Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дросел клапа Фиат Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дросел клапа Фиат Брава 1.6

    Здравейте, имам проблем с паленето сутрин и неподдържане на обороти и гаснене. Също така и при подаване на газ рязко глъхне и гасне. Чистени са дюзи, ламда сонда е наред, бензинова помпа е наред. Майстора ми каза, че проблема е в дросел клапата и от там той ми показа пред мен, че като размърдва по време на работа ТПС сензора се оправя и разваля съответно този проблем с оборотите. Обясни ми , че явно не прави добър контакт и от там не подава информация и компютъра не знае дали е отворена и затворена клапата и т.н. Искам да попитам дали наистина от там наистина може да е моят проблем и дали може да се се сменят отделно този ТПС, стъпковия мотор и дросел клапата защото те са заедно свързани и той не беше сигурен дали не вървят в комплект. Съответно , ако може да ме ориентирате за цени и от къде могат да се закупят.Фиат Брава 1.6 двигател 182A4.000 103коня 2000г. с газов инжекцион. Благодаря !

    #2
    Сондата не играе роля, докато не загрее мотора.Помпата ти как реши майстора, че е наред ? Щото подава бензин ли ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ами сменях я преди 2 месеца и аз си мислех, че е от нея и ходих на диагностика и там ми казаха, че прави налягане 3.5. После и този въпросния майстор също каза, че работи добре , но незнам той какво е правил за да каже така .

      Коментар


        #4
        Остават 2 неща - ТПС и кофти настройка на ГИ.Пробвай да ресетнеш адаптацията и не я карай на газ, за да видиш как ще запали.п.с. това на газ или на бензин го прави ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          на бензин... на газ нямам проблемии извинявай, но да те попитам по принцип за тези неща дросела,стъпковия мотор и ТПС заедно ли вървят при смяна или могат отделно

          Коментар


            #6
            Колега,и аз съм със същия проблем и при диагностика ТПС-а дава грешна информация на ЕКУ-то.При нас ТПС се продава в комллект с дросела и МПХ-между 200 и 220 лв. струва.Покупка от "АХМ ауто" или от mitaka 71 от форума.
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              Благодаря за отговора. А отделно по принцип могат ли да се заменят тези 3 неща или е безмислено

              Коментар


                #8
                Да отбележа, че колата е с пластмасовите колектори и сега ми казаха , че в този случай вървят заедно 3-те неща вярно ли е това наистина?

                Коментар


                  #9
                  МПХ-то се продава и отделно,но никъде не намерих ТПС за нашия модел /с пластмасовите колектори/ да се продава отделно,а само за тези с металния колектор.А и цената му е 110-120 лв.
                  Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                  ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм със същите симптоми 1:1. На газ пее, на бензин прави мизерии. Чистих инжектори, сменях кабели и свещи, но само след адаптация има ефект. Като покарам известно време на газ започва пак старата песен.
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #11
                      Колеги някой да знае къде може да потърся целия комплект на дросела в София. Обиколих няколко морги но няма. Също и ако някой продава дросел клапа за този модел да пише или да звънне 0894379714. Благодаря Ви предварително.

                      Коментар


                        #12
                        Моя съвет е да си потърсиш колега донор и да пробвате с неговата клапа и едва тогава да набиваш пари, смяната става бързо на клапата, а цената и хич не е ниска за дърта кочина да набиваш 200-250лв. За втора употреба може, но така или иначе пак трябва да си сигурен.Има и друг вариант да смениш целия колектор с метален , направо с друга клапа, на която ТПС и стъпковия мотор подлежат на ремонт (или поне почистване), но там датчика е май комбиниран с темепратурата и трябва да запушеш едната дупка на колектора, става дума за мап сензора.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар

                        Working...
                        X