Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 не пали нито на бензин, нито на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.4 не пали нито на бензин, нито на газ

    Здравейте, колеги. Вчера сутринта опитвам да запаля колата и не иска. Това при положение, че предния ден всичко си беше наред. Стартера върти, но плане невъзможно. При даване на контакт остават да мъждукат лампичките за инжекциона и code. В двигателния отсек има две релета и два предпазителя по 10А, които се намират зад един черен пластмасов капак. Гледах на долната схема, че това са релетата и предпазителите за моноинжекцията и за бензиновата помпа. 150. Injection system control relay151. Relay for lambda probe, fuel pomp, injectors247. Lambda probe fuse250. Fuel pomp fuseРелето под номер 150 цъка непрекъснато когато се даде на контакт.Голямо чесане по киферицата падна, но без резултат за момента. Моля за помощ. Благодаря предварително на отзовалите се.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 11'97
    1.4 12V A/C

    #2
    Re: Фиат Браво 1.4 не пали нито на бензин, нито на газ

    rudiem написа:
    ...Релето под номер 150 цъка непрекъснато когато се даде на контакт....
    Цъка като часовник или цъква еднократно, давайки на контакт. Защото ако релето цъка с определена честота, работата не е добре.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Компа нещо се е омазал май така си мисля аз.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Цъка като часовник бързо и непрекъснато. Интересното е, че на една друга схема гледах, че въпросното реле го дават не за инжекциона, а за бензиновата помпа т.е. двете са разменени като означение. Не знам кое вярно. Мерих напрежението на входа на бобината при даване на контакт и при въртене на стартер - няма никой. Вероятно това се дължи точно на "картечарското" реле.Колата седя наколко часа без акумулатор, за да се рестартира ECU-то, но и това не помогна.
        Fiat Bravo 11'97
        1.4 12V A/C

        Коментар


          #5
          кола

          Да не си оставал колата без бензин и да няма захранване на ECU .кода гасне ли Не трябва да мъждукат а да си свети таблото нормално нещо ти прави късо
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            В колата има 4-5 л. бензин. Не мога да разбера как, ако остане без бензин няма да има захранване на ECU-то. Като дам на контакт и започва да цъка непрекъснато въпросното реле и остават да светят (мъждукат) лампичката на инжекциона и code.
            Fiat Bravo 11'97
            1.4 12V A/C

            Коментар


              #7
              Я преди да започвате с ЕКУ-то,провери лоши връзки на масите.Всичко трябва да е маса към купето-с пробна лампа,не с мултицет.

              Коментар


                #8
                кола

                Pахранването на помпата е свързано с ECU - с релето.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  rudiem написа:
                  В колата има 4-5 л. бензин. Не мога да разбера как, ако остане без бензин няма да има захранване на ECU-то. Като дам на контакт и започва да цъка непрекъснато въпросното реле и остават да светят (мъждукат) лампичката на инжекциона и code.
                  Само за проба, виж някой да ти подаде ток с кабели. И преди това си почисти маси на двигателя и АБ, намажи и клемите на АБ с грес.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Ще опитам с почистване на всички маси, почистване на клемите АБ и намазване с грес на последните.Ако бензиновата помпа е окъсила (говорим за ротора на моторчето й) дали би се появил подобен проблем?
                    Fiat Bravo 11'97
                    1.4 12V A/C

                    Коментар


                      #11
                      Моята бензинова помпа като изгоря преди месец (за съжаление не знам какво и е изгоряло) нямаше твоите симптоми, просто не се чуваше бръмченето като дам на контакт. Щом ти мъждукат светлините по-скоро е проблем с тоците. Пусни си и минус от акумулатора до някой от 4-те болта дето хващат ЕКУ-то за купето, да си вържеш гащите, че поне то има маса.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Реших да направя една бърза диагностика. Резултатът беше следния (само първия път успях да се закача за компа, след това ме дропна и последващите няколко опита бяха неуспешни).
                        Прикачени файлове
                        Fiat Bravo 11'97
                        1.4 12V A/C

                        Коментар


                          #13
                          За мен има още 2 възможности:1.Ако няма връзка с помпата кода на имобилайзера ще ти свети и компа няма да сработи.2.При мен се получи нещо подобно, но кода ми гаснеше. Оказа се, че клемореда на контактния ключ ми правеше беля и от там нямах + на бобината.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Какво омаш предвид под връзка с помпата? Да няма напрежение към нея? Забравих да отбележа в предното мнение, че няма напрежение на ниската част на бобината.
                            Fiat Bravo 11'97
                            1.4 12V A/C

                            Коментар


                              #15
                              Когато веднъж ходих на диагностика и уреда не успяваше да се върже за компа се оказа лоша маса на компа.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X