Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на термостат на Пунто 2001г, 1.2 60 к.с. - как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на термостат на Пунто 2001г, 1.2 60 к.с. - как?

    Блокира ми термостата в отворено положение и сега стрелката на темп. не помръдва от началната си позиция. Парното започна да духа студено. Знам че, тялото на термостата е с два винта, но ме интересува - трябва ли да свалям и стойката с двете бобини? Има ли някаква тънкост при смяната?Поздрави!

    #2
    не не се свалят.няма никаква тънкост-на два болта 6мммисля че е завит.единия е по отдолу и малко по-неудобен,но се развива

    Коментар


      #3
      кола

      Тук се виждат снимки само трябва дълго ключе Виж първо дали е обезвъздушена системата може там да е проблемаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70571
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Днес, при градско каране си загря до нормална температура, но парно няма. Термостат купих, но сега се чудя дали въобще да го сменям, при положение,че днес си загрява нормално? А може би проблема все пак е във неправилно обезвъздушена система.

        Коментар


          #5
          или пък задръстено радиаторче.вземи го надуй с маркуча от чешмата.

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            или пък задръстено радиаторче.вземи го надуй с маркуча от чешмата.
            Миналата година, още като купих колата и нямаше хубаво парно. Промих го с вода и леко го продухах с компресор няколко пъти и наистина беше тръгнало да се запушва. От него изтече доста тиня. Не знам как се е появила тази утайка, при положение, че в системата е само антифриз. Странното е, че когато на студен мотор антифриза бълбука в радиаторчето/поне това се чува при запалване/, парно после има, а след като обезвъздуших няколко пъти системата, по описаните тук във форума начини,бълбукането изчезна, но с него и парното и веднага започнаха номерата с термостата - показва че загрява нормално, или при завой стрелката мърда нагоре-надолу и не отчита нищо!!! Вече се чудя от къде да започна и какво да сменя, че да има парно. Мисля първо да сменя термостата и отново целия антифриз, въпреки че е бистър и няма утайки вече в него. Пък да видим какво е това чудо!

            Коментар

            Working...
            X