Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 97г. Трудно палене,нестабилни обороти,давене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.6 97г. Трудно палене,нестабилни обороти,давене

    Здравейте колеги знам че има много писано по въпроса и каквото намерих прочетох ,но засега греда Колата е Фият Брава 97г 103к с ГИ-Фобос и метални колектори.Като я запаля оборотите играят, стигат до 1400-1500 и рязко падат като в повечето случаи гасне. Ако е загряла пакиграят само че в по тесни граници и в някои случаи гасне, като прехвърли на газ е като чисто нова.На бензин не могада я карам като подам газ рязко глъхне и пука, едва ли не немога да тръгна без припомпване и леко отпускане на съединителя.До тук съм направил:1.Откачвах неколкократно акомулатора.2.Смених стъпковото моторче с ново като преди това бях откачил акомулатора.3.пробах с друг потенциометър на дроселовата клапа4.Смених бензиновия филтър5.Регулатора за налягането на рейката е наред 6.Мерено е налягането на бензиновата помпа (в норма)7.Странното се случи снощи при поредното разглобяване свалих клемата на датчика за температурата ,който е на термостатаи я запалих студена на 2-3 оборот и задържа на 1400 оборота стабилно (нема нагоре нема надолу) натискам газта няма давене няма пукане има мощност всичко е точно с изкл. на високите обороти. Прехвърлих на газ и там оборотите заиграха като лудиот 1400-2500. Мерих тази сутрин датчика с мултицет на околна темп. 5гр. беше на 3.84 килоома което ме наведе на мисълта че работи.Понеже заработи добре мисля че дюзите не са затиснати остава ми МАП сензора да изчистя довечера и филтъра за бензиновите изпаренията от резервоара(не му помна името).Лошото е че буксата за диагностика ми е с 3 извода и нямам виза да погледна какво се случва с компа.Снимката не е от моята кола пускам я за обща представаВсеки съвет ми от полза
    Прикачени файлове

    #2
    Сега намираш един колега с същия мотор и пробваш неговия датчик за температурата.явно е пробил и променя съпротивлението и казва на колата че на вън е поне -60 градуса След като го откачиш колата се оправя. Вярно на газ имаш проблем щото Фобоса търси инфо от датчика и ако се повреди фобоса се чуди колко газ да подава. Смени си датчика и си провери буксата. Преди да се набуташ с колусалната сума от 20лв. за датчик пробвай с друг работещ.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Газовата се забърква само при откачена букса на датчика а след като го закача няма проблем и си държи стабилни обороти, затова реших че е наред ако мислите че не е ще го сменя

      Коментар


        #4
        Почисти си бензиновите дюзи и рейката им хубаво, ама МНОГО ХУБАВО !
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Фобуса май си има свой температурен датчик и много много не го интересува какво показва бензиновият,поне така мисля трябва да си погледна колата,по спомен май е в изпарителят.
          ex. punto elx 1.2i
          Lancia Libra 1.6

          Коментар


            #6
            petio4528 написа:
            Фобуса май си има свой температурен датчик и много много не го интересува какво показва бензиновият,поне така мисля трябва да си погледна колата,по спомен май е в изпарителят.
            Има сензор за температурата но до колкото знам е на изпарителяhttp://www.fobosgas.com/productv/398...l#.UK_Jt2dRLDc подава сигнал кога да прехвърли на газ , а от този който е на термостата пак взема данни(мисля) защото при сваляне на буксата оборотите полудяват.Приемам и съветите от колегата за чистене на инжекторите но ми се искаше да отхвърля повърхностните неща преди да скокна да развалям двигателя.Както споменах по горе при сваляне на буксата на датчика за темп.глъхненето и пукането изчезва и като подам газ не се замисля.Утре отивам за нов датчик за темп. и ще почистяМАП сензора ,и ще се похваля(дано да има защо)

            Коментар


              #7
              Смених датчика с нов свалих МАП сензора го замерих 4,89В на контакт на свободен ход 2,54 при студена кола си мисля че е наред.Ако някой се сеща друго преди да сваля да чистя инжектори нека сподели ,че се хванах за главата вече

              Коментар


                #8
                Имам същия проблем с мареа 1.6. Колата на метан работи перфектно, на бензин работи на ниски обороти, но не може да се форсира, глъхне сякаш се дави.Смених целия блок в резервоара с помпа маркуч всичко и неще и неще. Явно проблема с колегата ни е еднакъв.Ако знаете нещо помагайте.

                Коментар


                  #9
                  Заредете свеж бензин.Мойта правеше същите номера докато се усетих,че от април не съм наливал бензин-бях напълнил 45л.Заредих 10л. и нещата се оправиха.
                  MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
                  ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

                  Коментар


                    #10
                    Вчера съм заредил за 50лв.

                    Коментар


                      #11
                      Няма промяна със смяната а датчика опитах да изолирам и филтъра за изпарения от резервоара да не би да диша оттам,няма никой вкъщи Някой чистил ли е по подобен начин инжектори: http://www.youtube.com/watch?v=dp-ECEpN52k

                      Коментар


                        #12
                        Не си губи да наливаш чорби в бензина!Става като в оная реклама където отваря прозореца и пуска парите- пари на вятъра. Рейка и инжектори изчистете като за начало.Не струва скъпо и веднага проличава дали е от тях. Може да се изчистят инжекторите с коресилин и налягане (може компресор или помпа) нужни са 2 чифта ръце. Аз съм чистил по подобен начин както е указано в клипчето и ефекта е никакъв. След това свалях и чистих пак , но този път надух с 4-5 атмосфери. Свалянето на инжектори отнема не повече от 40 минути за неопитен човек и 25 за опитен. не е сложно иска само инструмент да имаш.1. сваляш инжекторите, монтирваш маркуч със скоба на инжектора и дължина на марткуча 50-60 см и задължително махаш гумените им о-пръстенчета !2. пълниш маркуча с коресилин3. друг човек подава 12 волта на инжектора , а ти надуваш с каквото намериш -помпа или компресор. Ако нямаш помпа вземи едно 3 литрово пластмасово шише от безалкохолно, монтирай на дъното щуцер, после вържи маркуча към него със скоба,след това стискаш стъпваш или както там ти дойде на акъла само и само да създадеш налягане. Най-добре е с компресор разбира се .4. повтаряш това на всеки инжектор докато не почне да пръска хубаво, виждаш на клипчетата как трябва да пръскат инжекторите.Преди да монтираш маркуча всичко почисти хубаво!5. Добре е да имаш по дълбок съд понеже парите не са особено приятни за дишане (примерно друго дълбоко шише)Ако имаш други въпроси по монтаж и демонтаж на инжекторите пиши!
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          Снощи демонтирах инжекторите, на друга кола Брава може и да става за часпри мен за 3,5 часа Да ги е*а в майсторите дето са ми слагали газовата (фобос-Богров) сложили на кръст газовите инжектори на колектора и ми се изпотивола .Сега киснат челата в разредител и довечера ще направя опит за чистенеи тестове.

                          Коментар


                            #14
                            От два дена вечер ги чистя обаче не пръскат направо.Кисна ги в корселин, изпръсках един спрей за карбуратори и един литър корселин. Пръскат и от четирите дупчици и правят мъгла, пръскат еднакво на око но леко на една страна всички .Дали е нормалноимайки предвид разположението им на колектора че са под ъгъл или трябва направо да пръскат

                            Коментар


                              #15
                              Забележи, че като ги слагаш на рейката имат скоби и се монтирват така , че дори да искаш не можеш да ги сложиш по друг начин. Пръскането под ъгъл не е случайно, така трябва да си е. Сглобявай всичко и пиши за резултата...
                              Play Golf ,but not drive golf!!!
                              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                              Коментар

                              Working...
                              X