Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

зацепване на ангренажен ремък на tipo 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    зацепване на ангренажен ремък на tipo 1.4

    Здравейте, смениха ангренажния ремък на Tipoto, но като се опитах да запаля двигателя ,след кратко въртене започна да гърми и неще да запали!Бихте ли ми помогнали с някакъв съвет и как точно трябва да се направи това зацепване, защото мисля че нещо е объркано! Благодаря предварително!

    #2
    С какво запалване е ? Долно делко с комутатор или горно на разп вал с диджиплекс ?
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Или не е зацепен правилно ремъка или са разбазикали делкото.
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар


        #4
        горно делко на разпр вал, а как точно трябва да бъде зацепен този ремък

        Коментар


          #5
          Ми за ремъка само един вариант който е правилен. Зацепва се по белезите на коляновия вал и на разпределителния вал. Ама по скоро е от запалването. Като зацепваха ремъка да не са вадили делкото. То съм сигурен че не може да се сложи грешно ама може кабелите да се разбъркат. Ако не пали и само патка пробвайте кабелите да са на кръст. В смисъл както са сложени на капачката на два срещуположни им разменяте местата и после на другите два. Ако не е от подреждане на кабели е възможно да е дадено много големо предварение при поставянето на делкото. ако изобщо не е пипано там да се търси проблема в ремъка. И още нещо ако е с долно делко колата е възможно делкото ако е вадено да е сложено в грешно положение. Спомням си че на ладата и жигулата така се объркваха делката. Не съм сигурен дали долните делка не са на шлици осите им. Ако е така може да се объркат. Тогава трябва да се види кога 1 цилиндър е в горна мъртва точка и дали му е ред да пали ( това се разбира по гърбиците на разпределителния вал) и оттам се почва да се реди делкото -палеца да сочи срещу кабела на първи цилиндър и оттам по реда на палене се подреждат другите три кабела .
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #6
            Извинявам се че не прочетох в горния пост че е с горно делко колата. Там може само кабелите да се разменят. Ако този мотор не удря клапани за което не съм сигурен е възможно при неправилно зацепен ремък да не пали и само да припатква. След като е свален стария ремък , преди зацепването на новия въртян ли е разпределителния или коляновия вал.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #7
              Ако сте объркали кабелите на запалване, най - простия вариант е с един шублер вътре на първи цилиндър /изваждаш свеща и въртиш двигателля на ръка/ в ГМТ палеца на дистрибутора трябва да му показва буксата на капачката. Реда на подреждане на кабелите е 1-3-4-2 първи се смята цилиндъра от ляво като застанеш срещу колата.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Е да ама той първи цилиндър и в момент на издухване също е горе. като се установи 1 - ви на горна мъртва и по палеца се реди останалото както казва колегата S_BANKOV . Ако не пали кабелите на кръст и готово .
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар


                  #9
                  запалих я но сега пък гасне като отнема газта! това има ли нещо общо с ремъка или е от нещо друго! или май ще се мисли за нова кола!

                  Коментар


                    #10
                    Колега твойто типо да не би да е след 93та - моделите с датчик на хол и без делко ? Много е странно защо си 1.4 и с горно делко ? Принципно 1.4 са с долно, 1.6 са с горно, но може и да има извращения правени в последствие. Другото което мога да кажа е че тези двигатели се зацепват на 4ти цилиндър.Инфото е от аутодатата и моя го зацепвахме точно така.
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      горно делко

                      това не е ли горно делко
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        на капака има три белега 10,0,4 на кой белег според вас трябва да бъде зацепен ремъка Запалих двигатела , но при отнемание на газта колата гасне, възможно ли е това гаснене да бъде от неправилна зацепен ремък

                        Коментар


                          #13
                          Re: зацепване на ангренажен ремък на tipo 1.4

                          martinko1965 написа:
                          Здравейте, смениха ангренажния ремък на Tipoto, но като се опитах да запаля двигателя ,след кратко въртене започна да гърми и неще да запали!Бихте ли ми помогнали с някакъв съвет и как точно трябва да се направи това зацепване, защото мисля че нещо е объркано! Благодаря предварително!
                          Пишеш смениха.Тези които са го сменяли защо не си оправят грешките?
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Re: зацепване на ангренажен ремък на tipo 1.4

                            Tornado написа:
                            martinko1965 написа:
                            Здравейте, смениха ангренажния ремък на Tipoto, но като се опитах да запаля двигателя ,след кратко въртене започна да гърми и неще да запали!Бихте ли ми помогнали с някакъв съвет и как точно трябва да се направи това зацепване, защото мисля че нещо е объркано! Благодаря предварително!
                            Пишеш смениха.Тези които са го сменяли защо не си оправят грешките?
                            Грешки се оправят като ги осъзнаешСори ама не се стърпях Е то или са кабели и свещи или не е зацепен като хората.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              martinko1965 написа:
                              на капака има три белега 10,0,4 на кой белег според вас трябва да бъде зацепен ремъка Запалих двигатела , но при отнемание на газта колата гасне, възможно ли е това гаснене да бъде от неправилна зацепен ремък
                              На 0-ла и горе ангренажното колело на разпределителния вал трябва да е на белег, т.е. 4ти в ГМТ.Много е вероятно да си 1.6, защото доколкото знам оригинално 1.4 с горно делко няма, не че това има значение в случея, но си провери документите и номера на блока. (намира се под термостата в левия ъгъл).
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X