абе човек да не си духнал гарнитура.то вече не се знае нищо при тебе.погледни си цвета на маслото,надуват ли се маркучите,имаш ли хубаво парно и докъде загрява стрелката
emzo написа:
Чек, чек, ако е духнал гарнитурата няма да пали на бензин, а ще пали на газ ли ?
Доказва се диагнозата за алгоритъма на студен старт, тази сутрин паля, махам кабела на 1 ви не бачка (като казвам не бачка имам предвид няма промяна в работата на мотора, кабел бубина свещ всичко си бачка), гася, пак паля и вече всичко е ок първи работи. (а и още нещо за да стане още по весело, като подам дори малко газ цилиндъра работи, остане ли на празен ход неще, и както казах в началото на темата, след 50 метра шофиране вече всичко е ок (говоря само за бензин) ) Ся остава да взема да пробвам с друг темп датчик как ще е, или може би датчик с други параметри или може би да се примиря, макар че които ме познава знае че не търпя нещо по колата ми да не е в ред за сега оставям нещата така, и спирам да ви тормозя, ако открия начин как да се оправи или виновника за това преобогатяване или обедняване (още не съм сигурен какво е) ще пиша
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Емо веднага щом ти мине през ума за механично, се сети че паля гася и се оправя, че паля на газ и въобще няма проблем, че паля минавам на газ и пак на бензин и се оправя. И аз вече не знам кои с кое се гърбака, ама едно знам със сигурност, тя се гъбарка с мене
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Четох аз ти следя темите аз имах същия проблем с първо палене на бравото, но така и не го открих от кво е, така си я продадох, мислех че е позапушила дюзи, новия собстеник ги беше чистил и каза че няма промяна, после му набутали бензинова помпа и пак нищо, и накрая каза че сипал неква руска добавка в бензина и вика вече 6 месеца пали само като види ключа
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
А възможността да ти смесва двете горива в началото? Ама пък на моно едва ли. Нищо не ти пречи да провериш съпротивлението на датчика на КВ и фазовия датчик.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
МИ за засмукване на въздух не съм мислил, ще го напръскам с спреи да видим смуче ли от неиде. Датчиците съм ги мерил, още миналата година първо с тях се захванах но показват корекни стоиноси на 2-3 температури на които ги мерих, и с виза съм я гледал и пак работят корекно темп датчиците. А да меши две горива , не, все пак проблема го имаше и преди да сложа газ. Кофти е че ФЕС не подържа тоя комп, да я закача с Виза е истинско предизвикателство, по лесно ми е да я продам хахах
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
този мотор няма фазов датчик.иначе много изписахме но не се реши проблема.голяма загадка.Емо,логика няма никаква разбира се -да духне гарнитура и да пали на газ,а на бензин да не иска.просто според мен автора на темата изпуска нещо.вариант е да смуче въздух от см.колектор на първи цилиндър.това е единствения вариант при който цилиндъра ще работи,но много слабо,а в същия момент достатъчно за да не мокри свеща.също автора да пише кой е въпросния неработещ цилиндър първи от дясно на ляво или първи от ляво на дясно,защото ако е 4-ти може да се оправдае тази логика.
Обаче slavi пише, че не работи когато бил запалил за пръв път, и казва че когато е богата сместа не работи. А дали точно тогава е по-богата. По-скоро бих си помислил и аз че е бедна. Обаче и това много не се връзва, нали всички колектори са свързани, толкова пък да е запушен този. Някакъв конденз на бензина да се получава там.
Ивел, Слави щом казва 1 -ви значи първи, тои е само един, няма ляво няма дясно 1 ви си е първи Слави не е вчерашен да не знае кои е 1 ви но за да не остане без отговор ще кажа че е този до ремъка. За сместа, мисля си че е богата щото ако е бедна много добре знаете кво се получава като подадеш газ, претриса и препуква в колекторите, при мен няма такова нещо. Запушвания и смучене не въздух също изключвам, поради факта че паля, изчаквам само да падната оборотите и гася, не ми се вярва каквото и да е за тея има няма 10 секунди работа да се загрее та да се оправи, на следващото палене веднага след първото вече всичко е ок. Сега съм намислил първо да проверя къв датчик ми е сложен да не би някои някъде си да го е сменял, ако отговаря за мотора, мисля да взема за проба един друг, и без да го монтирам е така от вън да я запаля с него да видя кво ще каже. Разгледах различните датчици които се монтират по моторите, за 1,4 датчика е с малко по различни параметри от моя, моя на 0 градуса е 10 килоома, а на 1,4 е 7500, (приравнено към моя когато вън е 0, този ще казва на мотора че е 10 градуса) на горе нещата пак се разминават леко в полза на по бедна смес, а на мен реално бензина ми трябва само за да паля и подгрея малко, та ако се окаже че с такъв датчик пали и заради "лъжата" в температурата която дава тои бачка по добре колата направо ще сложа такъв. Инак и аз не мога да си обясня кво толкова че баш 1 ви да не бачка и да е богата и да е бедна тряя да се отразява на всички цилиндри а не един да губи всеки такт на палене. Пълна мистерия.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар