Здравейте, Имам следният проблем с мареа-та. Преди 2 дни вечерта паля колата и тя поработи 1-2 мин и загасна. Помислих, че е свършил бензина и налях. Започвам пак да паля и двиг. не иска да се стартира. Падна ми акумулатора и с един бус дадохме ток. Автомобила е оборудван с газова уредба. На бензин не искаше да запали изобщо и реших да я запаля на газ. След упорито въртене и чакане взе че запали. Придвижих се до мястото където бях тръгнал и след спиране реших да видя дали ще запали и съответно не запали нито на газ нито на бензин. Повтори се същата процедура. На другия ден започнах да търся причината за проблема. Първо мислех да не е бензинова помпа. Намерих ел. схема на свързването на бензиновата помпа и гледах във форума, проверих инерционния датчик под седалката и до него недостигаше напрежение. Тръгнах да търся предпазители и видях, че в двигателния отсек се намират 2 предпазителя и едно реле. Предпазителите бяха здрави и се насочих към релето (multiple relay се нарича в схемата). Свалих го и разгледах, намерих му също и свързването в кой пин какво отива и за какво е и тн. Замерих пиновете на буксата в която влиза релето. Там на 2 пина има "-" на единия пин лапмата с която мерех светна, а на другия мн слабо присветкаше. Видях на от къде идва проводника към този пин и се оказа, че и двата сигнала "-" идват от компютъра. Точно този пин на който се губи сигнала или го няма отговаря за пускането на сигнал към бобината и помпата. Опитах се да свържа въпросните 2 пина и релето започна да щрака като лудо. Съотоветно отново не запали автомобила. Забравих да спомена, че при даване на контакт на контактният ключ, ключа за газта не светеше, а след връзването на 2та пина при контакт севетна. Чудя се сега дали проблема е в релето, буксата, компютъра или лоша връзка някъде. Ако може някои да даде някаква идея за по нататъшно действие? Между другото след като не запали отново на бензин реших да проверя дали на газ ще запали. След ново упорито въртене двигателя се стартира обаче се появи някакво чукане, като на метал в метал. Помислих да не е прескочил ремъка и свалих прозорчето което се намира на капака покриващ ремъка, превъртях двигателя и белезите не съвпадат с тези на прозорчето. Утре ще погледна дали зацепването е правилно, като разглобя малко и намеря белега на коляновия вал. Тук въпроса ми е как да разбера кой разпределителен вал да завъртя, ако се установи прескачане? До колектора стига бензин обаче свещите са сухи. Възможно ли е прескачането на ремъка да е отговорно за незапалването? Колеги, това е моя проблем. Стана като роман ама мн проблеми изведнъж искочиха и съм в задънена улица. Ще съм благодарен ако успеете да прочетете и помогнете Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чукане на ДВГ и не палене на мареа 1,6 16V
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар