Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.6 16V проблем неравномерно работа в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.6 16V проблем неравномерно работа в ниските обороти

    Здравейте колеги. В ниските обороти, които за Stiloto са 650 , двигателят ми леко се тресе, а при диагностика в сервиз уреда показва , че не му е добро газоразпределението.... Над 1000 оборота всичко си идва в нормите... Получих и становище по моя проблем . Две възможни причини 1. Не е зацепен прецизно ангренажния ремък при смяната му- зацепването се правело със специални за модела планки, които застопорявали нещо си. В случая при моята смяна на ангренаж такава планки не са ползвани, както се разбра по-късно от сервиза ... 2 . Ако все пак ангренажа е добре зацепен има вероятност да е заминала някаква водеща рейка на клапаните. Може ли някой да коментира как работи неговото бензиново Stilo на ниски обороти, тресе ли се леко двигателя му или е равномерен и спокоен... Имате ли представа за сервиз , където могат качествено да ми презацепят ангренажа с помощта на въпросните планки за застопорявани и приблизително какво би струвало. Уточнявам , че съм сменил свещи, всички бобини с нови, /оказа се излишна инвестиция/, както и дросел / втора употреба, но отново излишна инвестиция/ , като очаквана промяна в работата на двигателя след смените не се получи.Поздрави!

    #2
    Сервиз - Дани в Дружба на Тих Труд ти е най близо, като видиш колко италянки има ще разбереш дали разбира или не от тия мотори.Предполагам че е от ремъка ако не е зацепен като хората. Щом в високите обороти е ОК, едвали е от другото но все пак.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Stilo 1.6 16V проблем неравномерно работа в ниските обо

      nrouss написа:
      Здравейте колеги. В ниските обороти, които за Stiloto са 650 , двигателят ми леко се тресе, а при диагностика в сервиз уреда показва , че не му е добро газоразпределението.... Над 1000 оборота всичко си идва в нормите... Получих и становище по моя проблем . Две възможни причини 1. Не е зацепен прецизно ангренажния ремък при смяната му- зацепването се правело със специални за модела планки, които застопорявали нещо си. В случая при моята смяна на ангренаж такава планки не са ползвани, както се разбра по-късно от сервиза ... 2 . Ако все пак ангренажа е добре зацепен има вероятност да е заминала някаква водеща рейка на клапаните. Може ли някой да коментира как работи неговото бензиново Stilo на ниски обороти, тресе ли се леко двигателя му или е равномерен и спокоен... Имате ли представа за сервиз , където могат качествено да ми презацепят ангренажа с помощта на въпросните планки за застопорявани и приблизително какво би струвало. Уточнявам , че съм сменил свещи, всички бобини с нови, /оказа се излишна инвестиция/, както и дросел / втора употреба, но отново излишна инвестиция/ , като очаквана промяна в работата на двигателя след смените не се получи.Поздрави!
      Колега аз имам същият проблем в ниски обороти с леко притрисане.Колата си набира добре но и аз имам съмнение за не добре зацепен ремък.При мен също не са ползвани пети при зацепването на ремъка въпреки уверението майстора,че всичко си е направено( както )трябва.Другото което се замислям евентуално, като проблем е свързано с дюзите може би.Заредих в Шел и тогава колата започна направо да се тресе при подаване на газ и не набираше.Зарадих след това на ОМВ по силен октан и се оправи това пърпорене но остана това леко притрисане в ниските обороти ,което описваш......не знам и аз какво да предприема!
      Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
      Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
      ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
      ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
      ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.

      Коментар


        #4
        проблем с оборотите

        За сега ще прежаля другата седмица още едни пари за презацепване. Разбрах се с майстора на колегата S_BANKOV , който разполага с подходящите пети и ще направи необходимото. Ще информирам има ли резултат. Поздрави!

        Коментар


          #5
          Тампона на скоростната кутия, на който фиат прави заместител след 2003 година, да не би да сте със стария , и да дава вибрации?

          Коментар


            #6
            При мен вибрации имаше от един скъсан тампон на двигателя. След като го смених не можеш да разбереш, че колата работи. Как стигнахте до извода със неправилното газоразпределение ?
            Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
            Fiat Stilo '02 1.6 16V

            Коментар


              #7
              пояснение

              За недобро газоразпределение каза диагностика в сервиз " Юве Брадърс" при отчитането на уредите по диагностиката ... Над 1000 оборота , газоразпределението ставаше в нормите... Неговата препоръка беше да се презацепи ремъка... Колата обаче не е вдигана за да се оглежда или види този тампон на скоростната кутия. Някъде ми беше попаднала фактура от сервиз за тази кола от 2008, където имаше смяна на тампон на скоростна кутия... ще я потърся отново.. Всъщност лесно ли се констатира този тампон на скоростната кутия дали е читав или не.... Поздрави!

              Коментар

              Working...
              X