Здравейте, колеги. Вчера сутринта опитвам да запаля колата и не иска. Това при положение, че предния ден всичко си беше наред. Стартера върти, но плане невъзможно. При даване на контакт остават да мъждукат лампичките за инжекциона и code. В двигателния отсек има две релета и два предпазителя по 10А, които се намират зад един черен пластмасов капак. Гледах на долната схема, че това са релетата и предпазителите за моноинжекцията и за бензиновата помпа. 150. Injection system control relay151. Relay for lambda probe, fuel pomp, injectors247. Lambda probe fuse250. Fuel pomp fuseРелето под номер 150 цъка непрекъснато когато се даде на контакт.Голямо чесане по киферицата падна, но без резултат за момента. Моля за помощ. Благодаря предварително на отзовалите се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.4 не пали нито на бензин, нито на газ
Collapse
X
-
Re: Фиат Браво 1.4 не пали нито на бензин, нито на газ
rudiem написа:...Релето под номер 150 цъка непрекъснато когато се даде на контакт....Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
-
Цъка като часовник бързо и непрекъснато. Интересното е, че на една друга схема гледах, че въпросното реле го дават не за инжекциона, а за бензиновата помпа т.е. двете са разменени като означение. Не знам кое вярно. Мерих напрежението на входа на бобината при даване на контакт и при въртене на стартер - няма никой. Вероятно това се дължи точно на "картечарското" реле.Колата седя наколко часа без акумулатор, за да се рестартира ECU-то, но и това не помогна.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
rudiem написа:В колата има 4-5 л. бензин. Не мога да разбера как, ако остане без бензин няма да има захранване на ECU-то. Като дам на контакт и започва да цъка непрекъснато въпросното реле и остават да светят (мъждукат) лампичката на инжекциона и code.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Моята бензинова помпа като изгоря преди месец (за съжаление не знам какво и е изгоряло) нямаше твоите симптоми, просто не се чуваше бръмченето като дам на контакт. Щом ти мъждукат светлините по-скоро е проблем с тоците. Пусни си и минус от акумулатора до някой от 4-те болта дето хващат ЕКУ-то за купето, да си вържеш гащите, че поне то има маса.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
За мен има още 2 възможности:1.Ако няма връзка с помпата кода на имобилайзера ще ти свети и компа няма да сработи.2.При мен се получи нещо подобно, но кода ми гаснеше. Оказа се, че клемореда на контактния ключ ми правеше беля и от там нямах + на бобината.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар