Здравейте ! След като почистих дроселовата клапа, колата взе да набира мудно, а след 3000 оборота направо умира. На празен ход като дам рязко газ след 2500-3000 оборота почва да се замисля и мъчи ... При почистването на клапата бях доста внимателен, за да не я разместя нещо. Имате ли представа какъв може да е проблема ? Колата е FIAT Bravo 1.8 GT, 95 година. Дебитометъра и дроселовата клапа са HITACHI. Благодаря, предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след чистене на дроселова клапа (Bravo 1.8 GT)
Collapse
X
-
Виж докато си чистел дросела да не си скъсал някой от въздуховодите от въздушния филтър кам дросела, и провери да не си обърнал дебитомера на обратно като си го разкачал.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Виж докато си чистел дросела да не си скъсал някой от въздуховодите от въздушния филтър кам дросела, и провери да не си обърнал дебитомера на обратно като си го разкачал.Fiat Tipo 1.4 i.e DGT
Коментар
-
Дава ли на контакт или пробва ли да палиш с откачен дебитомер? Пипа ли пеперудата на стъпковото моторче? почиства ли с нещо датчика за полужение на дросела?Да разбирам че си огледал обстойно за скъсано по въздуховода?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Дава ли на контакт или пробва ли да палиш с откачен дебитомер? Пипа ли пеперудата на стъпковото моторче? почиства ли с нещо датчика за полужение на дросела?Да разбирам че си огледал обстойно за скъсано по въздуховода?Fiat Tipo 1.4 i.e DGT
Коментар
-
Малко ми е неясно, но да попитам:- по какъвто и да е начин пипал ли си самата дроселова клапа и разглобявал ли си стъпковото моторче или нещо по него? Също така ВД40 не е контактен спрей !!! Намери контактен спрей и почисти ВД-то. Направи една "адаптация", въпреки че има мнения, че за този двигател е безмислено. Ще ти дам линк към друг форум http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...8935Лично съм го правел 3-пъти по този начин и проблем след интервенцията не съм имал. Само положителни неща. Успех
Коментар
-
Mupo написа:Малко ми е неясно, но да попитам:- по какъвто и да е начин пипал ли си самата дроселова клапа и разглобявал ли си стъпковото моторче или нещо по него? Също така ВД40 не е контактен спрей !!! Намери контактен спрей и почисти ВД-то. Направи една "адаптация", въпреки че има мнения, че за този двигател е безмислено. Ще ти дам линк към друг форум http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...8935Лично съм го правел 3-пъти по този начин и проблем след интервенцията не съм имал. Само положителни неща. УспехFiat Tipo 1.4 i.e DGT
Коментар
-
TheDream написа:1 - не2 - не3 - сама напръсках буксите на дебитомера и дроселовата клапа с WD404 - разгледах, но нищо нередно не видяхАз имам съмнения, че дебитомера нещо е прецакан - изглежда ми доста замърсен, но не съм го чистил, защото съм чувал, че не трябва да се пипа. И все пак може ли да се почиства дебитомера по някакъв начин ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:TheDream написа:1 - не2 - не3 - сама напръсках буксите на дебитомера и дроселовата клапа с WD404 - разгледах, но нищо нередно не видяхАз имам съмнения, че дебитомера нещо е прецакан - изглежда ми доста замърсен, но не съм го чистил, защото съм чувал, че не трябва да се пипа. И все пак може ли да се почиства дебитомера по някакъв начин ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар