Здравейте въпроса ми е слеания . Имам брава 1.6 с метални колентори и вчера скъсах ангренаж . Имам резервен двигател с пластмасови колектори който работи отлично но сабираше масло в въздуховодо между въздушния филтър и дроселовата клапа .маслото идва от маркуча с картерните газове . Знам че е нормално да връшта по малко масло но в случая говорим за половин литър това нормално ли е . Забелязах че на двигателя с пластмасови колектори на възуховода има допалнителен съд в които се сабира маслото да не би това да е фабричен дефект и чрез този съд да го отстраняват или нещо е запушено и трябва да се отваря двигателя да се отпуши . А иначе ми казана че двата двигатела са еднакви само трябва да сложа металните коликтори за да паснат всички датчици . БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
брава 1.6 масло във въздуховода
Collapse
X
-
Колега здравей, търся пластмасовата средна вътрешна част от ангренжната кутия на 1,6. Писал си че имаш резервен двигател, случайно да имаш тази част и ако да то тя продава ли се?По повод разхода на масло- С какво масло е карана колата и този разход от 0,5 л на какъв пробег е? Аз съм с пластмасов колектор, съшо имам леко омасляване но масло не губя. Сигурен ли си че нямаш теч?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Реклама
Collapse
Коментар