Здравейте колеги знам че има много писано по въпроса и каквото намерих прочетох ,но засега греда
Колата е Фият Брава 97г 103к с ГИ-Фобос и метални колектори.Като я запаля оборотите играят, стигат до 1400-1500 и рязко падат като в повечето случаи гасне. Ако е загряла пакиграят само че в по тесни граници и в някои случаи гасне, като прехвърли на газ е като чисто нова.На бензин не могада я карам като подам газ рязко глъхне и пука, едва ли не немога да тръгна без припомпване и леко отпускане на съединителя.До тук съм направил:1.Откачвах неколкократно акомулатора.2.Смених стъпковото моторче с ново като преди това бях откачил акомулатора.3.пробах с друг потенциометър на дроселовата клапа4.Смених бензиновия филтър5.Регулатора за налягането на рейката е наред 6.Мерено е налягането на бензиновата помпа (в норма)7.Странното се случи снощи при поредното разглобяване свалих клемата на датчика за температурата ,който е на термостатаи я запалих студена на 2-3 оборот и задържа на 1400 оборота стабилно (нема нагоре нема надолу) натискам газта няма давене няма пукане има мощност всичко е точно с изкл. на високите обороти. Прехвърлих на газ и там оборотите заиграха като лудиот 1400-2500. Мерих тази сутрин датчика с мултицет на околна темп. 5гр. беше на 3.84 килоома което ме наведе на мисълта че работи.Понеже заработи добре мисля че дюзите не са затиснати остава ми МАП сензора да изчистя довечера и филтъра за бензиновите изпаренията от резервоара(не му помна името).Лошото е че буксата за диагностика ми е с 3 извода и нямам виза да погледна какво се случва с компа.Снимката не е от моята кола пускам я за обща представаВсеки съвет ми от полза



Коментар