Такаааа, запалих на газ, мърка като коте, и цилиндъра бачка, щото за всеки случи въпреки дъжда реших да слезна д аму откача кабела д ане би да се заблуждавам. Откачих -спря, закачих тръгна. А сега с какво може една моно инжекция да прави тея номера на бензин. Почвам да се съмнявам в температурния датчик макар че го замервах и него и според външната тем отговаря с показанията си точно. Ама пък що само тоя цилиндър се държи така. Утре ако стана на време ще сменя и свеща да видим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с 1-ви цилиндър.
Collapse
X
-
Re: Странен проблем с 1-ви цилиндър.
wwalker написа:sok1 написа:Плюещ/пикаещ/неразпрашаващ инжектор.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Takaaaa, ето до къде стигнах, до задънена улица хахаха, сменях свещи разменях свещи мерих компресия сичко като по книга, но цилиндъра студен не бачка и тва си е. Тая сутрин направих следното, първо запалих поработи малко има няма минута щото тя като запали бачка в началото добре и 5-6 секунди от как е запалена и свали оборотите тогава почва да пърпори, та изчаках я да вземе да буботи и я изгасих. Свалих веднага свеща на първи цилиндър и я гледам суха е, не е като да я дави, или пък да е влажна какато се очаква на студена кола, което почва ме навежда на мисълта че наистина до тоя цилиндър нещо става и явно нестига достатъчно гориво, ама и не съм и сигурен де че тва е показател. След тва завих свеща запалих я и тоя път си работеше ОК, което ми се стори странно. Следващия път ще пробвам следното, паля работи 30 сек и гася, след тва пак паля да видим. А ще пробвам да резетна и компа да видим да не се омазва тои нещо и как е първото палене след като е резетнат. Другото което си мисля, някои от колегите по горе спомена, че може дюзата да препикава и да цвърка някък си на криво и де се ввика тоя цилиндър да е наи оязвим. Та някои знае ли как се чисти дюза на моно ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
ivel написа:пълни глупости.няма как да работят 3 ,а един да не работи заради гориво-въздушна смес.дюзата впръсква еднакво на всички цииндри.по 1-ви и 4-ти цилиндър.симптомите са за заминаваща си бобина на 1-ви и4-ти цилиндър .бобините си проличават колко са хубави точно в студа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
......и още нещо води до отпадане на проблема с бубината, като разменя местата на кабелите на бубината проблема си остава на същия 1 ви цилиндър. В момента кабела за 1 ви е на мястото на 4, съответно 4 е на 1 виАко беше бубината то проблема щеше да се измести на 4 ти
но не.И да не съм чул повече някои да каже че дюзата се е зацапала от газта, за 3 път казвам, колата е моно дюзата е над плочката и господ не може да я зацапа там
На мен също не ми се вярва от пикаеща дюза да страда този цилиндър, но аиде де що на газ мърка като коте???? Значи проблема явно е с бензина и храненето на 1 ви. Изключвам и вариант да има нещо в колектора, щото ако го има си го има и на газ и ще пречи и на газта, и също така след 3-4 минути няма да се отпушва само
Пълна мистерия чак почвам да се чудя да не си го измислям хахаха, ама факт е студена 1 ви не бачка, махам и кабела от свеща ток ша те отрепе промяна в работата няма
Ако случаино открия кво е ще ми е драго да ви съобщя, но за сега всичко удря на камък
Мина ми и идеята да взема от някъде бубина за проба или да им разменя местата ама......но както казах по горе с размяна на местата на кабелите и проблема си остана на 1 ви.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:...И да не съм чул повече някои да каже че дюзата се е зацапала от газта, за 3 път казвам, колата е моно дюзата е над плочката и господ не може да я зацапа там...
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар