така бобина с размяна на кабели не се проверява,защото,просто така проверяваш дали работи другия кабел.можеш сутрин преди да запалиш да извадиш кабела от първи цилиндър и да го закачиш на друга свещ,която пък я опираш на маса.като запалиш и гледаш искрата каква е .не че това е критерий за проверка,но в домашни условия толкова.една бобина втора употреба е около 15лв.може да пробваш с въпросната бобина
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с 1-ви цилиндър.
Collapse
X
-
Не си ме разбрал правилно, (аз така или иначе ще пробвам с друга бубина) но аз не съм заменял кабел, аз съм сменил местата им, както знаете тоя мотор е с две бубини, една за 1-4ц. и една за 2-3ц. Като искра се подава винаги едновремено и на 1-4ц. да кажем на мен проблема е 1 ви, откачам кабела от 1 и го закачам на 4, а 4 съответно на 1, сменям им местата. Така ако бубината прави номера за 1 ви цилиндър то проблема съответно ще се измести на 4 ти защото кабела на 4 ти е закачен на гнездото за 1 ви. НО 4 ти пак си бачка ок, а 1 ви които вече е на местото на 4 ти пак го няма. За това изключвам бубината от заподозрените. С колегата Sok1 се съгласявам до някъде може на колата никога да не е сменян бензинов филтър, щото аз от как съм я взел в студа прави така, с газова без газова все тая (затова казах да не намесвате газовата за запушване на дюзата). Та сега тя е на ред с нея ще се заема, някои да каже начин за почистване в домашни условия??? Кофти е че не е като на пълната инжекция инак знам как да я изчистя ама на тая нямам как да прекарам корселин през нея. Имам една добавка на Редекс червена дали да не я ливна в резервоара пък да видим кво ще станеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Абе тя за да хвърля искра бобината в другия край единия край трябва да хвърля или да е укасен. Ако пък изобщо не хвърля веригата не се затваря. Обаче ако всичко е наред иначе, а просто няма искра на първи цилиндър, свещта трябваше да е мокра а колата щеше да почне рано или късно да кюфка и поне да замирише малко на бензин отзад. До: sok1 те тука може някои да не са виждали карбуратор на резачка, вътре се едно лакиран беше от разни престоели чисти бензини Запушени жигльори залепнала клапата. Чудо и приказ... "дюзата е над плочката" как тей да не искаш да кажеш че минава през плочката. Да не ти прави тя някакви въртели.
Коментар
-
Адаш, няма да е от плочката щото и преди да имам газова миналата зима пак така се държеше. Току що свалях дюзата и ето видео клип на самото почистване което проведох с коктел спирт и кореселин Видимо обаче дюазата си беше ок и мъглата която сега прави пак ми се вижда ОК , дано се види на клипа ясно, не съобразих на тъмен фон да го направя. http://www.youtube.com/watch?v=4tuAEE4-DK4Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Еииии опасна кучка е тая италянка, никва промяна след чистене на дюзата, не че беше за чистене. Тая сутрин паля пак същото, махам кабела на 1 ви , никва промяна-не работи, обръщам на газ и веднага замърква като коте, махам пак кабела веднага се усеща разлика че губи цилиндър. А ся, що за простотия е тва на бензин не бачка цилиндъра на газ бачка, тряя си намеря една видео сонда да му бръкна в гърлото да видя кво има на пътя. Или другия път да и сипя 98 да видим.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ти така ли я караш да пръска със спринцовката ? Сигурен ли си че като е на колата пръска по същия начин. Там налягането трябва да е около 1 атмосфера, а със спринцовката може би става повече. Освен това и да работи добре, не се знае как е монтирана там, нещо може да и препречва облака. Възможно е да няма налягане когато е в колата.
Коментар
-
И там си пръска така, гледах я преди да я сваля, ама нали обещах та я свалих след монтажа пак си пръска така, прави си облак, а и все си мисля че ако беше в нея проблема работата на мотора като цяло щеше да е кофти на различните цилиндри. А тои бачка добре без 1 ви, работи си ретмично въпреки че е на 3 цилиндъра, звука си е еднотипен монотонен бубубубубу заради липсата на 1 ви, ако сместа беше кофти мотора щеше да тартариса с различни ритми, или знам ли как да го обясня, знаете как неравномерно може да работи мотор когато сместа е кофти, а моя си бачка равномерно ритмично но на 3 цилиндъра, одеве го обърнах на газ и съответно веднага пак се оправи, минах пак на бензин и вече и на бензин си бачкаше ок, а на газ е работил не повече от 5-10 секунди да кажеш че кои знаяе кво се е случило през тва време. Вече направо ме хвърли в шах, утре ще пробвам още нещо да видим и тва ако не помогне се предавам.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ето още малко пикантини тази сутрин паля на бензина изчаквам има няма 10 секунди колкото да свали оборотите и да вземе да буботи, гася, пак паля и няма проблем, а ся де А за гарнитурата, няма нито един симптом за гарнитура, смея да ги познавам тея неща Работата отива на незнам къде, темп датчик съм го мерил при 0 градуса си показва ок. Друго не се сещам какво, за мен колата работи на много богата смес, поне така предполагам, но интересно е че като я запаля и поработи минута, гася свалям свеща на 1 ви и е суха, значи явно не се дави, знам ли вече..... и това е само когато външна темп е под 5 градуса някъде. Лятото и в топлото си пали и работи ок.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Тази вечер същия филм, явно алгоритъма за студения старт не е ок и преобогатява, и след като загася и запаля (тя помни извесно време че е палена) и вече пали с алгоритъм за повторен старт а тои е ок, същото е и като мина на газ, просто там няма алгоритъм и за тва бачка. Абе много сложно стана, няма се занимава, ще реша проблема кардинално някои ден и този път наистина за последноПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
аз просто питам,защото ебаси странната работа с този първи цилиндър,и то на газ работи,нещо не се връзва .вече и аз не знам какво да те съветвам .погледни сервото на кой цилиндър е хванато и да не би да ти смуче въздух от там и да си мислиш че цилиндъра не работи.то вече друго май не остана
Коментар
-
Адаш, и съм разменял места на свещи и съм ги сменял, с всички е едно и същи. Ивел на 99% съм сигурен че сервото е закачено по спомен на тръбата за 4 ти, демек наи близката до него, но пак ще погледна е сега като слезна да отивам на бач.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар