Здравейте, колеги. Поначало не пускам теми за разход, защото знам, че всичко е относително и зависи от много променливи, обаче какво наблюдавам. 1.6 103 коня брава в града, на къси разстояния ми харчи 12-13л/100км, четох една тема, много разнопосочни мнения, беше предимно за 1.8 мотора. По-странното, когато съм извън града и карам, както си карам т.е. на междуселски пътища 80-90км/ч, магистрала 120км/ч ми дава 9/100, което нещо ми се струва доста Нямам резки изфорсирванета или да се гоня с някой, няма такова нещо, нагоре/надолу баири все 120 я държа на магистралата. Пътувах от Варна за Шумен, 90км по магистралата (от които 20км има по селски пътища) и 10 км в Шумен - 10 литра бензин заминаха Знам, че идва дума сега и за измерването на горивото, но това е, от една година карам колата редовно, това е разходът, който ми показва редовно, нормален ли е или не? Сериозно взех да мисля за дизели по 1.3
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход брава 1.6 или пък не?
Collapse
X
-
На мен ми се вижда високичък този разход, макар че, ако в града я караш на къси разстояния и мотора не загрява достатъчно, е нормално да е висок. За извънградско обаче 9/100 според мен е много. На мен през лятото, на магистрала със 120-130 с включен климатик, ми дава 6.6-6.8/100, зимата да речем литър отгоре, ама 9 не ми се струва нормално.Fiat Bravo 1.6 16V '99
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
------------------------------------------------------------
Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!
-
Добре, да попитам и нещо друго, което ми се струва много странно. Защо, когато шофирам извън града стрелката за температурата на антифриза ми стои малко над минимума, да речем 5 мм, няма значение с каква скорост карам, стрелката е ниско, когато е в града стрелката стои точно по средата на делението, работи вентилатора, когато е необходимо, има парно нормално във всички случаи. Нормално ли е положението й за извънградско шофиране?Иначе, да, карам само на къси разстояния в града, за това не са ми чудни високите показания Колата е внос от Италия, чувал съм нещо, че термостатите за различните страни били различни, отваряли на различни градуси, но пък съмняваме дори и да има такава връткакара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
За стрелката си е така, и на мен ми се струваше не наред. Смених термостата с Магнет Марели и пак същото, просто колата си е така направена. Но разхода ти ми се вижда висок. Аз с пълен резервоар 650 - 700 км смесено с повече градско каране минавам. Не знам колко събира, но като светне ходя и пак пълня. За разхода, погледани датчик на коляновия вал, ландсонда, кабели и свещи. Вс рсичко ми е ново и нямам проблеми с разхода пали от раз и си върви добре. Често сменям и Филтъра, това също е показно за разхода.Не е важно каква кола караш,по важно е да те кефи !!!
Коментар
-
Само да ти кажа, не че се хваля, лятото ми беше попаднал малко бензин на аванта, Троян - Дорич, малко градско в Добрич и обратно до Троян (около 820 км) на бензин ми глътна 55 литра, което е около 6.5/100 - фиата ми е брава ’95г.,1.6 16в 103 коня, а градското ми е около 7 и малко, така че мисля че нещо не ти е наред. Това е от менvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
VALIO_RACING написа:Добре, да попитам и нещо друго, което ми се струва много странно. Защо, когато шофирам извън града стрелката за температурата на антифриза ми стои малко над минимума, да речем 5 мм, няма значение с каква скорост карам, стрелката е ниско, когато е в града стрелката стои точно по средата на делението, работи вентилатора, когато е необходимо, има парно нормално във всички случаи. Нормално ли е положението й за извънградско шофиране?Иначе, да, карам само на къси разстояния в града, за това не са ми чудни високите показания Колата е внос от Италия, чувал съм нещо, че термостатите за различните страни били различни, отваряли на различни градуси, но пък съмняваме дори и да има такава врътка
Коментар
-
Не, не съм с газова уредба и никога не съм бил. Свещите са сменени NJK, кабелите и бобината също, защото имаше проблем с тях, въздушният, бензиновият филтри също Мен също не ми се струва това да е нормално, защо ще държи стрелката толкова ниско, но пък от друга страна защо няма проблем в града с температурата и си стои, където трябва. Какво значи да не затваря, като паля, върти през двата кръга, значи скоро след запалването, като пипна радиаторът той трябва да се усеща, че е топъл, което не е правилно, така ли, преди да е достигнал моторът работна температура?Я, наистина всеки, който казва, че има разход от 6-7/100 извънграда да каже къде му стои стрелката, че от някаква подобна простотия толкова да харчи не е истина Няма проблеми със светещи лампи, не палене, гаснене, даване, всичко е съвсем нормално, нито пък отзад мирише много на бензин, просто извънградско къси главикара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
VALIO_RACING написа:..., просто извънградско къси главиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Момчета, сега като се поразходих с колата, какво наблюдавах. Покарах около 2 км, уредът показваше, че колата е все още студена, един мм над долната черта "C", загасих и отидох да пипна радиатора - топъл По мои размисли, докато колата не е загряла на средата, радиаторът трябва да е студен. Покарах още 5-6-7 км, само градско, не се вдигна стрелката високо, остана по средата между ниско и средата, цъкнах и снимки, ама нямам кабел за телефона, че в момента не съм в нас. Явно този термостат не затваря и държи постоянно големия кръг отворен, от това и на градско колата ми държи постоянно 1200 оборота, загрява след много време каране и чак тогава й падат оборотите до нормално, трябва да се кара лятото много, че да започне да стои на средата, зимата въобще не може и да става дума да стигне до там. Говорих и с едни монтьори, на които много вярвам, казаха ми, че термостатите били скъпи, само такъв ли да търся, какъвто е казал колегата и на каква цена е?кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=540 страница 37 - ПРОЧЕТИ тукPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Колега, гледах 37 страница, не съм по тези ремонти, ще си купя оригинален термостат така или иначе!Задължително разбрах, че трябва да търся Facet и е 70 лв, wwalker от кой магазин да го намеря, гледам, че си от Варна и ти? Ако искаш ми драсни на лично, че да не е реклама и дъра-дъра Видях, че моя термостат би трябвало да е с две дупки, защото колата е произведена преди 98 година, нали такакара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар