Проблема е следния карам я над 1 час примерно даже и повече и тогава като ида към града и има задръстване почва да се качва леко стрелката и спира почти до червената стрелка отбивам аз изгасям колата давам пак на контакт.. и показва стрелката в средата паля тръгвам и след 1 мин пак е горе продължавам да карам и след още 1 2 мин пак спада средата продължавам да си карам заграва пак до червеното почти и прес туй време съм на фарове наи странното е че като е заграля почти до горе спирам фаровете и пада с 2 деления пускам фаровете и се качва с 2 и не мога да разбера загрява ли кво.. :# ходих на един маистор пукнат маркуч сменен... ходих на друк още един пукнат колата стои при него запалена 40 мин не загравя грам първа и втора степен на перката работеха тръгвам от сервиза и докато изляза от сервиза колата беше на наклон гледам и пак загряла почти до червеното днес я занесох на елкон замериха двигатела ем и заграняването да видят излезе че е от датчика които е за стрелката на таблото смениха го и неска пак загря почти до червеното за малко.... и идея си нямам какво може да е ако някои има на идея и се е сблъсквал с тос проблем нека пише Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво ХГТ загравя в задърстване. Идеи?
Collapse
X
-
Колега, проверете дали системата е под налягане. Обикновено ако работи на атмосферно налягане се получава този ефект. Щом работят двете степени на вентилатора, следващите заподозрени са капачката на разширителния съд и радиатора на парното. На първо време провери дали маркучите са по-твърди при загрял двигател отколкото при студен. Разликата не е голяма, но се усеща. Ако са еднакво меки със сигурност имаш и въздух в системата.
Коментар
-
значи за въздух нямам 3 пати гледаха точно това значи пак е нещо друго а това за маркучите също го правих и както каза има разлика но малкаА това за реостата казах го на маистора и ми се исмя и наи странното че 2 маистора го потвърдиха колата ми нямала реостат имала термостат .. :! и аз в дън зема едиственото което ми идва на акъла възможно ли е термостата да отваря със забавяне и за това да загрява и относно антифриза го слагаха преди 5 дена
Коментар
-
Svilen90 написа:значи за въздух нямам 3 пати гледаха точно това значи пак е нещо друго а това за маркучите също го правих и както каза има разлика но малкаА това за реостата казах го на маистора и ми се исмя и наи странното че 2 маистора го потвърдиха колата ми нямала реостат имала термостат .. :! и аз в дън зема едиственото което ми идва на акъла възможно ли е термостата да отваря със забавяне и за това да загрява и относно антифриза го слагаха преди 5 денаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Svilen90 написа:Намерих проблема при загряла кола отидох да я закачат да замерят температурата и стрелата показваше над 110 градуса а като я закачиха показваше 97 и ми казаха че проблема е за електричар някаде някои жица се била скапала и колата не загрявала а просто стрелката си показвала квото си искаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар