пс Горивен филтър сменям редовно. В омента е не на повече от 1000 км
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16v давене при студен двигател
Collapse
X
-
Като не са ти наред инжекторите ( в по-редки случаи свещите) няма хубаво изгаряне понеже не прави необходимата мъгла в горивната камера. Колата като е студена и сместта не е достатъчно газообразна има по-трудно запалване. Съответно като загрее мотора е топъл и запалването става по-лесно. Аз преди да изчистя инжекторите смених свещи, но нямаше резултат (поне при мен). Въпросните миризми ги имаше и при мен, както и тресене на мотора като запали и препаткване ако я изфорсирам по-рязко. Пак казвам.... най-евтино ти е да си ги свалиш, да ги продухаш с коресилин и компресор и да ги сложиш пак. Дори да не са били мръсни и да не е било от тях, то поне ще знаеш, че си ги изчистил. Иначе почваш да наливаш пари - един ти казал свещи, друг ти казал датчик, трети ти казва кабели и така до безкрай.... Това трябва да е първата процедура, която е и финансово е най-безболезнена. Ако в крайна сметка не е от тях , то едва тогава търси другаде проблеми. Като сваляш инжекторите да уточня само, че не е нужно да сваляш долната част на колектора, достатъчно е да свалиш само горната част (това , което при теб е алуминиево а при някои е пластмасов колектора)Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Развитие по-темата. За съжаление гаража беше зает събота и неделя. Но за сметка на това, ходих на диагностика в Козлодуй. Пичовете там бяха стабилни. Закачихме колата, не отчете никакви грешки... освен една. Не разчита правилно позицията на дроселовата клапа. На компа изкараха оборотите и градусите на клапата. Моята даваше разлика почти 1000об. в рамките на 1 градус после никаква промяна. Майстора загаси двигателя, и тогава само на контакт показанията бяха точни (позицията на клапа съответстваше на натискането на педала на газта). Датчика разчиташе точно позицията. Запалихме отново същия проблем. Тогава обърнаха внимание, че двигателя "тресе". Питаха ме когато е сменян ремъка дали са ползвани "лапи". Понеже не са ползвани ми казаха, че без тях няма как да се зацепи ремъка правилно (валовете винаги измърдвали при монтирането). В общи линии казаха да закарам пак колата, за да се провери зацепването на реъмъка. Да отвият тапите от страната на скоростната кутия, да сложат въпросните "лапи", да сложат на първи цилиндър някакъв уред за измерване на ГМТ. СЪщо ми каза, че е възможно инжекторите да са замърсени, но няма как от тях да пука в колектора. В момента мисля да събера малко пари, понеже ми е наближила и смяната на ремъка. Да ми го сменят, да го зацепят правилно и вече от тук ще продължа (идеята е да се намалят не извстните до минимум). Поздрави!Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
Piaggio Vespa PK50XL
Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73
Коментар
-
Като патил с изместен ремък мога да ти кажа че няма нищо общо с показанията за градусите на дроселовата клапа. Най-верочтно имаш повече от един проблем. При разместен ремък е доста характерно едно отслабване на двигателя между 2000 и 3000 оборота, и повишен разход , иначе си палеше перфектно и си работеше добре. при мен имах предварение на двата вала заради неизползване на пети при смяна на ремъка.
Коментар
-
"При разместен ремък е доста характерно едно отслабване на двигателя между 2000 и 3000 оборота, и повишен разход" Това и при мене се случва колега. Колата е тромава до към 2500-3000 оборота. И разхода ми е доста големичък. Особено в града ако карам с до 2500 об. е еднакъв с това да му подавам повечко газ. Аз си мислех че това е от настройката на компа. А то явно било проблем. Как ти зацепиха правилно колата ?[/quote]Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
Piaggio Vespa PK50XL
Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73
Коментар
-
Колега, знам как трябва да върви. Знам какво е въртящ момент и мощност. Виждал съм характеристиката на двигателя. Макс вър.мом. при г/д при 4000 об. и макс. мощ. при 6000 об. Едно е да върви по-малко при ниски обороти, друго е да се затруднява да набира обороти. Осезаемо и звука на двигателя е друг. Се едно колата е с запушено гърне (имал съм такъв проблем на Типото но там не искаше да върви в целия диапазон на оборотите). Поздрави!Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
Piaggio Vespa PK50XL
Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73
Коментар
-
dodge1969 написа:"При разместен ремък е доста характерно едно отслабване на двигателя между 2000 и 3000 оборота, и повишен разход" Това и при мене се случва колега. Колата е тромава до към 2500-3000 оборота. И разхода ми е доста големичък. Особено в града ако карам с до 2500 об. е еднакъв с това да му подавам повечко газ. Аз си мислех че това е от настройката на компа. А то явно било проблем. Как ти зацепиха правилно колата ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар