Здравейте, имам проблем с паленето сутрин и неподдържане на обороти и гаснене. Също така и при подаване на газ рязко глъхне и гасне. Чистени са дюзи, ламда сонда е наред, бензинова помпа е наред. Майстора ми каза, че проблема е в дросел клапата и от там той ми показа пред мен, че като размърдва по време на работа ТПС сензора се оправя и разваля съответно този проблем с оборотите. Обясни ми , че явно не прави добър контакт и от там не подава информация и компютъра не знае дали е отворена и затворена клапата и т.н. Искам да попитам дали наистина от там наистина може да е моят проблем и дали може да се се сменят отделно този ТПС, стъпковия мотор и дросел клапата защото те са заедно свързани и той не беше сигурен дали не вървят в комплект. Съответно , ако може да ме ориентирате за цени и от къде могат да се закупят.Фиат Брава 1.6 двигател 182A4.000 103коня 2000г. с газов инжекцион. Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дросел клапа Фиат Брава 1.6
Collapse
X
-
Аз съм със същите симптоми 1:1. На газ пее, на бензин прави мизерии. Чистих инжектори, сменях кабели и свещи, но само след адаптация има ефект. Като покарам известно време на газ започва пак старата песен.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Моя съвет е да си потърсиш колега донор и да пробвате с неговата клапа и едва тогава да набиваш пари, смяната става бързо на клапата, а цената и хич не е ниска за дърта кочина да набиваш 200-250лв. За втора употреба може, но така или иначе пак трябва да си сигурен.Има и друг вариант да смениш целия колектор с метален , направо с друга клапа, на която ТПС и стъпковия мотор подлежат на ремонт (или поне почистване), но там датчика е май комбиниран с темепратурата и трябва да запушеш едната дупка на колектора, става дума за мап сензора.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар