Проблема е следния,че след като сглобих колата (сменях блок и правих глава) колата започна да гасне на ниските и не иска да ги задържи.. Два пъти я зацепвах с пети и всичко е ново - кабели и свещи , но колата гасне. Като я качих на диагностика се разбра,че колата поема адски много въздух и се дави и гасне.. Стъпковото моторче го гледахме,но на пръв поглед работи и не е от него.. На смукателните колектори съм сложил нови гарнитури и всичко стана много добре.Някакви съвети и идея как да направя някаква проверка или някакви идеи.. Че вече ми писва адски много.. Също така пробвах да запуша вакуума на сервото ,но не е от него. Пробвах със запушен вакуум на бензиновата рейка и от там не е проблема.. Съвети?? Колата се кара на метан,но и на бензин е същата работа...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата поема повече въздух и не работи нормално? Браво 1.6
Collapse
X
-
Сцепен въздуховод? Блокирал Дросел? Неработещи дюзи?Неправилно подредени кабели - ред на запалване? Помисли щом има доста повече въдух, възможна причина е и недостиг на гориво до камерите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Тука сте писали че поема много въздух и се дави. Дави се ако въздуха е малко а бензина много. Може би нещо MAP лъже че влиза повече въздух. Ако всичко работи като хората но влиза въздух от сцепено място, би трябвало да се форсира сам двигателя. Пробвай да си сложиш ръката на входа на въздушния филтър. Аз така като направя маркуча се свива адски много и се мъчи да угасне. Ако дам и малко газ угасва. Това разбира се става ако не смуче от някъде.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар