Здравейте колеги !Тази година съм вече студент в София и ми се налага да си пътувам всяка седмица по 2 пъти до Ботевград и обратно. Направи ми впечатление, че колата си дърпаше 40лв. бензин за отиване-връщане и 20ина км. градско каране (общо 150ина км.), помислих, че е от джантите и гумите - 205/40/17 и разбира се си карах със скорост неикономична за този мотор - 120км/h. на около 4хил. оборота. На скоро един приятел ми каза, че си ходи с 20лв. бензин и се връща само, че учи в транспортния университет, а аз съм в ТУ и живея в Дървеница. Маршрута ми беше през кв.Слатина по принцип, пробвах и през Телевизионната кула преди да направят новата детелина и пак си ми гореше толкова. Сега обаче сложих старите 14ки със зимните гуми 185/60 и си казах ще заредя 25лв. на отиване и на връщане ако има нужда пак ще сипя някой друг литър. Реших да карам по-бавно - 90км/h на 3хил. об. което си мисля, че вече би трябвало да е доста по-икономично, а и един приятел ми каза, че новата детелина на кулата е отворена и няма вече такова задръстване. Е да, ама не, още оправят някакви тъпотии там и може да се продължи само на право и на светофара от бул. Пейо Яворов към Симеоновско шосе сигурно чаках 20ина минути, ок минах го това задръстване обаче с моите знания в София се наложи да пускам GPS-a и се оказа, че съм пропуснал отбивката за бул. Г.М. Димитров, и така продължих по Симеоновско шосе до улица Иван Странски естествено и на този светофар чаках поне 10ина минути и на там си се дотъртих до Дървеница без някакви усложнения. Нулирах си навъртяните км. преди да тръгна от Ботевград и се оказа, че съм минал само 80км. а лампата за резервата беше светнала !? Възможно ли е да е изгорила толкова по светофарите и лутането(загубването) из студентски град или има някакъв проблем с мотора. Само да кажа, че има някакъв теч от гарнитурата на картера. Съжалявам за подробното описание на маршрута ми, но исках да е по-точно и да се разбере от къде съм минал и този разход дали е нормален.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разход на Брава 1.4 12V
Collapse
X
-
Re: Разход на Брава 1.4 12V
d1am0nd написа:Здравейте колеги !Тази година съм вече студент в София и ми се налага да си пътувам всяка седмица по 2 пъти до Ботевград и обратно. Направи ми впечатление, че колата си дърпаше 40лв. бензин за отиване-връщане и 20ина км. градско каране (общо 150ина км.), помислих, че е от джантите и гумите - 205/40/17 и разбира се си карах със скорост неикономична за този мотор - 120км/h. на около 4хил. оборота. На скоро един приятел ми каза, че си ходи с 20лв. бензин и се връща само, че учи в транспортния университет, а аз съм в ТУ и живея в Дървеница. Маршрута ми беше през кв.Слатина по принцип, пробвах и през Телевизионната кула преди да направят новата детелина и пак си ми гореше толкова. Сега обаче сложих старите 14ки със зимните гуми 185/60 и си казах ще заредя 25лв. на отиване и на връщане ако има нужда пак ще сипя някой друг литър. Реших да карам по-бавно - 90км/h на 3хил. об. което си мисля, че вече би трябвало да е доста по-икономично, а и един приятел ми каза, че новата детелина на кулата е отворена и няма вече такова задръстване. Е да, ама не, още оправят някакви тъпотии там и може да се продължи само на право и на светофара от бул. Пейо Яворов към Симеоновско шосе сигурно чаках 20ина минути, ок минах го това задръстване обаче с моите знания в София се наложи да пускам GPS-a и се оказа, че съм пропуснал отбивката за бул. Г.М. Димитров, и така продължих по Симеоновско шосе до улица Иван Странски естествено и на този светофар чаках поне 10ина минути и на там си се дотъртих до Дървеница без някакви усложнения. Нулирах си навъртяните км. преди да тръгна от Ботевград и се оказа, че съм минал само 80км. а лампата за резервата беше светнала !? Възможно ли е да е изгорила толкова по светофарите и лутането(загубването) из студентски град или има някакъв проблем с мотора. Само да кажа, че има някакъв теч от гарнитурата на картера. Съжалявам за подробното описание на маршрута ми, но исках да е по-точно и да се разбере от къде съм минал и този разход дали е нормален.Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
-
d1am0nd написа:Има ли някакви други признаци за износен вал освен високия разход ?Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
d1am0nd написа:Има ли някакви други признаци за износен вал освен високия разход ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?
Коментар
-
d1am0nd написа:Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Pavkataa написа:d1am0nd написа:Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
zelenilkata написа:Pavkataa написа:d1am0nd написа:Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Здравейте, колеги. За много години, живи и здрави. Да минем на въпроса: по мое мнение този двигател и малък за това купе. За да се поддържа нормална скорост извънграда или да се кара динамично градско, имам предвид тръгни-спри, му трябва малко повече натискане на педала на газта. При мен даваше около 7,5-8 извън града и 10-10,5 градско. Двигателя си работи равномерно и според мен няма признаци на износен вал и някакви други проблеми. След като сложих газова уредба, разхода повече ми допада като пари. Около 15% е по-висок от на бензин.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар