Аз имам само едно реле което прекъсва тока на дюзата,газовия клапан е вързан директно към ключето газ/бензин,а то взима ток от наи-горния ляв бушон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем темпра
Collapse
X
-
Под кутията и аз имам реле ,но то ресетва компа.ЗА спиране на помпата ми е при самите бушони,нао към стъпковия моторче нямам нищо.Ако си в София петък и събота и ти се разхожда до Сточна гара се обади,до 15.00 съм на работаLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
viktorsterev написа:Под кутията и аз имам реле ,но то ресетва компа.ЗА спиране на помпата ми е при самите бушони,нао към стъпковия моторче нямам нищо.Ако си в София петък и събота и ти се разхожда до Сточна гара се обади,до 15.00 съм на работаFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Не.Аз до колкото знам А и В са някакви клапани за бензина,нали има някакъв компенсатор или там каквотое долу в калника,а релетатаC D са за правеца обаче за какво точно служат не мога да ти кажа.На времето сменях ЕКу-то по думите на майстора именно заради дефектирало реле.Когато слагахме газта имаше само едно реле,това за дюзата,другите две са слагани в последствие като това за помпата е от преди 2-3годLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
viktorsterev написа:Не.Аз до колкото знам А и В са някакви клапани за бензина,нали има някакъв компенсатор или там каквотое долу в калника,а релетатаC D са за правеца обаче за какво точно служат не мога да ти кажа.На времето сменях ЕКу-то по думите на майстора именно заради дефектирало реле.Когато слагахме газта имаше само едно реле,това за дюзата,другите две са слагани в последствие като това за помпата е от преди 2-3годFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
работата на едното реле е да спре бензиновата помпа , вързано е от бушон Ф на снимката кабела стига до релето ( жълт и червен ) до колкото видях червения е хванат на изпарителя на маса ,жълтия влиза на вътре към копчето явно . Работата на реле 2 не ми е ясна защото влизат кабелчета от дюзата след това още някакви различи по цвят от изпарителя и накрая третото реле е вързано за второто с 2 тънки кабелчета и от всичко навърано като коледна елха ми става ясно и мисля че проблема ми е някъде там , какъв е тоя изпарител с толко много жици като искам да си направя едно елементарно спиране на помпата и дюзата и само да си вържа копчето да ми превключва ?.. ако някой има схема ще съм благодарен копчето е ловато не е автоматично ,ръчно се сменяFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Колеги вече разбрах какво и как е спирано , спряна е дюзата ,помпата от бушона най вероятно ламбдата защото единия кабел и е резнат и не знам на къде е изведен , проблема в колата е че понякога светва дюза на таблото или изгасва ..при това няма проблем с работа на колата , когато премигне обаче или на празен ход гасне ,или удари 100 оборота и ги качи на 2000 и ги сваля по бавно ,стъпковия мотор е сменен колата работи пак с този проблем , днес цял ден я карах на газ няма проблеми даже не свети , само веднъж както седеше на свободна качи на 2000 и ги свали малко по бавно до нормалните но тогава и дюзата на таблото не премигна .Гледахме я с един приятел който каза че една букса от страни на дроселовата клапа се базика ,ТПС е явно .... и вика че колата като се кара на газ се обърква и не знае на какво караш и затова така ги вдига , откачихме буксата и паля на газ и дюзата светна и като пипнах газта изчезна ...пак си работеше по същия начин ,на бензин обаче държеше 600оборота и малко бавно поемаше и това е нормално като е откачен ,и вика да си спра тоя ТПС като съм на газ , възможно ли е според вас така да е от него и като го изкюча компа вече да няма какво да се меша и прекъсва ?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар