Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    извинете ме но явно съм подценил колегата.писах защото има и такива които не знаят реда на цилиндрите,а други пък даже не знаят,че колата им не пали от слаб акумулатор.

    Коментар


      #62
      Няма нищо, не си длъжен да познаваш всички Аи ще слезна да измеря компресия на студено че нямам спомен като я мерих кво беше що беше.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #63
        Така да сложим точка и по този спор, компресията на въпросния цилиндър е 12 на не палена кола от вчера и външна темп около 5 градуса. Темп датчика показва 7,35 килоома, при необходими 10 на 0 градуса и 5 на 20 градуса, мисля че е в границите на нормалното като за 5-7 външна.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #64
          А защо не пробваш палене с откачен температурен датчик,така ще го елиминираш като проблем, компа ще зададе авариен режим и ще ти работи вентилатора постоянно. Пробвал съм го.

          Коментар


            #65
            Когато сместа е богата е необходимо по-високо напрежение за да прескочи искрата. Ако има някаква утечка там нейде свързана с 1 ви цил. е възможно да прекъсва запалването. Аз затова ти писъх да я смениш, помислих че разстоянието между електродите може да и е голямо.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #66
              Ще пробвам утре сутрин с откачен датчик, свеща на 1 ви след всички размени по цилиндри и замени с други свещи накрая и намалих малко разстоянието ама все тая. За сега се насочвам към експерименти с темп датчика.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #67
                Виж сутрин на тъмно и на студено какво става но вече съм убеден че е това има утечка. Когато ти е нормална сместа си прескача искрата от където трябва. Може би някъде лулата.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #68
                  Отечка отечка, адаш ама аз съм пробвал не с един и два доказано работещи кабели
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #69
                    Колега смени я тая свещ все пак,може искрата да не е както трябва.Газта се пали по лесно от бензина.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #70
                      За тея дето не им се чете цялата тема и с право щото стана 5 стр, ще го кажа за 19 път, свеща е сменяна и с друга и с нова и с квато имам, а верваи ми имам много 3 комплекта само за тая кола, 1 чисто нов дензо обикновен, един с които беше колата Бош явно е сменян скоро щото изглежда перфектен но аз като я купих го смених точно поради тази причина щото си мислех че не е в ред и взех нови дензо, и с тях така, после сложих иридиум щото имах едни останали от бравото но и с тях така, така че не се заяждате със свеща, още повече че са дензо иридиум и съм им разменял местата по цилиндрите и все 1 ви се келеши първото което съм правил е да се уверя че не е от свещ кабел и бубина .
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #71
                        Остава да е клапан.Ебаси мистерията.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #72
                          Аз като четох, отнало какво си писъл се сещам, че при този тип система ако откачиш едната свещ искра няма да прескача и към другата. Ако няма утечка би трябвало, като откачиш 1 цил да спре да работи и 4 ти. Aко кабела е във въздуха и ако няма утечка...
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #73
                            slav4o_vt написа:
                            Аз като четох, отнало какво си писъл се сещам, че при този тип система ако откачиш едната свещ искра няма да прескача и към другата. Ако няма утечка би трябвало, като откачиш 1 цил да спре да работи и 4 ти. Aко кабела е във въздуха и ако няма утечка...
                            В грешка си колега ,при тази система искра има на 1+4 и на 2+3 цилиндър, като искрата отива там където е горивото,то се явява електролит т.е. по проводимо е отколкото празния цилиндър. Поне така съм разбрал аз от това което пише в документацията за мареата. Както и при пълния инжекцион например там където няма искра дюзата не отваря за да пази катализатора(това вече е от личен опит) , но при колвегата тук колата е моноинж. така че това не важи май.

                            Коментар


                              #74
                              Искрата е едновременно и на двата цилиндъра, без значение кои от тях е в такт работа, сместа не е фактора за прескачането на искра. Бубините си мятат искра винаги две по две на 1-4 и на 2-3.FGRC, не не остава да е клапан как ще обясниш компресия от 12 атм иначе Признавам тва само италянка го може
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #75
                                нещо се пропуска.нека обобщим.имаме цилиндър който не работи като е студен,има компресия 12,искра и гориво съшо има.е няма как да не работи.я пробвай с друга бобина,но не и твоята.не може всичко да работи, а мотора да работи на 3 цилиндъра

                                Коментар

                                Working...
                                X