Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход на Брава 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разход на Брава 1.4 12V

    Здравейте колеги !Тази година съм вече студент в София и ми се налага да си пътувам всяка седмица по 2 пъти до Ботевград и обратно. Направи ми впечатление, че колата си дърпаше 40лв. бензин за отиване-връщане и 20ина км. градско каране (общо 150ина км.), помислих, че е от джантите и гумите - 205/40/17 и разбира се си карах със скорост неикономична за този мотор - 120км/h. на около 4хил. оборота. На скоро един приятел ми каза, че си ходи с 20лв. бензин и се връща само, че учи в транспортния университет, а аз съм в ТУ и живея в Дървеница. Маршрута ми беше през кв.Слатина по принцип, пробвах и през Телевизионната кула преди да направят новата детелина и пак си ми гореше толкова. Сега обаче сложих старите 14ки със зимните гуми 185/60 и си казах ще заредя 25лв. на отиване и на връщане ако има нужда пак ще сипя някой друг литър. Реших да карам по-бавно - 90км/h на 3хил. об. което си мисля, че вече би трябвало да е доста по-икономично, а и един приятел ми каза, че новата детелина на кулата е отворена и няма вече такова задръстване. Е да, ама не, още оправят някакви тъпотии там и може да се продължи само на право и на светофара от бул. Пейо Яворов към Симеоновско шосе сигурно чаках 20ина минути, ок минах го това задръстване обаче с моите знания в София се наложи да пускам GPS-a и се оказа, че съм пропуснал отбивката за бул. Г.М. Димитров, и така продължих по Симеоновско шосе до улица Иван Странски естествено и на този светофар чаках поне 10ина минути и на там си се дотъртих до Дървеница без някакви усложнения. Нулирах си навъртяните км. преди да тръгна от Ботевград и се оказа, че съм минал само 80км. а лампата за резервата беше светнала !? Възможно ли е да е изгорила толкова по светофарите и лутането(загубването) из студентски град или има някакъв проблем с мотора. Само да кажа, че има някакъв теч от гарнитурата на картера. Съжалявам за подробното описание на маршрута ми, но исках да е по-точно и да се разбере от къде съм минал и този разход дали е нормален.

    #2
    Re: Разход на Брава 1.4 12V

    d1am0nd написа:
    Здравейте колеги !Тази година съм вече студент в София и ми се налага да си пътувам всяка седмица по 2 пъти до Ботевград и обратно. Направи ми впечатление, че колата си дърпаше 40лв. бензин за отиване-връщане и 20ина км. градско каране (общо 150ина км.), помислих, че е от джантите и гумите - 205/40/17 и разбира се си карах със скорост неикономична за този мотор - 120км/h. на около 4хил. оборота. На скоро един приятел ми каза, че си ходи с 20лв. бензин и се връща само, че учи в транспортния университет, а аз съм в ТУ и живея в Дървеница. Маршрута ми беше през кв.Слатина по принцип, пробвах и през Телевизионната кула преди да направят новата детелина и пак си ми гореше толкова. Сега обаче сложих старите 14ки със зимните гуми 185/60 и си казах ще заредя 25лв. на отиване и на връщане ако има нужда пак ще сипя някой друг литър. Реших да карам по-бавно - 90км/h на 3хил. об. което си мисля, че вече би трябвало да е доста по-икономично, а и един приятел ми каза, че новата детелина на кулата е отворена и няма вече такова задръстване. Е да, ама не, още оправят някакви тъпотии там и може да се продължи само на право и на светофара от бул. Пейо Яворов към Симеоновско шосе сигурно чаках 20ина минути, ок минах го това задръстване обаче с моите знания в София се наложи да пускам GPS-a и се оказа, че съм пропуснал отбивката за бул. Г.М. Димитров, и така продължих по Симеоновско шосе до улица Иван Странски естествено и на този светофар чаках поне 10ина минути и на там си се дотъртих до Дървеница без някакви усложнения. Нулирах си навъртяните км. преди да тръгна от Ботевград и се оказа, че съм минал само 80км. а лампата за резервата беше светнала !? Възможно ли е да е изгорила толкова по светофарите и лутането(загубването) из студентски град или има някакъв проблем с мотора. Само да кажа, че има някакъв теч от гарнитурата на картера. Съжалявам за подробното описание на маршрута ми, но исках да е по-точно и да се разбере от къде съм минал и този разход дали е нормален.
    Да ти кажа този двигател ще се окаже доста неикономичен, и на мен ми харчи доста поне 10/100 градско. Сега вече съм на метан, но и там дава висок разход, с 6 кг бутилка не успявам да мина 100 км, рекордът е 92. При мен има проблем с вала, знам че е износен и може би това вдига разхода.Има и друг момент, колата има доста голям резерв гориво... 7-10 литра, в които лампичката свети.ПС: Колега спомена, че си бил с гуми 17" ? Не опираха ли отпред в бронята ?
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    Коментар


      #3
      Разход 10/100 бензин при 130 км с 120 км/ч и 20 км градско е много. Както колегата е писал, този мотор е ноторно известен, че яде вала при нередовна смяна на маслото. Може би причината е там или си за нова ламбда.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Има ли някакви други признаци за износен вал освен високия разход ?

        Коментар


          #5
          d1am0nd написа:
          Има ли някакви други признаци за износен вал освен високия разход ?
          При мен се чува тракане, доста стабилно вече http://vbox7.com/play:4254d294a2
          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

          Коментар


            #6
            d1am0nd написа:
            Има ли някакви други признаци за износен вал освен високия разход ?
            Неравномерна работа на двигателя на празен ход.При средни и високи обороти не се усеща заради компенсирането от хидравлиците.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?

              Коментар


                #8
                d1am0nd написа:
                Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?
                Колега, а защо не се замислиш за някоя газова/метанова уредба ? Аз откакто сложих не слизам от моята и ме вози без пари (Въпреки, че на бензин си харчеше едно 10/100)
                Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                Коментар


                  #9
                  Pavkataa написа:
                  d1am0nd написа:
                  Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?
                  Колега, а защо не се замислиш за някоя газова/метанова уредба ? Аз откакто сложих не слизам от моята и ме вози без пари (Въпреки, че на бензин си харчеше едно 10/100)
                  чак без пари колега невервам и аз съм чул за 1.4 че си тракат като форд транзит и май е от вала от там качва разхода
                  като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                  Коментар


                    #10
                    zelenilkata написа:
                    Pavkataa написа:
                    d1am0nd написа:
                    Значи колеги при мен определено ги няма тези аномалий. Забелязвам само, че мотора е малко по-шумен, но май те са си такива. Другото което ми идва на ум е - възможно ли е заради малко подавано напрежение да бърка някъде нещата, защото като гледам кондензатора от музиката, той доста често показва под 11V по време на движение. Дали нещо не достига ток по системите ?
                    Колега, а защо не се замислиш за някоя газова/метанова уредба ? Аз откакто сложих не слизам от моята и ме вози без пари (Въпреки, че на бензин си харчеше едно 10/100)
                    чак без пари колега невервам и аз съм чул за 1.4 че си тракат като форд транзит и май е от вала от там качва разхода
                    Така е Иначе 12-14 ст. на км
                    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте, колеги. За много години, живи и здрави. Да минем на въпроса: по мое мнение този двигател и малък за това купе. За да се поддържа нормална скорост извънграда или да се кара динамично градско, имам предвид тръгни-спри, му трябва малко повече натискане на педала на газта. При мен даваше около 7,5-8 извън града и 10-10,5 градско. Двигателя си работи равномерно и според мен няма признаци на износен вал и някакви други проблеми. След като сложих газова уредба, разхода повече ми допада като пари. Около 15% е по-висок от на бензин.
                      Fiat Bravo 11'97
                      1.4 12V A/C

                      Коментар

                      Working...
                      X