Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аномалии със стъпков мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аномалии със стъпков мотор

    Това поведение нормално ли е ?https://www.dropbox.com/s/7pjbj2swmd...2019.54.42.mp4
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    не е, но това може да е също и от тпс-а
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      А този ?https://www.dropbox.com/s/ls29m12p90...2019.58.40.mp4
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Не съм много на ти... но не трябва ли като подадеш повече обороти като се върнат да се задържат малко над 1000 и после да смъкнат на около 900?
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

        Коментар


          #5
          Аз имах същия проблем, но се оказа, че не е стъпковото моторче.Правеше същите номера на място,а в движение на неутрална си държеше 1500 оборота.Свалихме стъпковото моторче от друго браво,със същия двигател и за което сме сигурни, че работи нормално,и пак правеше тези проблеми.И в момента в който времето се стопли всичко се оправи от самобесебе си.Сега ще видим като почнат пак студовете дали ще имя проблеми,ако да то най-вероятно е термостат.
          Fiat Bravo Trofeo '00

          Коментар


            #6
            Поведението на клип 2 нормално ли е ?Накрая оборотите падат, защото се потегля без газ.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Здравей колега. Според мен поведението от втория клип е нормално. Но от първия клип - не. Твърде високи са оборотите. Все едно има дупка по въздуховодите (колекторите) след дроселовата клапа. Поне така ми се струва де.
              Bravo 1.8 16V GT ex.
              Fiat Croma 1.9 16V mjet

              Коментар


                #8
                За инфо стъпковия мотор е свален от работеща кола и сложен на моята.1ия клип е на 1во палене, а другия на 2ро. След 2рото няма проблеми
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  При мен ги задържа няколко секунди на 1000 и ги сваля плавно на 850. Може за този двигател да е нормално на втория клип. Първият клип е луда работа. Как така първо палене, второ палене... че тя е на работна температура? Тук зимата задържа -20 по месец-два. Не знам какъв акумулатор ще изкара 3 паления всеки път
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Нали има обучаване на стъпковото моторче. Предполагам затова е ошашкано на първият клип.
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      Монтирах мотора, запалих - държеше се като на клип1, след няма и 3 мин, изгасих и запалих - държеше се като на клип2, така се държи и сега.Утре ще върна моя мотор и ще направя клип.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        На второто клипче е точно като при мен. Мога да кажа че е сравнително ненормално. При мен се получава в следвстие на ошашканата самоадаптация от газовата. Прави го след като съм карал около седнца на газ с резетната адаптация. Ако си резетна ЕКУто и си карам само на бензин го няма този проблем и съответно никога не ми задържа на каквито и да е обороти. Просто като наближи 1200 оборота почва да подат по бавно.Виждал съм подобно държание оборотите на няколко мареи 1,6 и 1,8 докато избирах моята и се бях постреснал. Всичките бяха са газ. Сега на моята знам точно от какво е и не ме притеснява. По скоро е дразнещо.А за първото клипче ако не беше казал че на второто палене само се оправя щях да ти прелдожа да си свалиш дросела и да му направиш хубава профилактика, включително и жилто на газта да не задържа. Като ми монтираха ГИ имали практика да почистват дросела за по добър ефектк, и така ми го бяха почистили че заклинваше в някакво положение и стоеше на странни обороти. Единствено се оправяше със слизане от колата и ръчно натискане на пласмасатя към която се закача жилото. Но го правеше винаги докато не посетих сервиза и всичко си дойде на мястото.
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #13
                          @Ewing - нищо не разбрах от поста ти, клип2 е с ненормално поведение ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Да според мен и на клипче 2 също е ненормално.Ще поясня, че явно в 4:40 нощес не ми се отдава да пиша клипче2(19:58:40): при мен е същото поведение на "стрелката" но само на газ. Разбирай да съм я карал много на газ поне седмица след резетване на адаптацията. Ако резетна ЕКУто и я карам само на бензин (разбирай все едно няма ГИ) изобщо не задържа на нито едни обороти и стрелката си пада плавно нвзависимо от обороти или дали колата е в движение или не. След като почна отново да я карам на газ и след около седмица като почне да се ошашква адаптрацията и започва да ми задържа на определени обороти при "падане на стрелката". Горе долу около 1200rpm. Вметнах че като си избирах кола и всичките мареи които гледах и им се задържаха така оборотите бяха с монтирани газови уредби. За това казвам, че е сравнително ненормално ако колата няма монтирани разни LPG/CNG уредби.клипче1(19:54:42): при мен когато ми монтираха ГИ и ми чистиха дроселовата клапа (моята е моноблок със всичките му там джунджурии) и съответно не са я сваляли, а само са бъркнали с пръст. При тая процедура са разместили самата клапа от нормалното и положение и заклинваше. Задържаше обороти на колкото си поиска и не падаха докато не слезеш от клата и не натиснеш дросела насила. Но то не зависеше нито от това колко я паля или коко съм я карал. Беше чисто механичен проблем. За това казах че ако не беше споменал че при второ поредно палене го няма този проблем бих предположил, че и на теб ти заклинва, я клапата я жилото на газта.Сори че съм го написал неясно, четах го преди да го пусна ама явно не ми се е отдало в тоя час
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Рабрах те, ама освен да искам клип от някой колега с либра 1.8.Тия дни ще си върна моя мотор, той прави мизерии, сваля много оборотите и на бензин.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X