Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Такаааа, запалих на газ, мърка като коте, и цилиндъра бачка, щото за всеки случи въпреки дъжда реших да слезна д аму откача кабела д ане би да се заблуждавам. Откачих -спря, закачих тръгна. А сега с какво може една моно инжекция да прави тея номера на бензин. Почвам да се съмнявам в температурния датчик макар че го замервах и него и според външната тем отговаря с показанията си точно. Ама пък що само тоя цилиндър се държи така. Утре ако стана на време ще сменя и свеща да видим.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      според мен проблема е софтуерен- еку-то.

      Коментар


        #18
        Бензинови двигатели

        моята е пълна инжекция и ми прави тези мизерий както написах жече кабели,све6ти и филтър са сменени при повече газ прекъсва и няма мошност

        Коментар


          #19
          Я виж в смукателния колектор на този цилиндър какво е забодено.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            Уффф как ли ще видя да го ева, няква идея без да се сваля
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Re: Странен проблем с 1-ви цилиндър.

              wwalker написа:
              sok1 написа:
              Плюещ/пикаещ/неразпрашаващ инжектор.
              Да, ама човека е писал, че е моно... как да мине на 3 цилиндъра?....
              Мда, това съм го пропуснал.
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар


                #22
                ейй най до после се оправи проблема ми беше ланда сондата

                Коментар


                  #23
                  еййй най до после се оправи проблема беше в ланда сондата

                  Коментар


                    #24
                    Takaaaa, ето до къде стигнах, до задънена улица хахаха, сменях свещи разменях свещи мерих компресия сичко като по книга, но цилиндъра студен не бачка и тва си е. Тая сутрин направих следното, първо запалих поработи малко има няма минута щото тя като запали бачка в началото добре и 5-6 секунди от как е запалена и свали оборотите тогава почва да пърпори, та изчаках я да вземе да буботи и я изгасих. Свалих веднага свеща на първи цилиндър и я гледам суха е, не е като да я дави, или пък да е влажна какато се очаква на студена кола, което почва ме навежда на мисълта че наистина до тоя цилиндър нещо става и явно нестига достатъчно гориво, ама и не съм и сигурен де че тва е показател. След тва завих свеща запалих я и тоя път си работеше ОК, което ми се стори странно. Следващия път ще пробвам следното, паля работи 30 сек и гася, след тва пак паля да видим. А ще пробвам да резетна и компа да видим да не се омазва тои нещо и как е първото палене след като е резетнат. Другото което си мисля, някои от колегите по горе спомена, че може дюзата да препикава и да цвърка някък си на криво и де се ввика тоя цилиндър да е наи оязвим. Та някои знае ли как се чисти дюза на моно ?
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Чурката пикае на криво (на 3 струи) щото е зацапана заради газта.
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #26
                        пълни глупости.няма как да работят 3 ,а един да не работи заради гориво-въздушна смес.дюзата впръсква еднакво на всички цииндри.по 1-ви и 4-ти цилиндър.симптомите са за заминаваща си бобина на 1-ви и4-ти цилиндър .бобините си проличават колко са хубави точно в студа.

                        Коментар


                          #27
                          ivel написа:
                          пълни глупости.няма как да работят 3 ,а един да не работи заради гориво-въздушна смес.дюзата впръсква еднакво на всички цииндри.по 1-ви и 4-ти цилиндър.симптомите са за заминаваща си бобина на 1-ви и4-ти цилиндър .бобините си проличават колко са хубави точно в студа.
                          ама на газ си мърка като коте, така поне казва Слави. Което води до отпадане на проблем с бобината
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            ......и още нещо води до отпадане на проблема с бубината, като разменя местата на кабелите на бубината проблема си остава на същия 1 ви цилиндър. В момента кабела за 1 ви е на мястото на 4, съответно 4 е на 1 ви Ако беше бубината то проблема щеше да се измести на 4 ти но не.И да не съм чул повече някои да каже че дюзата се е зацапала от газта, за 3 път казвам, колата е моно дюзата е над плочката и господ не може да я зацапа там На мен също не ми се вярва от пикаеща дюза да страда този цилиндър, но аиде де що на газ мърка като коте???? Значи проблема явно е с бензина и храненето на 1 ви. Изключвам и вариант да има нещо в колектора, щото ако го има си го има и на газ и ще пречи и на газта, и също така след 3-4 минути няма да се отпушва само Пълна мистерия чак почвам да се чудя да не си го измислям хахаха, ама факт е студена 1 ви не бачка, махам и кабела от свеща ток ша те отрепе промяна в работата няма Ако случаино открия кво е ще ми е драго да ви съобщя, но за сега всичко удря на камък Мина ми и идеята да взема от някъде бубина за проба или да им разменя местата ама......но както казах по горе с размяна на местата на кабелите и проблема си остана на 1 ви.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #29
                              Slavi_Lancia написа:
                              ...И да не съм чул повече някои да каже че дюзата се е зацапала от газта, за 3 път казвам, колата е моно дюзата е над плочката и господ не може да я зацапа там ...
                              Дюзата се зацапва от бензина, а не от газта. Когато дюзата спре да работи, на върха ѝ остава една малка капчица бензин, който се изпарява от топлината. При изпаряването остава малко ...нещо като налеп. На следващото преминаване на газ - още малко налеп. След време налепът се наслагва един в/у друг и става доста дебел и започва да затваря отворите на дюзата. Следва пикаене срещу вятъра... :D
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                #30
                                Аз не бих отхвърлил бобината толкова бързо. И на мен ми разправяха че не е възможно да ми прекъсва 2 и 4 цилиндър защто бобините са 1-4 2-3 ама при мен прекъсваше 2 и 4 без да прекъсва 1 и 3 , та проблема се орави с нова.Та ако имаш възможност пробвай с друга.

                                Коментар

                                Working...
                                X