Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16v давене при студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Щом на газ колата е чук, аз залагам на инжектори, или нещо по бензинопровода.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      zvoneca написа:
      нещо много омешахте темата но за колегата който я е пуснал, пробвай наистина с термо датчика.на един колега така му се реши проблема.
      Преди да купува нов. просто да го разкачи и да запали така.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Ок колега утре ще го пробвам тоя датчик и ще кажа резултата! Поздрави!
        Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
        Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
        Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
        Piaggio Vespa PK50XL
        Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

        Коментар


          #19
          След два тона време най-накрая успешо тая вечер обърнах внимание на проблема. Дойде човек с лап топ за диагностика. Оказа се, че няма букса за моята кола. Вика спокойно ще го напрайме с игли. В крайна сметка сложихме едни джаджи подобни на тея за мултицетите в отворите на буксата. и тукмо си викам "сега ще стане работата"... 20 минуте безуспешни опити да се получи тая диагностика. Накрая вика май така няма да стане. Взе някоко малки транзисторчета навърза ги едно след друго и направиха малко по-голямо съпротивление от колкото дава датчика в момента който го измерихме. Вика "бягай запали колата". Колеги! До сега не съм имал двигател! Просто такава работа... Майстора вика "айде гаси" а аз само подавам газ. Благодарско на всички правилно ме насочихте. Проблема е датчика на температура на термостата! Колко бели е правил... Само да го сменя и ще пиша каква е разликата. Поздрави!
          Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
          Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
          Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
          Piaggio Vespa PK50XL
          Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

          Коментар


            #20
            Колеги днес ходих до един магазин за части. Човека там ме посъветва преди да купя датчика да намеря друга кола с двигател 1.6 16V и да замеря показанията на другия датчик. Намерих едно браво но неговия двигател го няма тоя датчик на термостата. Та ще ви помоля колеги някай да замери датчика който е монтиран на термостата. Оригинално той е жълт на цвят и е с 2 пинчета. Колата трябва да е СТУДЕНА когато замервате. На моя при студен двигател показва 4.5 Двигателите на които е същия са:182А4000182А6000182А4027178А8011Ще съм ви много благодарен! Целта е утре вечер да го поръчам та събота да е тук. Поздрави!
            Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
            Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
            Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
            Piaggio Vespa PK50XL
            Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

            Коментар


              #21
              Студен е много общо понятие аз съм с двигател 182A4.000 и при мен (студен двигател) е 3,84трябва ти по точна температура на датчика да я вкараш в зависимост с показанието от мултицетасхема:http://clip2net.com/s/2yoUNhttp://clip2net.com/s/2yoWr

              Коментар


                #22
                Мерси колега iva6ki! Аз съм със същия двигател. Щом на студен двигател (например не е пален от снощи) отчита различно значи моя датчик е дефектирал. А иначе тая схема е гледах и снощи(от хайрен манюала). Излиза, че при температура 0 градуса на водата съпротивлението е 10 ом. Снощи да е било покраи 7-10 градуса навън. Атифриза да варира с няколко градуса най-много. Като гледам табличката при такава температура съпротивлението трябва да е по-голямо от това което ми показа. Направо ще го поръчам тоя датчик. Мерси още веднъж колега.
                Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
                Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
                Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
                Piaggio Vespa PK50XL
                Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

                Коментар


                  #23
                  Преди малко монтирах термо датчика (марка FACET, made in Italy-30лв.). Беше доста трудно (нямах удобен инструмент) но в крайна сметка го завих. До тук добре. Изгубих телчицата от буксата. Викам си "Ок! Това да е проблема". Е да, ама не! Свързах всичко ток и жица. Сядам, паля колата... и пак същата работа. Угасна един път на празен ход. После като подам газ се "забъква(задавя)" , "пука" във входящия колектор. Тъпа работа. Спрях, помислих и реших да откача клемата"-" и да оставя колата така за 24 часа. Чувал съм, че така се ресва комп. Знам, че на фиатката е самообучаващ. Дано да даде резултат. Вие как мислите?
                  Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
                  Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
                  Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
                  Piaggio Vespa PK50XL
                  Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

                  Коментар


                    #24
                    Ако си с пластмасов колектор и компютър IAW 49F трябва да направиш адаптация. Аз имах същите проблеми само на бензин, в крайна сметка с адаптация всичко се оправи. Ако не си с този компютър (колата ти е до 98 г), те съветвам да изчистиш инжектори, посредством компресор и коресилин (а не в ултразвукова вана). Още един + за мнението на Synthy
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #25
                      Колега с метален колектор съм. А какво имаш предвид под адаптация?
                      Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
                      Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
                      Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
                      Piaggio Vespa PK50XL
                      Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

                      Коментар


                        #26
                        Адаптация на параметрите.Така се казва при диагностика се пуска и адаптация.Отиди на качествена истинска диагностика,тези с лаптопите не винаги са добър избор.Качествената диагностика е 40 лв. и ти казва абсолютно всичко.Под качествена имам впредвид примерно на bosh или от този сорт,другите не им знам имената.Успех

                        Коментар


                          #27
                          Колегата е прав. Ако не ти се дават пари за диагностика и караш дълго време на газ можеш да си изчистиш сам инжекторите стига да имаш подходящи инструменти. Ако нямаш тази възможност отиди на сервиз. Имай предвид , че трябва да идеш в добър сервиз, диагностика всеки ще направи, но не всеки ще разбере какво показва диагностиката. Аз лично залагам на замърсени инжектори, почисти ги и недей се доверява на самозвани майстори. Това което сте направили със съпротивленията и датчика е "излъгало" компютъра и колата ти е заработила понеже в резултат на получения сигнал компютъра е направил друга горивна смес. Недей сменя части на сляпо ! Аз имах същите детонации при палене и работа до 2000 оборота, изчистих си инжекторите, адаптирах си системата и всичко се оправи (поне за сега).Не съм на 100% сигурен, но си мисля, че твоя компютър няма режим на адаптация, затова още веднъж казвам- провери си бензинопровода и системите му. Започни с инжектори, след това ако това не помогне- измерете налягане на рейката на бензина и накрая виж бензиновата помпа. Обикновено ако е бензинова помпа ще имаш проблеми не само при палене.Има колега, който е със същите проблеми и същия мотор, тези дни му писах на него в темата как се свалят инежктори и как се чистят, ако искаш се поразрови и го питай как се е справил той и какъв е резултата.П.П Прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=95006Поздрави !
                          Play Golf ,but not drive golf!!!
                          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                          Коментар


                            #28
                            Колата ми няма ГУ. Само на бензин карам. Прочетох темата. Мерси за инфорто! Само да се освободи гаража събота и неделя ако всичко е наред съм го разхвърлял тоя двигател. Дано и при мене да са само тея инжектори. Проблема ми е само при ниските обороти иначе си форсира без проблеми и замисляне. Благодаря за помоща!
                            Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
                            Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
                            Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
                            Piaggio Vespa PK50XL
                            Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

                            Коментар


                              #29
                              Ако се окажат инжектори не е зле да си смениш и горивния филтър.... Успех !
                              Play Golf ,but not drive golf!!!
                              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                              Коментар


                                #30
                                Добре каква е логиката да прави тези проблеми само студена и при ниски обороти и проблема да идва от инжекторите? Мисълта ми е ако са замърсени въпросните инжектори, това няма ли да се отрази на работата на двигателя през целия оборотен диапазон? Също така, ако сложа някаква добавка за бензин (за прочистване) няма ли да има ефект? Какво в общи линии замърсява тези инжектори. Нагар ли има или финни частици в горивото? Според мене даже пуска повече гориво защото като запаля сутрин и замирисва малко на бензин (може и да ми се струва). Знам че при студен мотор по-принцип е в режим на затопляне на катализатора (работи с по-богата горивна смес). Възможно ли е в компа да се е натрупала грешка и сега дори с новия датчик да продължава да прави проблем?
                                Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
                                Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
                                Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
                                Piaggio Vespa PK50XL
                                Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

                                Коментар

                                Working...
                                X