Проблема на колата явно си остава електрически. Щом и на газ и на бензин прави едно и също няма да е от горивото. Щом е карбуратор няма стъпкови моторчета и тем подобни. Ако е само на бензин бих бил склонен да кажа че е от карбуратор ( запушен или разбазикан ), ама с газта трябва да работи. Интересно ми е колега дали пазиш старите части които са сменени. По горе единия колега ти каза че е имал проблем с нова капачка. Възможно е нещо от тези части които си сменял да е менте. Хубаво е да ги има и старите части и да се пробва по едно - по едно и с тях. Ако всичко по запалването е сменено няма причина да не работи освен ако частите не са дефектни. Такъв проблем може да има още се сещам и от изгорял палец. Сменял ли си го. Ако са запушени гърнетата колата ще глъхне плавно с оборотите и няма да има мощност ама да гасне от ряз. Все пак и това не е изключено ама е малко вероятно. Даже си мисля че ако е от запушено гърне и на тихи обороти ако работи по някое време ще угасне, защото мотора ще се удуши. Има и един вариант - преди време на едно Типо като моето ( двувалка 1.6 ) сменяхме комутатор и объркахме кабела на датчика един вид разменихме + и - и колата не палеше и се оказа че като се разменят кабелите комутатора вместо предварение дава закъснение и едвам се форсираше до 2000 оборота цял ден си играх докато се усетя. Да не би и на твоя комутатор да е объркал нещо майстора. това че пали не означава че всичко е правилно. Не знам какво да точно да те посъветвам освен повторен оглед на всичко. Малките камъчета обръщат каруцата нали знаете. Другия вариант е друг майстор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем темпра
Collapse
X
-
Тая кола се дави от нещо, работата на ДВГ нормална ли е, в смисъл на тихи обороти работи на 4 - ри цилиндъра? Хрумват ми три неща, тампон на карборатора, жигльор на тихите обороти/беше ел клапан/ и разместен поплавък.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Щом няма делко е или с една бобина четворка или с две отделни двойни бобини. И в двата случая е с електронно разпределение на искрата т.е. някъде има електронен блок. Тогава какво всъщност е сменял майстора. Комутатор едва ли би трябвало или да са два за двете двойки цилиндри или да е в общ корпус с електронния блок. Навява ме мисълта че щом колата е с такова запалване е възможно датчика на коляновия вал ( понеже пише че е сменен) да е сложен с голямо разтояние до зъбното колело по което чете и при повишаване на оборотите да загубва , как да кажа да не може да "вижда " или брои зъбите правилно и оттам да прекъсва и даже гасне. Простичко хлабината мисля по памет беше 0.5- 1 мм.Пробвал съм че такива датчици ловят и при 4 - 5 мм. разтояние ама какво се случва ... друг проблем може да е самия електронен блок. На баща ми на Кромата имаше такъв дерт с прекъсване при около 4000 оборота сечеше разко като при прекъсвач . Обърнахме колата на опаки от проби и лутане и от съвети на признати майстори . Накрая като си поиграх един ден се оказа един кондензатор в компютъра които явно като се качи амплитудата на сигнала ( заедно с оборотите) - имам предвид сигнала от датчика на коляновия вал и кондензатора шунтира сигнала. Голям филм беше за едно кондензаторче. Така че може да се търси сходен проблем и в ел. блок.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
каде се намира този ел. блок сега да обесня подробно какво има колата понеже е поръчкова и е глям примес мися да направя в субота снимка на светло че сега сам на работа и ходя от тъмно до тъмно така има вътре ел.табло на него са си бушоните и релетата това е което има вътре понеже сичко др го изтрагънахме от вън има една кутия на която казвам комутатор щото така го пише на всякаде тя е с една букса с 11 кабела това е няма как да се обарне обратно така след това датчик колянов вал сменен е 2 пати утре че е за трети след него има бобина след бобината капачка палец вътре няма нищо на палеца понеже се намира горе и се завртва директно това е всичко по ел системата бутано е всичко за сега най вероятното за мен и майсторите утре ще пробвам с друг стар щото до сега се нови и сега дооточнявам за да ви е ясно карах си нормално на 5-та на обороти колата изведнъш огасна и до там правеше си така запалвам я няма проблеми няма гърмели нищоо работа на двигателя нормална мърка подавам и гас угася провах постепенно и отчитам до 1900 оборота работи нормал 1950 почва да прекъсва едно и също прекъсване последователно не различно минели 2000 и краи угася общо взето това е от както угасна и след всички смени и ремонти още е така
Коментар
-
Ми значи излиза че все пак колата е с делко. Щом е с една бобина и има капачка значи е с делко . Явно всичко е сменено и може да се окаже проблема в ел. блок. Такова запалване имаше мисля и на по новите Типота. Това беше някакъв Digiplex или нещо такова. От датчика на коляновия вал се вземат импулси за оборотите и има белези кога 1 - 4 цилиндър са горе и кога 2-3 . Другия вариант е да е с 4 белега разположени на зъбното колело през 90 градуса за искрата на всеки цилиндър. Тогава ел. блок си изработва сам предварението и закъснението на искрата. Ако разтоянието между датчика и зъбното колело е нормално сигурно проблема ще в самия управляващ блок. Той, както писах си управлява искрата и играе ролята и на комутатор. Предполгам че към това нещо освен буксата има вкарано и едно маркуче което взема вакум някъде от мотора. Може да се провери маркучето да не е напукано, но и да е така пак би трябвало да не гасне по този начин. Ако знам каква е точно версията на мотора мога да видя довечера в Ауто-датата каква е точно запалителната система и да гадаем още. Но даже и да е поръчкова колата това няма да има отношение към горивната и запалителната система. По скоро ще са сложени допълнителни екстри и т.н. Ако има снимки също мога да се ориентирам, но най добре е оглед на колата. И още нещо-колата е вървяла нормално и в един момент спира (угасва ) и дотам. После следват поредица от ремонти и проби и колата почва да пали но на 2000 оборота гасне. Правилно ли съм разбрал? Ако е така просто не е отремонтирана както трябва.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Като бивш собственик на Темпра 1,6 карбуратор ,и четейки какво сте писали си мисля че е гумения тампон под карбуратора, ако смуче въздух от там така се получава(личен опит) , мисля че сравнително лесно може да се пробва като и се намали притока на въздух с ръка на входа на филтъра, и тогава се изфорсира. Иначе тази кола е с един датчик на коляновия вал . вижда му се буксата под А.Б. Също така има доста маркучета с вакуми в задната част на двигателя и често понеже са с текстилна оплетка изглеждат добре а са напукани и смуче въздух от там. П.П Защо не пробваш да и дадеш ток на клапана за бензина директно от акумулатора за да изключиш проблем в ключа за превключване газ бензин?
Коментар
-
kiriluz1 написа:Като бивш собственик на Темпра 1,6 карбуратор ,и четейки какво сте писали си мисля че е гумения тампон под карбуратора, ако смуче въздух от там така се получава(личен опит) , мисля че сравнително лесно може да се пробва като и се намали притока на въздух с ръка на входа на филтъра, и тогава се изфорсира. Иначе тази кола е с един датчик на коляновия вал . вижда му се буксата под А.Б. Също така има доста маркучета с вакуми в задната част на двигателя и често понеже са с текстилна оплетка изглеждат добре а са напукани и смуче въздух от там. П.П Защо не пробваш да и дадеш ток на клапана за бензина директно от акумулатора за да изключиш проблем в ключа за превключване газ бензин?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
kalin555 написа:Ми значи излиза че все пак колата е с делко. Щом е с една бобина и има капачка значи е с делко . Явно всичко е сменено и може да се окаже проблема в ел. блок. Такова запалване имаше мисля и на по новите Типота. Това беше някакъв Digiplex или нещо такова. От датчика на коляновия вал се вземат импулси за оборотите и има белези кога 1 - 4 цилиндър са горе и кога 2-3 . Другия вариант е да е с 4 белега разположени на зъбното колело през 90 градуса за искрата на всеки цилиндър. Тогава ел. блок си изработва сам предварението и закъснението на искрата. Ако разтоянието между датчика и зъбното колело е нормално сигурно проблема ще в самия управляващ блок. Той, както писах си управлява искрата и играе ролята и на комутатор. Предполгам че към това нещо освен буксата има вкарано и едно маркуче което взема вакум някъде от мотора. Може да се провери маркучето да не е напукано, но и да е така пак би трябвало да не гасне по този начин. Ако знам каква е точно версията на мотора мога да видя довечера в Ауто-датата каква е точно запалителната система и да гадаем още. Но даже и да е поръчкова колата това няма да има отношение към горивната и запалителната система. По скоро ще са сложени допълнителни екстри и т.н. Ако има снимки също мога да се ориентирам, но най добре е оглед на колата. И още нещо-колата е вървяла нормално и в един момент спира (угасва ) и дотам. После следват поредица от ремонти и проби и колата почва да пали но на 2000 оборота гасне. Правилно ли съм разбрал? Ако е така просто не е отремонтирана както трябва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар