Здравейте колеги. В ниските обороти, които за Stiloto са 650 , двигателят ми леко се тресе, а при диагностика в сервиз уреда показва , че не му е добро газоразпределението.... Над 1000 оборота всичко си идва в нормите... Получих и становище по моя проблем . Две възможни причини 1. Не е зацепен прецизно ангренажния ремък при смяната му- зацепването се правело със специални за модела планки, които застопорявали нещо си. В случая при моята смяна на ангренаж такава планки не са ползвани, както се разбра по-късно от сервиза ... 2 . Ако все пак ангренажа е добре зацепен има вероятност да е заминала някаква водеща рейка на клапаните. Може ли някой да коментира как работи неговото бензиново Stilo на ниски обороти, тресе ли се леко двигателя му или е равномерен и спокоен... Имате ли представа за сервиз , където могат качествено да ми презацепят ангренажа с помощта на въпросните планки за застопорявани и приблизително какво би струвало. Уточнявам , че съм сменил свещи, всички бобини с нови, /оказа се излишна инвестиция/, както и дросел / втора употреба, но отново излишна инвестиция/ , като очаквана промяна в работата на двигателя след смените не се получи.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.6 16V проблем неравномерно работа в ниските обороти
Collapse
X
-
Сервиз - Дани в Дружба на Тих Труд ти е най близо, като видиш колко италянки има ще разбереш дали разбира или не от тия мотори.Предполагам че е от ремъка ако не е зацепен като хората. Щом в високите обороти е ОК, едвали е от другото но все пак.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Re: Stilo 1.6 16V проблем неравномерно работа в ниските обо
nrouss написа:Здравейте колеги. В ниските обороти, които за Stiloto са 650 , двигателят ми леко се тресе, а при диагностика в сервиз уреда показва , че не му е добро газоразпределението.... Над 1000 оборота всичко си идва в нормите... Получих и становище по моя проблем . Две възможни причини 1. Не е зацепен прецизно ангренажния ремък при смяната му- зацепването се правело със специални за модела планки, които застопорявали нещо си. В случая при моята смяна на ангренаж такава планки не са ползвани, както се разбра по-късно от сервиза ... 2 . Ако все пак ангренажа е добре зацепен има вероятност да е заминала някаква водеща рейка на клапаните. Може ли някой да коментира как работи неговото бензиново Stilo на ниски обороти, тресе ли се леко двигателя му или е равномерен и спокоен... Имате ли представа за сервиз , където могат качествено да ми презацепят ангренажа с помощта на въпросните планки за застопорявани и приблизително какво би струвало. Уточнявам , че съм сменил свещи, всички бобини с нови, /оказа се излишна инвестиция/, както и дросел / втора употреба, но отново излишна инвестиция/ , като очаквана промяна в работата на двигателя след смените не се получи.Поздрави!Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
пояснение
За недобро газоразпределение каза диагностика в сервиз " Юве Брадърс" при отчитането на уредите по диагностиката ... Над 1000 оборота , газоразпределението ставаше в нормите... Неговата препоръка беше да се презацепи ремъка... Колата обаче не е вдигана за да се оглежда или види този тампон на скоростната кутия. Някъде ми беше попаднала фактура от сервиз за тази кола от 2008, където имаше смяна на тампон на скоростна кутия... ще я потърся отново.. Всъщност лесно ли се констатира този тампон на скоростната кутия дали е читав или не.... Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар