здр колеги колата е спортинг 1.2 16в 2000г мк2 80 кс тези 2 дни стана малко по студено и отказа да запали сутринта акумолатора е нов,преди 1 месец чистих дюзите от днес е вече и с нови свещи нжк дано запали с тях сутринта.Сутринта не поиска да запали и го дръпнахме запали веднага в 2 метра след това диагностика в сервиз никакви грешки НИКАКВИ за по сигурно му измериха компресията и тук не ми харесват показателите но очаквам да кажете дали да се притеснявам 1 цилиндър 15.2 2 цилиндър 14.1 3 цилиндър 14 4 цилиндър 12.2.незнам какви треябва да са стойностите за този двигател но май много се разминават. ще се радвам на всеки коментар за да разрешим проблема с паленето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто 1.2 16в мк2 не пали на студено и въпрос за компресията
Collapse
X
-
фичката е на 184 000 реални ми казаха на диагностиката масло и антифриз не яде за сега другото интерсно което ми казаха по време на диагностиката че двигателя е влизал в мах обороти 10 200 направо не мога да повярвам, но софтуера за диагностиката е лицензиран смисал платен и излизат доста интересни неща които не ги знаех.Значи няма миасто за притеснение за компресията а с новите свещи сутринта на -1 запали от раз дано в тях е бил проблема .......забравих да спомена че колата е с газ инжекцион от 1г и 6м 22 000 км на газ .Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
да колега върти стартера нормално прикюхка опита се да запали и неиска,все едно няма бензин пак пробвам същата работа опитва се но неиска а запали ли 1 път вече няма проблеми до като не престои 10тина часа и температурата падне под -2.3 градуса на по толо си пали без проблем.........Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
ninjata написа:да колега върти стартера нормално прикюхка опита се да запали и неиска,все едно няма бензин пак пробвам същата работа опитва се но неиска а запали ли 1 път вече няма проблеми до като не престои 10тина часа и температурата падне под -2.3 градуса на по толо си пали без проблем.........
Коментар
-
Сагата продължава стана -1 вчера и пак много трудно запали има и едно придърпване като тръгна и подам повече газ но е само за момент.Мисля дали да не изчистя инжекторите но на ултра звук този път в бош сервиз имаме тука в перник,предния път ми ги чистиха в 1 сервизче във ваничка със някакъв обезмаслител от близкия магазин и бяха свързани да цъкат за 15 мин. 3 пъти ги пуска човека видимо бяха чисти но знам ли.....Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
Никакво развитие купих от колега 4 инжектора смених ги колата запали през деня и си работи супер. На сутринта при -2 никакъв шанс за запалване от стартера свалих свеща на 1 цилиндър беше цялата в бензин,завартяхме на стартер дава искра доста силна но не пали и това си е.....след това въжето и на 1 метър пали на дърпане .............насочете ме на някаде че бобеснех вече Yellow_Flash_Colorz_PDT_45Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
Свещите са нжк 20 лв едната сложени преди няма и месец кабелите не съм сменял но колата не прекъсва прекрасен разход 17.5 км със 1 литър ми е в момента на компа....в момента е в сервиз искат да я тестват като е студена и не иска да запали какви показатели дава. Аз какъвто съм си карък тя ще вземе да запали Yellow_Flash_Colorz_PDT_21Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
Айде сега пробвай на студен двигател да откачиш термодатчика и да запалиш. Това не е от дюзи и свещи, нещо и вика да блъска бензин, най вероятно термодатчика.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар