Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16v давене при студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 16v давене при студен двигател

    Колеги, имам доста сериозен проблем. При студен двигател моето Браво (1.6 с алу. колектори) се дави. Като го запаля и дори малко да докосна газта веднага гасне. Ако пък не изгасне и му подам рязко газ двигателя всякаш се затормозява (не набира обороти) и се чува пукане в колектора преди да се изфорсира. Същтото "бодене на муцуна" се получава и при движение (заедно с голяма доза придърпване) докато не заграее колата. Веднъж загрее ли всичко е наред.Също съм забелязъл, че към 2000 об. двигателя тресе. При ускорение до преминаването на границата от 2000 об колата е мудна. Знам, че моторчето дето отговаря за оборотите не ми е перфектно(малко ми играят оборотите в рамките на 200 об.). Но се чудя от какво може да придърпва и да се дави. Толкова е зле, че почти не може да се кара. Колата никога не е карана на газ, бензиновия филтър е сменен преди 2000 километра, двигателя се развърта до червената зона. Нямам идея от какво иде проблема. Обръщам се първо към вас понеже нямам доверие на маистори, на диагностики и тем подобни. Ще съм безкрайно благодарен за всякакви съвети. От гр.Лом съм. Благодаря предварително!
    Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
    Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
    Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
    Piaggio Vespa PK50XL
    Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

    #2
    Ще получиш какви ли не съвети.... и аз не съм сигурен, че ще дам решение, но едно връзване на FES все пак ще е от помощ. Само като насока, щом го прави докато е студена, може и температурен датчик да е само... ама знае ли човек.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      С ФЕС няма да може да се свърже ама ще е супер полезно да измери налягането на бензина.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        А какво е ФЕС? Някаква диагностика предполагам? Датчика на температурата(този който е монтиран на колектора) съм му махал буксата и съм я слагал обратно и няма разлика(от това следва ли че не работи правилно/въобще)?
        Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
        Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
        Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
        Piaggio Vespa PK50XL
        Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

        Коментар


          #5
          Ще се върже с Виза. Много често този проблем при вариянта с металните колектори е от инжектори, а при пластмасовите е адаптацията. Измери съпротивлението на дюзите, елементарно е, с обикновен мултиметър. Разкачаш буксата на бензиновата рейка до регулатора/бобината. Измерваш съпротивлението между средното краче и всяко от останалите. Дай да видим резултатите.
          dodge1969 написа:
          А какво е ФЕС? Някаква диагностика предполагам? Датчика на температурата(този който е монтиран на колектора) съм му махал буксата и съм я слагал обратно и няма разлика(от това следва ли че не работи правилно/въобще)?
          Това е датчика за температурата на входящият въздух и не играе особенно. По-важен е завитият на термостата(води се температура на инжекциона). Там са 2 - интересува те с жълтата глава. Добра идея е да пробваш и това. Ако при разкачен се оправи на студено, значи там е проблема.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            eh4ev07 написа:
            С ФЕС няма да може да се свърже ама ще е супер полезно да измери налягането на бензина.
            Началник и аз го имам тоз проблем, понамаля ама го прави чат пат, а баш с тебе мерихме налягането 3.5 бара :D Ама пък на топъл двигател беше
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Аз имам същия проблем с пунто HGT. Мерихме Налягане на бензина, чистих инжекторите и няма оправия. Накря тигнахме до извода, че може би ангренажа не е зацепен като хората, но сега търся пети, за да го проверим.

              Коментар


                #8
                biankov написа:
                Аз имам същия проблем с пунто HGT. Мерихме Налягане на бензина, чистих инжекторите и няма оправия. Накря тигнахме до извода, че може би ангренажа не е зацепен като хората, но сега търся пети, за да го проверим.
                А при мен го прави след презацепване с пети или поне така си мисля, но няма и да разбера до следващата смяна на агренажа.Според петите имах разминаване 1 зъб.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Според мен нещо казва на ЕКУ-то че навън температурата е или доста по висока или доста по ниска и то блъска грешна горивна смес. За сега по пораблема съм направил следните неща, смяна на термостата, - веднага коригира бензиновите времена, смянана термодатчика на термостата, смямна на регулатора/ предстои довечера/, налягането на помпата ще се мери довечера преди и след смяната на регулатора
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Според мен нещо казва на ЕКУ-то че навън температурата е или доста по висока или доста по ниска и то блъска грешна горивна смес. За сега по пораблема съм направил следните неща, смяна на термостата, - веднага коригира бензиновите времена, смянана термодатчика на термостата, смямна на регулатора/ предстои довечера/, налягането на помпата ще се мери довечера преди и след смяната на регулатора
                    Мисли малко като пишеш Не термостата ти сваля директно бензиновите времена, а датчика му.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Абе баш си беше от термостата да ти кажа стария беше отворен постоянно. Дори и със стария датчик се усети промяната
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Oтворен или не - все тая, просто по-=бавно ще достигне работна температура, това което е определя времената е датчика.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Oтворен или не - все тая, просто по-=бавно ще достигне работна температура, това което е определя времената е датчика.
                          Добре Емо технически си прав, датчика ми е коригирал времената. Факт е че и след това не се оправи.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            При мен едва ли е от електрониката, защото имам газов инжекцион и на газ колата работи перфектно. Само на бензин прави гадости и затова мисля, че или е по бензиновата магистрала нещо или нещо дребно по ангренажа, което не влияе толкова много на газта.

                            Коментар


                              #15
                              нещо много омешахте темата но за колегата който я е пуснал, пробвай наистина с термо датчика.на един колега така му се реши проблема.

                              Коментар

                              Working...
                              X