Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто 1.2 16в мк2 не пали на студено и въпрос за компресията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто 1.2 16в мк2 не пали на студено и въпрос за компресията

    здр колеги колата е спортинг 1.2 16в 2000г мк2 80 кс тези 2 дни стана малко по студено и отказа да запали сутринта акумолатора е нов,преди 1 месец чистих дюзите от днес е вече и с нови свещи нжк дано запали с тях сутринта.Сутринта не поиска да запали и го дръпнахме запали веднага в 2 метра след това диагностика в сервиз никакви грешки НИКАКВИ за по сигурно му измериха компресията и тук не ми харесват показателите но очаквам да кажете дали да се притеснявам 1 цилиндър 15.2 2 цилиндър 14.1 3 цилиндър 14 4 цилиндър 12.2.незнам какви треябва да са стойностите за този двигател но май много се разминават. ще се радвам на всеки коментар за да разрешим проблема с паленето
    Kaрам разумно...от време на време.

    #2
    Колеги никой ли не знае колко трябва да е компресията,или поне да кажете имам ли повод за притеснение от разликата ........
    Kaрам разумно...от време на време.

    Коментар


      #3
      не се притеснявай

      Коментар


        #4
        15.2 не е ли множко особено на мотор на поне едни 200 000км.,но не съм сигурен колко е степента на сгъстяване на този мотор.Маслото бута ли го?
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          фичката е на 184 000 реални ми казаха на диагностиката масло и антифриз не яде за сега другото интерсно което ми казаха по време на диагностиката че двигателя е влизал в мах обороти 10 200 направо не мога да повярвам, но софтуера за диагностиката е лицензиран смисал платен и излизат доста интересни неща които не ги знаех.Значи няма миасто за притеснение за компресията а с новите свещи сутринта на -1 запали от раз дано в тях е бил проблема .......забравих да спомена че колата е с газ инжекцион от 1г и 6м 22 000 км на газ .
          Kaрам разумно...от време на време.

          Коментар


            #6
            кола

            Като е на бензин /газ е друго от много повече работи се влияе . Това което си направил е най първото което може да се направи А стартера върти ли нормално .Щото казваш с дърпане пали веднага .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              да колега върти стартера нормално прикюхка опита се да запали и неиска,все едно няма бензин пак пробвам същата работа опитва се но неиска а запали ли 1 път вече няма проблеми до като не престои 10тина часа и температурата падне под -2.3 градуса на по толо си пали без проблем.........
              Kaрам разумно...от време на време.

              Коментар


                #8
                ninjata написа:
                да колега върти стартера нормално прикюхка опита се да запали и неиска,все едно няма бензин пак пробвам същата работа опитва се но неиска а запали ли 1 път вече няма проблеми до като не престои 10тина часа и температурата падне под -2.3 градуса на по толо си пали без проблем.........
                Ако проблема не е механичен или електронен, препоръчвам ти всеки път когато оставиш колата за повече от 4-5 часа преди да изгасиш двигателя превключи на бензин и я изфорсирай.

                Коментар


                  #9
                  Пробвал съм и това и последните 1,2 км като се прибирам я карам на бензин и така я оставям но разлика никаква сутринта беше -2 прикюхка от 1 път изчаках малко 1,2 мин и запали от раз има нещо малко което ме е...а ама какво ли е Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
                  Kaрам разумно...от време на време.

                  Коментар


                    #10
                    Измери напрежението когато върти стартера.Може и стартера да е по слаб .Имах такъв проблем на регата 1.5 с глава от застава и стартер за 1.3 .
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      Сагата продължава стана -1 вчера и пак много трудно запали има и едно придърпване като тръгна и подам повече газ но е само за момент.Мисля дали да не изчистя инжекторите но на ултра звук този път в бош сервиз имаме тука в перник,предния път ми ги чистиха в 1 сервизче във ваничка със някакъв обезмаслител от близкия магазин и бяха свързани да цъкат за 15 мин. 3 пъти ги пуска човека видимо бяха чисти но знам ли.....
                      Kaрам разумно...от време на време.

                      Коментар


                        #12
                        Никакво развитие купих от колега 4 инжектора смених ги колата запали през деня и си работи супер. На сутринта при -2 никакъв шанс за запалване от стартера свалих свеща на 1 цилиндър беше цялата в бензин,завартяхме на стартер дава искра доста силна но не пали и това си е.....след това въжето и на 1 метър пали на дърпане .............насочете ме на някаде че бобеснех вече Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
                        Kaрам разумно...от време на време.

                        Коментар


                          #13
                          а как са кабелите и свещите

                          Коментар


                            #14
                            Свещите са нжк 20 лв едната сложени преди няма и месец кабелите не съм сменял но колата не прекъсва прекрасен разход 17.5 км със 1 литър ми е в момента на компа....в момента е в сервиз искат да я тестват като е студена и не иска да запали какви показатели дава. Аз какъвто съм си карък тя ще вземе да запали Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
                            Kaрам разумно...от време на време.

                            Коментар


                              #15
                              Айде сега пробвай на студен двигател да откачиш термодатчика и да запалиш. Това не е от дюзи и свещи, нещо и вика да блъска бензин, най вероятно термодатчика.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X