Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Леко доуточнявам, цилиндъра не работи само в студено, и само от първо палене мога да запаля да загася и веднага пак да запаля и тогава вече всичко е Ок Понеже нямам от къде да взема бубина, мога да разменя местата им ако проблема се измести ясно.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #77
      ами какво чакаш бе човек

      Коментар


        #78
        хаха, ми не мога постоянно да се занимавам с нея, особено сега по празниците ми се натрупва работа и не остава време за нищо, а и деня къс бърже се стъмва, та квото мога опитах и тва ще направя ама да видим кога
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #79
          Това което сте писали напреди не е вярно. Искра има едновременно в двата цилиндъра, но тази в която няма прасна ГВ смес искрата е около
          Код:
          In a typical engine, it requires only about 2 to 3kV to fire the cylinder on the exhaust strokes. The remaining coil energy is available to fire the spark plug under compression (typically about 8 to 12kV).
          това от уикипедията. А във мануала на бравото беше подобно. Когато има горивовъздушна смес, пробивното напрежение е по-високо, още по-високо ако е богата сместа. Адаш ти като си разменял кабели пробва ли да ги кръстосаш лулите, без да ги разкачаш откъм бобината.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #80
            кола

            Размени бубините понякога изолацията е слаба и прави беля
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #81
              slav4o_vt написа:
              Това което сте писали напреди не е вярно. Искра има едновременно в двата цилиндъра, но тази в която няма прасна ГВ смес искрата е около
              Код:
              In a typical engine, it requires only about 2 to 3kV to fire the cylinder on the exhaust strokes. The remaining coil energy is available to fire the spark plug under compression (typically about 8 to 12kV).
              това от уикипедията. А във мануала на бравото беше подобно. Когато има горивовъздушна смес, пробивното напрежение е по-високо, още по-високо ако е богата сместа. Адаш ти като си разменял кабели пробва ли да ги кръстосаш лулите, без да ги разкачаш откъм бобината.
              Точно тва правих бре адаш но ти използваш по правилна дума-кръстосваш, аз бях писал че разменям ама тва е двузначно и явно не всеки го е разбрал, почти 2-3 дена карах с кръстосани лули и проблема си остана на 1 ви затова и офертата с рязмана на бубини много не ме влече щото тя ако беше бубината като размених лулите би трябвало и проблема да отиде на 4 ти. Но ще ги разменя все пак.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #82
                Slavi_Lancia написа:
                slav4o_vt написа:
                Това което сте писали напреди не е вярно. Искра има едновременно в двата цилиндъра, но тази в която няма прасна ГВ смес искрата е около
                Код:
                In a typical engine, it requires only about 2 to 3kV to fire the cylinder on the exhaust strokes. The remaining coil energy is available to fire the spark plug under compression (typically about 8 to 12kV).
                това от уикипедията. А във мануала на бравото беше подобно. Когато има горивовъздушна смес, пробивното напрежение е по-високо, още по-високо ако е богата сместа. Адаш ти като си разменял кабели пробва ли да ги кръстосаш лулите, без да ги разкачаш откъм бобината.
                Точно тва правих бре адаш но ти използваш по правилна дума-кръстосваш, аз бях писал че разменям ама тва е двузначно и явно не всеки го е разбрал, почти 2-3 дена карах с кръстосани лули и проблема си остана на 1 ви затова и офертата с рязмана на бубини много не ме влече щото тя ако беше бубината като размених лулите би трябвало и проблема да отиде на 4 ти. Но ще ги разменя все пак.
                Слави,какво размеяш? Кабелите при бобината или лулите на 1 и 4 цилиндър?Ако разменяш кабелите при бобината, то тогава може проблемът да е в самият кабел. Аз искам да те питам колата с какви повдигачи е?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #83
                  тези мотори нямат повдигачи.имат чашки с пулове директно под разпределителния вал

                  Коментар


                    #84
                    Същите като на твоята Дидо, чашка с пулче де вика колегата, или така наречените хидравлични Дидо от кабел не е сменях разменях де кво що може да се сетиш, имам много кабели, дори доказано работещ от хондата Ти мани тва ми взех да чувам някво чукане като е студена,,,,, то и бравото така чукаше и се изчука накрая.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #85
                      Slavi_Lancia написа:
                      Същите като на твоята Дидо, чашка с пулче де вика колегата, или така наречените хидравлични Дидо от кабел не е сменях разменях де кво що може да се сетиш, имам много кабели, дори доказано работещ от хондата Ти мани тва ми взех да чувам някво чукане като е студена,,,,, то и бравото така чукаше и се изчука накрая.
                      Аз не можах да разбера дали си правил ресет на компа? Да ти кажа преди време и при мен мареата правеше подобен номер, но изчезна. Не знам дали беше от запушени дюзи (чистих ги), адаптация или нещо друго,но се оправи сама.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #86
                        Чукането може да е от незатворил клапан, а от него и проблемите описани в 6 страници! Лошото е, че за да го установиш, ще трябва да обезглавиш мотора! Поздрави!

                        Коментар


                          #87
                          Дидо не съм го резетвал но ще го сторя.Ицо ако не затваря клапан как ще държи 12 атм. Инак и аз имах такива съмнения но освен загуба на компресия очаквам и детонации в колекторите ако някои клапан не затваря.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #88
                            Освен незатваряне на всмукателния колектор може да има износване и в седлото, стержена и водача. Пукнат/износен водач и т.н. Компресията може да се докара и от лош - счупен, запечен, износен маслообиращ семент...Виждал съм такова чудо! Компресия 17! при норма 10 и разход на масло от 1л./1000км. и това съпроводено с лоша работа на точно този цилиндър. Ако си сигурен, че проблема не ти е в бобините, кабелите и свещите, и при условие, че нямаш вода в бензина, а и дюзата ти е нормално работеща,...като изключиш всички тези лесни начини за проверка, ти остава гадната работа с клапан или сегменти. Ако и си сигурен, че центровката ти е наред/ в последните дни се нагледах на лоши центровки и скъсани ангренажи в студа/. За друго не се сещам.Поздрави!

                            Коментар


                              #89
                              затова и писах за гарнитура,но автора беше категоричен че не е ,макар,че няма много логика,цилиндър с вода да работи на газ,а да не работи на бензин

                              Коментар


                                #90
                                Ами все още си мисля че не е, няма признаци да е, маслото си е ок, за 6 х.км не е пипнала масло, чисто си е, антифриза е ок. Веднъж свалях капака за смяна на гарнитурка, голема мизерия беше вътре, чернилка чернилка, ужас, явно е била попрегрявана или карана с кофти масло но имаше много гаден черен нагар горе при вала. Но пък вала беше ок, нямаше износени гърбици пуловете също изглеждаха добре, щото ся ми мина през ума ако изпускателен клапан праи мизерии да е износен пул да не отваря добре ама не е. А и факта че при топло време го няма и наи вече че като запаля и загася на второто палене вече е ок някък си не ми се вярва проблема да е механичен. Имам още 2-3 неща да изпълня за които писахте и ако не намеря виновника остава така , мотор няма да разглобявам, не и сега, не и докато не му стане нещо, инак имах голямо желание да сваля главата и да я изчистя да светне. Абе казаха ми че ако и сипя синтетика ще се изчисти чернилката, верно ли?
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X