубу и аре, като подадеш газ се оправя и като падне пак на обороти пак почва, тоест като подавам газ и се форсира леко се усеща че работи на всички цилиндри. А за нагара горе в главата се сетих от кво може да е, знаете че тоя мотор картерните газове излизат горе през капака та явно те са основния фактор, предполагам че конденза от изпарения които се отлагат там се семсва с маслото, а като позгрее колата се изпича и си остава като налеп по главата. Но наистина е неприятна гледка, чак главите на болтовете не си личат, тя и хондата от там изкарва газовете ама пък е чиста като аптека. Както и да е, вече не знам кво остана да пробвам освен да разменя бубините.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #96
              Сигурно си мислите колегата се е оправил , не пише. Да ама не, колегата ще се оправи като засили тая шибана италианка някъде където и кучета не минават. Не пишех понеже исках да направя всичко споменато от вас и отбелязано от мен. А ето какво беше то, размяна на местата на бубините - ефект нулев, смяна на въпросната бубина с такава от работеща кола - ефект нулев, смяна на температурен датчик- ефект нулев, почистване на МПХ- ефект нулев. Смяна на колата- ефект огромен шегувам се Ама се предавам така ще е, няма се занимавам с нея, просто не остана кво вече, не бачка и не бачка тоя цилиндър и тва си му е, и на пук на мен като запаля поработи 10 сек загася и пак запаля и вече бачка, направо да ти скъса нервите. Остана да сменя само компа ама много му здраве, като последна мярка мисля ся като понамалее бензина да и сипя 100 октана да видим, ама вече ми минаха всички мераци Ако случайно открия къв зъл дух се е заселил в нея ще пиша
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #97
                Последна мярка - цепни му тиквата и виж какво е положението вътре.

                Коментар


                  #98
                  ами да то не остана друго

                  Коментар


                    #99
                    Ако я цепна ще е като се стопли, сега няма къде инак имам такъв мерак щото и без тва е мръсна искам да светне като аптека
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      Airfan написа:
                      Последна мярка - цепни му тиквата и виж какво е положението вътре.
                      И ще се сети какво му казахме още на първа страница
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        Ъпсурд мерихте ли му компресията на тоя форд преди тва А и нямам бензин в маслото, а и как ще тече тоя бензин там, тои да не стига течен до клапана Ето последния тест от тая сутрин, запалих я с чисто нов темп датчик но без да е монтиран, само закачен на буксата от вън, като преди тва беше нощувал в колата за да е с същата температура както вън (показваше 10000ома при 0 градуса както е по книга). Колата запали както винаги, вдигна обороти, свали ги и съответно започна познатия филм бубубубу да ама съвсем скоро тва нещо взе да намаля докато след минута две работа не изчезна напълно и колата заработи перфекно. Слезнах откачих датчика как си работеше и закачих неиния си датчик дето си е на местото и се е подгрял от работата на мотора. Щом го закачих веднага се почна пак бубубубуубу. Което ще рече че сместа беднее, а защо беднее един господ знае.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          Значи е от датчика? Пробвай и с друг - нов! Може и това да е проблема!

                          Коментар


                            Ам да де, е с тоя същия новия пробвах, все тая когато е монтиран. Разлика има само когато не е монтиран понеже лъже компа че е студено (реално няма как да се сгрее щото виси на буксата) и като бачка колата и загрява сместа си остава богата компа не я коригира, и малко да се стопли мотора и вече му идва супер и бачка добре, естесвено ако го оставя повече така ще вземе да дави. Но експеримента показва че при реални показания на датчика сместа идва бедна, с малко разминаване в посока на долу по температурната крива на датчика вече сместа е ОК. Явно както и по рано се усъмних алогритама за палене на студен двигател е сбъркан. Сигурен съм че ако я запаля с друг комп ще бачка ОК. От тук на сетне мога или да издиря темп датчик които е с малко по различни показания при студен мотор, или да си карам така, или да пробвам как ще е с по високо октанов бензин.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              Що не пробваш с друго ЕКУ ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Няма от де да намеря
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X