Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с 1-ви цилиндър.

    Тая моята италянска пущина като застудее и почва с номерата, бачка на 3 цилиндъра след като я запаля и така 2-3 мин докато мина на газ после вече всичко е ок. Така тва нещо се случва и с чисто нови свещи и със стари дензо иридиум. Проблем в момента е 1 ви цилиндър, не помня миналата година пак ли тои беше виновен, но помня че откачах кабел по кабел и единия не бачкаше, съответно в къщи имах комплект някви кабели сложих един от тях и заработи. След няколко дни купих чисто нови кабели Тесла, и като че ли не е имало проблем вече ама то и зимата свърши. Тази година същия филм, 1 ви цилиндър не бачка като я запаля, откачам кабела искра ще те отрепе но промяна в работата на мотор няма ни с закачен ни с откачен кабел, съответно сменям го веднага с друг, все тая, и така с 4 кабела които имах налични за които не ми се вярва и 4 те да не бачкат, поне с мултицет всички са ок, не съм пробвал само въпросния кабел на 1 ви цилиндър да го сложа на друг да видя ще се измести ли проблема. Не е от бубината щото в момента кабела от 1 ви цилиндър съм го разменил с кабела на 4 ти цилиндър и така я карам но проблема си остава за 1 ви цилиндър, ако беше бобина то 4 ти- трябваше да се скапе а 1 ви да се оправи. Свещите също изключвам, както казах едните са чисто нови , другите са доказано работещи стари ама аиде ще сменя пак свеща на 1 ви да видим кво ще стане. Та от какво друго може да е, същия тоя цилиндър след 3-4 минути работа вече мърка като коте, проблема е само при палене и при студено или влажно време. Да не ми влиза вода в антифриз в цилиндъра???? но пък нямам сиво бели пушаци, не надува охладителната система, течност дали губи незнам, лично ми се струва че чезне неиде щото студена течноста в казана които е на самия радиатор я няма никва, като е топла обаче е до там докъдето съм я долял. Та така, идеи ????
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    А свещта как е ?Иначе няма какво да ги мериш кабелите със уред, уреда мери на няколко волта а когато има 20 kV искрата може да прескочи. Ако ли пък е прекъснал кабела леко, пак може да работи щото прескача искрата.Ако не ти е зацапана свещта, и антифриза не се губи остава, дюзата да е виновна.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      абе и при мен е подобен проблема самоче кат и подам повече газ се дави все едно има недостиг на гориво по някои път ми пука кабели и свеши са сменени бензинов филтър съшо от какво да е друго се чудя мисля си за дюза знам ли вече

      Коментар


        #4
        Свещите са ок, чистички, светлички, като по учебник Дюзата не е щото колата е моно, така че нямам как 3 цилиндъра да им харесва сместа на четвъртия да не му харесва. Ще сменя въпросния кабел на друг цилиндър да видя ще се измести ли и проблема, макар че както казах тва са 4 различни комплекта като марки и модели кабели, не ми се вярва и на 4 те комплекта баш тоя наи дългия все да е изгоря, но ще пробвам.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Клапани.....Измери компресията и ще си проличи..Аз тоя епизод вече го гледах..Моята беше така преди да сменя главата....А тва че на газ работи по добре,майстора които я прави ми обясни че на газ е различно изгарянето и за това колата ми работи по добре.И прав излезна.На Газ ми показваше само 1 не работещ цилиндър вадейки кабелите,но на бензин 2 неработещи.Като 2рия при изваждане на кабела имаше много малка промяна.А на 1вия никаква разлика както при теб.П.С.На 1ви компресията ми беше 3 атм.А на 2рия 7,5 атм....Дефакто ми работеше на 2 цилиндъра и половина.хах.И си вървеше,само дето гърмеше повече и ми омръзна да си лепя кутията на филтъра.След смяна на главата е чук.И работи с всякакви кабели.Дори и накъсани....
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Компресията по спомен я мерих лятото , когато си купих уред за мерене та от мерак, помня че дори я мерих на студен мотор ( дано не ме лъже паметта) но тогава и на 4 те цилиндъра си показваше 9,5 атмосфери по спомен. Тоест нямаше някои слаб цилиндър. А проблема е от предната зима още, и е само в студено Лятото не ми праи впечатление да бачка така.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              щом имаш уред я измери пак.Не ти представлява трудност.Но ако искра имаш и всичко ти е наред,то според мен няма какво друго да е освен компресия.....Мерни я на студен и топъл двигател да видим какво ще покаже....
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                Прав си, събота сутрин като съм аиляк ще я мерна на студена кола в студа на 1 ви цилиндър да видим кво ща покаже И само да има късмет да няма компреси, направо ще я засиля в некоя морга и повече италианка и на картичка неща да видя.Хубуу де ама сега се сещам друго, ако нямам компресия то няма да я имам постоянно, защо след 2-3 минути работа вече е ок, върви перфектно не е като да и липсва цилиндър, на празен ход мърка и на газ и на бензин, зора е да минат некви там 5 мин да дигне малко градус, лятото също мърка като коте. Аз компресията така или иначе ще измеря ама мистерията остава. Да не ми задържа некои клапан да не ще да се затвори ама тогава ще препуква я в колектор я в гърнета и тва нема да е.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Я виж дали има бензин в маслото. Ако има е много вероятно да има някой клапан дето не е припаснат. Имах абсолютно същия проблем с един Форд ескорт и след свалянена главата се оказа че един от смукателните клапани на първи цилиндър просто си пускаще бензин надолу.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    На къде може да пуска бензин смукателен клапан??? както и д аго мисля на никъде, до него достига само горивна смес което се предполага че течен бензин ням как да стигне там, или ако стигне то е на много ситни капчици, кога тоя бензин ще олее клапана че да прокапе в цилиндъра и дa слезе в маслото, (но ще проверя и това) ако толкова бензин стигаше до там колата тотално щеше да дави, а и това е наи далчения цилиндър от карбуратора, би трябвало ако някои страда от не добре смесен бензин с въздух то тва да са близките цилиндри до карба. И тва не ми се връзва Даваите още жокери докато открием верния
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      И все пак измери компресията отново както се прави на загрял двигател. Според мен проблема е в бензина, щом на газ си перфектен и свеща си работи ок.Пробвай да запалиш направо на газ за да видиш как е работата на двигателя.Другото коета се сещам е да има проблем с достъпа на гориво до 1-ви цилиндър.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Виж тва да запаля на газ не се бях сетил, аз си записвам кво сте казали до тука за проверка и ще отмятам едно по едно.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Няма гаранция наистина че моното храни еднакво цилиндрите. И при карбураторните коли го има.А иначе колата като загрее буталата се разширяват макар и малко, така че е нормално да е по-добра компресията. Но това важи по скоро ако проблема е в сегментите, не в клапаните. Затова и на студен двигател като се кара има бензин в маслото. Но бензина в маслото идва от сместа. Но въздуха няма как да се задържи в маслото.Пусни я без газ понадолнище на скорост, и чуй мотора как ръмжи дали е равномерно Yellow_Flash_Colorz_PDT_20Сега като се замисля дюзата може да се е позапушила и да пикае накриво.
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #14
                            Re: Странен проблем с 1-ви цилиндър.

                            Slavi_Lancia написа:
                            ... Та от какво друго може да е, същия тоя цилиндър след 3-4 минути работа вече мърка като коте, проблема е само при палене и при студено или влажно време. Да не ми влиза вода в антифриз в цилиндъра???? но пък нямам сиво бели пушаци, не надува охладителната система, течност дали губи незнам, лично ми се струва че чезне неиде щото студена течноста в казана които е на самия радиатор я няма никва, като е топла обаче е до там докъдето съм я долял. Та така, идеи ????
                            Плюещ/пикаещ/неразпрашаващ инжектор.
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Re: Странен проблем с 1-ви цилиндър.

                              sok1 написа:
                              Плюещ/пикаещ/неразпрашаващ инжектор.
                              Да, ама човека е писал, че е моно... как да мине на 3 цилиндъра? Иначе моно също може да пълни цилиндрите с бензин и зверски да ти дави колата, особенно студена няма палене като се задави... но да не работи цилиндър и то точно определен... няма начин.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X