Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    така бобина с размяна на кабели не се проверява,защото,просто така проверяваш дали работи другия кабел.можеш сутрин преди да запалиш да извадиш кабела от първи цилиндър и да го закачиш на друга свещ,която пък я опираш на маса.като запалиш и гледаш искрата каква е .не че това е критерий за проверка,но в домашни условия толкова.една бобина втора употреба е около 15лв.може да пробваш с въпросната бобина

    Коментар


      #32
      Не си ме разбрал правилно, (аз така или иначе ще пробвам с друга бубина) но аз не съм заменял кабел, аз съм сменил местата им, както знаете тоя мотор е с две бубини, една за 1-4ц. и една за 2-3ц. Като искра се подава винаги едновремено и на 1-4ц. да кажем на мен проблема е 1 ви, откачам кабела от 1 и го закачам на 4, а 4 съответно на 1, сменям им местата. Така ако бубината прави номера за 1 ви цилиндър то проблема съответно ще се измести на 4 ти защото кабела на 4 ти е закачен на гнездото за 1 ви. НО 4 ти пак си бачка ок, а 1 ви които вече е на местото на 4 ти пак го няма. За това изключвам бубината от заподозрените. С колегата Sok1 се съгласявам до някъде може на колата никога да не е сменян бензинов филтър, щото аз от как съм я взел в студа прави така, с газова без газова все тая (затова казах да не намесвате газовата за запушване на дюзата). Та сега тя е на ред с нея ще се заема, някои да каже начин за почистване в домашни условия??? Кофти е че не е като на пълната инжекция инак знам как да я изчистя ама на тая нямам как да прекарам корселин през нея. Имам една добавка на Редекс червена дали да не я ливна в резервоара пък да видим кво ще стане
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #33
        Абе тя за да хвърля искра бобината в другия край единия край трябва да хвърля или да е укасен. Ако пък изобщо не хвърля веригата не се затваря. Обаче ако всичко е наред иначе, а просто няма искра на първи цилиндър, свещта трябваше да е мокра а колата щеше да почне рано или късно да кюфка и поне да замирише малко на бензин отзад. До: sok1 те тука може някои да не са виждали карбуратор на резачка, вътре се едно лакиран беше от разни престоели чисти бензини Запушени жигльори залепнала клапата. Чудо и приказ... "дюзата е над плочката" как тей да не искаш да кажеш че минава през плочката. Да не ти прави тя някакви въртели.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #34
          Адаш, няма да е от плочката щото и преди да имам газова миналата зима пак така се държеше. Току що свалях дюзата и ето видео клип на самото почистване което проведох с коктел спирт и кореселин Видимо обаче дюазата си беше ок и мъглата която сега прави пак ми се вижда ОК , дано се види на клипа ясно, не съобразих на тъмен фон да го направя. http://www.youtube.com/watch?v=4tuAEE4-DK4
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #35
            Еииии опасна кучка е тая италянка, никва промяна след чистене на дюзата, не че беше за чистене. Тая сутрин паля пак същото, махам кабела на 1 ви , никва промяна-не работи, обръщам на газ и веднага замърква като коте, махам пак кабела веднага се усеща разлика че губи цилиндър. А ся, що за простотия е тва на бензин не бачка цилиндъра на газ бачка, тряя си намеря една видео сонда да му бръкна в гърлото да видя кво има на пътя. Или другия път да и сипя 98 да видим.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #36
              Ти така ли я караш да пръска със спринцовката ? Сигурен ли си че като е на колата пръска по същия начин. Там налягането трябва да е около 1 атмосфера, а със спринцовката може би става повече. Освен това и да работи добре, не се знае как е монтирана там, нещо може да и препречва облака. Възможно е да няма налягане когато е в колата.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #37
                И там си пръска така, гледах я преди да я сваля, ама нали обещах та я свалих след монтажа пак си пръска така, прави си облак, а и все си мисля че ако беше в нея проблема работата на мотора като цяло щеше да е кофти на различните цилиндри. А тои бачка добре без 1 ви, работи си ретмично въпреки че е на 3 цилиндъра, звука си е еднотипен монотонен бубубубубу заради липсата на 1 ви, ако сместа беше кофти мотора щеше да тартариса с различни ритми, или знам ли как да го обясня, знаете как неравномерно може да работи мотор когато сместа е кофти, а моя си бачка равномерно ритмично но на 3 цилиндъра, одеве го обърнах на газ и съответно веднага пак се оправи, минах пак на бензин и вече и на бензин си бачкаше ок, а на газ е работил не повече от 5-10 секунди да кажеш че кои знаяе кво се е случило през тва време. Вече направо ме хвърли в шах, утре ще пробвам още нещо да видим и тва ако не помогне се предавам.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #38
                  Хм сега се сещам, че при това положение свещта е гореща и няма как да остане мокра. Пробвай утре само на бензин, без да обръщаш на газ, да я видиш дали ще я намокри.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #39
                    абе човек да не си духнал гарнитура.то вече не се знае нищо при тебе.погледни си цвета на маслото,надуват ли се маркучите,имаш ли хубаво парно и докъде загрява стрелката

                    Коментар


                      #40
                      Чек, чек, ако е духнал гарнитурата няма да пали нА бензин, а ще пали нна газ ли ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        Ето още малко пикантини тази сутрин паля на бензина изчаквам има няма 10 секунди колкото да свали оборотите и да вземе да буботи, гася, пак паля и няма проблем, а ся де А за гарнитурата, няма нито един симптом за гарнитура, смея да ги познавам тея неща Работата отива на незнам къде, темп датчик съм го мерил при 0 градуса си показва ок. Друго не се сещам какво, за мен колата работи на много богата смес, поне така предполагам, но интересно е че като я запаля и поработи минута, гася свалям свеща на 1 ви и е суха, значи явно не се дави, знам ли вече..... и това е само когато външна темп е под 5 градуса някъде. Лятото и в топлото си пали и работи ок.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #42
                          Тази вечер същия филм, явно алгоритъма за студения старт не е ок и преобогатява, и след като загася и запаля (тя помни извесно време че е палена) и вече пали с алгоритъм за повторен старт а тои е ок, същото е и като мина на газ, просто там няма алгоритъм и за тва бачка. Абе много сложно стана, няма се занимава, ще реша проблема кардинално някои ден и този път наистина за последно
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #43
                            Абе я смени свещта на 1ви цилиндър с някоя, друга. Тая може да не работи като е богата сместа.
                            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                            FIAT Punto sx 75 '94

                            Коментар


                              #44
                              аз просто питам,защото ебаси странната работа с този първи цилиндър,и то на газ работи,нещо не се връзва .вече и аз не знам какво да те съветвам .погледни сервото на кой цилиндър е хванато и да не би да ти смуче въздух от там и да си мислиш че цилиндъра не работи.то вече друго май не остана

                              Коментар


                                #45
                                Адаш, и съм разменял места на свещи и съм ги сменял, с всички е едно и същи. Ивел на 99% съм сигурен че сервото е закачено по спомен на тръбата за 4 ти, демек наи близката до него, но пак ще погледна е сега като слезна да отивам на бач.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X