Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масльонката премигва при загряла кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масльонката премигва при загряла кола

    Лампата на маслото премигва когато колата е загряла и е в спряло положение. На какво може да се дължи това? Питам, защото нямам време да я гледам, нито да я карам по сервизи или да я оставя там защото е необходима.Благодаря предварително.
    karolev>> Георги Каролев; Brava 100 16V SX 103hp 10.'98 - R.I.P. 04.04.2018
    https://www.facebook.com/groups/FiatFIBulgaria/ - ФИАТ ФЕНОВЕ в БЪЛГАРИЯ във Facebook

    #2
    Нивото на маслото?Ако не, старо масло.Ако не, датчик на маслото.Ако не, цедката в картера.Ако не, маслената помпа.Това изплю търсачката
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      nikolce написа:
      Нивото на маслото?Ако не, старо масло.Ако не, датчик на маслото.Ако не, цедката в картера.Ако не, маслената помпа.Това изплю търсачката
      Ако караш с M10D не се чуди защо премигва....при мен е същото положение..

      Коментар


        #4
        понякога оборотите падат доста , и претриса и светка лампата , примерно заигравап хувабо 120-130 и пуснеш после газта и докато се нормализира понякога пда до 700-800 и лампата премигва, с леко изфосиране се оправя и нормализира на 900-950 ... Прдимно ми го прави на ГАЗ като карам , преди си мислех че ми се ебава нещо филтара масления или имам проблем, с маслопровод , но след като се здобих с оботомер , видях че колата се задъхва и просто ми падат многно ниско обороите и налягането се губи леко за момент на маслото щото маслената помпа спира заради ниските обороти ... Скоро не ми го е правила впрочем , но като бях със спортен филтар доста пъти ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Re: Масльонката премигва при загряла кола

          karolev написа:
          Лампата на маслото премигва когато колата е загряла и е в спряло положение. На какво може да се дължи това? Питам, защото нямам време да я гледам, нито да я карам по сервизи или да я оставя там защото е необходима.Благодаря предварително.
          Дължи се на ниско налягане на маслото, на кофти датчик за налягането, или на кофти масло......но което и от тия неща да е, ще трябва или да я гледаш, или да я караш по сервизи, защото нещата по добри няма да станат.....
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #6
            Re: Масльонката премигва при загряла кола

            ФЕРАРИСТ написа:
            karolev написа:
            Лампата на маслото премигва когато колата е загряла и е в спряло положение. На какво може да се дължи това? Питам, защото нямам време да я гледам, нито да я карам по сервизи или да я оставя там защото е необходима.Благодаря предварително.
            Дължи се на ниско налягане на маслото, на кофти датчик за налягането, или на кофти масло......но което и от тия неща да е, ще трябва или да я гледаш, или да я караш по сервизи, защото нещата по добри няма да станат.....
            или на заминаващи си основни лагери
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Е стига сте плашили човека, ами ако просто кабела му се е пречупил някаде и замасява?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Ами може и да премигва , в момента в които се включва перката И това ми се случвало ... Акомулаотра неможеше да изхрани вентилатора Но вентилатора ми беше от 1.2 малко по-голям от този които трябва да е в моата кола како и радиатора ...
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  На баща ми кромата така премигваше малко преди да й шлайфаме вала. Сега наистина може да е от повреден датчик или маслена помпа ама честно казано не е от падането на оборотите. Един мотор , който се маже нормално даже на стартер дига масло и си угасва лампата. може да се пробва с по гъсто масло ако се пооправи значи е бая хлабава работата ( в смисъл е хлабав коляновия вал). Ако кабелчето за датчика замасява някъде може и докато си пътува пак да премигва примерно по дупките. Най ефтино е да се смени датчика , после маслото и оттам ..... Има и начин в някой сервиз да сложат манометър на мястото на масления датчик и да се види реално какво налягане има при различните обороти. Но тряя да се види така или инъче колата щото с тази лампичка шега не бива .
                  не подценявайте италианските коли
                  Tipo 1.6 (149.C2.046)

                  Коментар


                    #10
                    Сложи по гъсто масло. С М10Д няма да премигва най вероятно, но не е хубаво зимата да караш с такова масло.Ако решиш да го зимаш в карфур го има по 6-7 лв на промоция.Ама първо тествай датчика да не се е развалил.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      старо масло


                      https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

                      Коментар


                        #12
                        маслена помпапочти сигорно

                        Коментар


                          #13
                          infineon написа:
                          Сложи по гъсто масло. С М10Д няма да премигва най вероятно, но не е хубаво зимата да караш с такова масло.Ако решиш да го зимаш в карфур го има по 6-7 лв на промоция.Ама първо тествай датчика да не се е развалил.
                          M10D се намира на 3.10 литъра на различни места. Освен това съм карал Пежо 106 1.4D преди време целогодишно с такова масло, проблеми не е имало от самото масло. Проблемът беше че харчеше над литър на 1000км, но това няма общо със зимата.

                          Коментар

                          Working...
                          X