Здравейте значи проблема е следния:на чиче ми уното още от миналата година септември месец почна да пали много трудно.Щом стане студено-под+10+15 градуса няма палене. След като запали веднъж после пали цял ден от раз и няма проблем, така и на гас така и на бензин!сменени:Акумwлатор- чисто новвтулки на стартера и не отдавна преди да излезе проблема мерена компресия.Може би малко мой впечатленя ви издиктувах но с това разполагам чичо ми повече се чопка в ней с надежда да я оправи но нещо нещата не ни се получават.Моля помагайте в темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на Уно
Collapse
X
-
ами после лесно запалва да. Вапроса е само да избрамне дали чрез теглене,подаване на ток или дърпане.след това си пали.така ми казва чиче нели.веднъж пред мен я запали стояла няколко часа на януарскиа студ тая година(2012) и ми се стори че пак запали по трудничко от колкото ако я завартиш веднага след като си я загасилНо общо взето за 2-ри път в деня не е правила проблема по горе забравих да кажа че и чисто ново делко им слагахме и друга бобина но без резултат.
Коментар
-
А туй Уно на Чичати, кво е? Бяло или черно? с две или с четири врати? и сега основното къв модел и двигател е? Усещам че е бензиново, щом сте сменили дистрибутор, ама все пак.И щом с бутане и подаване на ток стават нещата, а АБ е нова, предлагам да почистите клемите и масите и да ударите една товарна вилка на АБ.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:А туй Уно на Чичати, кво е? Бяло или черно? с две или с четири врати? и сега основното къв модел и двигател е? Усещам че е бензиново, щом сте сменили дистрибутор, ама все пак.И щом с бутане и подаване на ток стават нещата, а АБ е нова, предлагам да почистите клемите и масите и да ударите една товарна вилка на АБ.
Коментар
-
май проблема е открит но все още не решен:при премерване на компресятапрез този месец се оказало че студена колата има следната компреся:1-ви цилиндър 82-ри цилиндър 63-ти цилиндър 64-ти цилиндър-не е намерено любопитство да се премери.При загрял двигател компресята утива на 11.мисля че именно от тук се появява и проблема. Според вас това ли е и ако е това, как да разбера дали са клапани или сегменти преди да го разглобим или няма начин разглобва се и тогава се разбира.???
Коментар
-
ако е от компресята ако сипем добавка кам маслото за повишаване на компресята, дали ще я дигне до нужнотои ако го дигнена какво да се спреме мисля да е и тази която действа и след 5-6 смяни на маслото а не на тази която сас смяната на маслото и ефекта да изтечечудя се между руската-мотогард, която я рекламират на есенния панаир в пловдив почти сяка година. Или политрона. Другите майче ми се струват бош лав работаа?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар