Колеги, имам доста сериозен проблем. При студен двигател моето Браво (1.6 с алу. колектори) се дави. Като го запаля и дори малко да докосна газта веднага гасне. Ако пък не изгасне и му подам рязко газ двигателя всякаш се затормозява (не набира обороти) и се чува пукане в колектора преди да се изфорсира. Същтото "бодене на муцуна" се получава и при движение (заедно с голяма доза придърпване) докато не заграее колата. Веднъж загрее ли всичко е наред.Също съм забелязъл, че към 2000 об. двигателя тресе. При ускорение до преминаването на границата от 2000 об колата е мудна. Знам, че моторчето дето отговаря за оборотите не ми е перфектно(малко ми играят оборотите в рамките на 200 об.). Но се чудя от какво може да придърпва и да се дави. Толкова е зле, че почти не може да се кара. Колата никога не е карана на газ, бензиновия филтър е сменен преди 2000 километра, двигателя се развърта до червената зона. Нямам идея от какво иде проблема. Обръщам се първо към вас понеже нямам доверие на маистори, на диагностики и тем подобни. Ще съм безкрайно благодарен за всякакви съвети. От гр.Лом съм. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16v давене при студен двигател
Collapse
X
-
Ще получиш какви ли не съвети.... и аз не съм сигурен, че ще дам решение, но едно връзване на FES все пак ще е от помощ. Само като насока, щом го прави докато е студена, може и температурен датчик да е само... ама знае ли човек.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
А какво е ФЕС? Някаква диагностика предполагам? Датчика на температурата(този който е монтиран на колектора) съм му махал буксата и съм я слагал обратно и няма разлика(от това следва ли че не работи правилно/въобще)?Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
Piaggio Vespa PK50XL
Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73
Коментар
-
Ще се върже с Виза. Много често този проблем при вариянта с металните колектори е от инжектори, а при пластмасовите е адаптацията. Измери съпротивлението на дюзите, елементарно е, с обикновен мултиметър. Разкачаш буксата на бензиновата рейка до регулатора/бобината. Измерваш съпротивлението между средното краче и всяко от останалите. Дай да видим резултатите.dodge1969 написа:А какво е ФЕС? Някаква диагностика предполагам? Датчика на температурата(този който е монтиран на колектора) съм му махал буксата и съм я слагал обратно и няма разлика(от това следва ли че не работи правилно/въобще)?
Коментар
-
biankov написа:Аз имам същия проблем с пунто HGT. Мерихме Налягане на бензина, чистих инжекторите и няма оправия. Накря тигнахме до извода, че може би ангренажа не е зацепен като хората, но сега търся пети, за да го проверим.или поне така си мисля, но няма и да разбера до следващата смяна на агренажа.Според петите имах разминаване 1 зъб.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според мен нещо казва на ЕКУ-то че навън температурата е или доста по висока или доста по ниска и то блъска грешна горивна смес. За сега по пораблема съм направил следните неща, смяна на термостата, - веднага коригира бензиновите времена, смянана термодатчика на термостата, смямна на регулатора/ предстои довечера/, налягането на помпата ще се мери довечера преди и след смяната на регулатораКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Според мен нещо казва на ЕКУ-то че навън температурата е или доста по висока или доста по ниска и то блъска грешна горивна смес. За сега по пораблема съм направил следните неща, смяна на термостата, - веднага коригира бензиновите времена, смянана термодатчика на термостата, смямна на регулатора/ предстои довечера/, налягането на помпата ще се мери довечера преди и след смяната на регулатораНе термостата ти сваля директно бензиновите времена, а датчика му.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Oтворен или не - все тая, просто по-=бавно ще достигне работна температура, това което е определя времената е датчика.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар