Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво ХГТ загравя в задърстване. Идеи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво ХГТ загравя в задърстване. Идеи?

    Проблема е следния карам я над 1 час примерно даже и повече и тогава като ида към града и има задръстване почва да се качва леко стрелката и спира почти до червената стрелка отбивам аз изгасям колата давам пак на контакт.. и показва стрелката в средата паля тръгвам и след 1 мин пак е горе продължавам да карам и след още 1 2 мин пак спада средата продължавам да си карам заграва пак до червеното почти и прес туй време съм на фарове наи странното е че като е заграля почти до горе спирам фаровете и пада с 2 деления пускам фаровете и се качва с 2 и не мога да разбера загрява ли кво.. :# ходих на един маистор пукнат маркуч сменен... ходих на друк още един пукнат колата стои при него запалена 40 мин не загравя грам първа и втора степен на перката работеха тръгвам от сервиза и докато изляза от сервиза колата беше на наклон гледам и пак загряла почти до червеното днес я занесох на елкон замериха двигатела ем и заграняването да видят излезе че е от датчика които е за стрелката на таблото смениха го и неска пак загря почти до червеното за малко.... и идея си нямам какво може да е ако някои има на идея и се е сблъсквал с тос проблем нека пише Благодаря предварително

    #2
    Re: Фиат Браво ХГТ загравя в задруъстване идеи?

    да не ти е прецакано таблото колега

    Коментар


      #3
      ако е прецакано като карам извън града стои в средата и не мърда а в задръстване кадето има логика да загрява си качва стрелката и след като съм сменил датчика на таблото за стрелката за загряване смятам че то отпада нещо друго е значи

      Коментар


        #4
        Колега, проверете дали системата е под налягане. Обикновено ако работи на атмосферно налягане се получава този ефект. Щом работят двете степени на вентилатора, следващите заподозрени са капачката на разширителния съд и радиатора на парното. На първо време провери дали маркучите са по-твърди при загрял двигател отколкото при студен. Разликата не е голяма, но се усеща. Ако са еднакво меки със сигурност имаш и въздух в системата.
        FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
        LPG System BRC Just

        Коментар


          #5
          Що първо не си измиеш радиатора и да си провериш концентрацията на антифриза и реостана на степените на перката.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            значи за въздух нямам 3 пати гледаха точно това значи пак е нещо друго а това за маркучите също го правих и както каза има разлика но малкаА това за реостата казах го на маистора и ми се исмя и наи странното че 2 маистора го потвърдиха колата ми нямала реостат имала термостат .. :! и аз в дън зема едиственото което ми идва на акъла възможно ли е термостата да отваря със забавяне и за това да загрява и относно антифриза го слагаха преди 5 дена

            Коментар


              #7
              Svilen90 написа:
              значи за въздух нямам 3 пати гледаха точно това значи пак е нещо друго а това за маркучите също го правих и както каза има разлика но малкаА това за реостата казах го на маистора и ми се исмя и наи странното че 2 маистора го потвърдиха колата ми нямала реостат имала термостат .. :! и аз в дън зема едиственото което ми идва на акъла възможно ли е термостата да отваря със забавяне и за това да загрява и относно антифриза го слагаха преди 5 дена
              Ясно, почни с първия проблем а той е намери си майстор с знания а не с титла. Колата ти има и реостат и термостат и двете ти работят в охладителната система едното отваря големия кръг на охладителната система / термостата/ а другото отговаря за включването на степените на перката/ реостата/.ако на дълго колата ти работи на 90градуса и стрелката стой в средата значи термостата е ок, просто провери буксите на степените на перката / реостата/.Провери маркуча за обратна течност на разширителното казанче да не е запешен и пробвай с друга капачка на разширителния съд.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Намерих проблема при загряла кола отидох да я закачат да замерят температурата и стрелата показваше над 110 градуса а като я закачиха показваше 97 и ми казаха че проблема е за електричар някаде някои жица се била скапала и колата не загрявала а просто стрелката си показвала квото си иска

                Коментар


                  #9
                  Svilen90 написа:
                  Намерих проблема при загряла кола отидох да я закачат да замерят температурата и стрелата показваше над 110 градуса а като я закачиха показваше 97 и ми казаха че проблема е за електричар някаде някои жица се била скапала и колата не загрявала а просто стрелката си показвала квото си иска
                  97 градуса е много, първо си провери термодатчика да не е дал фира и да е променил съпротивлението и от там инфото което дава.Провери си и реостата за степените на преката защото при тая температура първа степен трябва да работи отдавна и да свали температурата до нормалната мисля беше 88градуса.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X