Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гадно Тракане нa двигателя Пунто 1.1 (към майсторите)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    тези мотори нямат кобилици бе човек,те са с пулове директно под разпределителния вал

    Коментар


      #32
      nkalizatura написа:
      едно момче със същия мотор, имаше такова тракане... беше ми казал че е от втулки или лагери на коляновия вал... НЕ ПОМНЯ точно....но така си я караше.... Запали я без капак на клапаните... не вярвам да хвърля много масло... и като махнеш капака го провери за луфтове... виж добре ли са кобилиците на вала да няма износване.... огледай го за луфтове! ама щом ти пипа масло... трябва да се видят клапаните... сигурно и маслените сегменти ще са ти за смяна, ще ти избяга някой друг лев.. Върви на майстор най-добре
      САМОЧЕ , такъв които знае какво прави ... Ане поредния ОПЕЛЖИЯ ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #33
        IVEl, прав си! Не съм го отварял този мотор...Обаче, помня че се гледаше луфта на вала спрямо тези пулове..... Според мен така не може никой освен някой пророк да каже какво е.... трябва да се разглоби и да се огледа.... Знам, че при голямо износване може да се получи луфт в лагеруването на самия вал... и той започва да ходи наляво на дясно.... и да трака, обаче от време на време спира.... такъв беше проблема на момчето за което споменах в предния пост.Според мен щом не оттихва от време на време спира шума, не е от луфт от вала. По-вероятно да е бутален болт. /трябва да се разглоби/.
        Ето ме вече с Фиат

        Коментар


          #34
          nkalizatura написа:
          IVEl, прав си! Не съм го отварял този мотор...Обаче, помня че се гледаше луфта на вала спрямо тези пулове..... Според мен така не може никой освен някой пророк да каже какво е.... трябва да се разглоби и да се огледа.... Знам, че при голямо износване може да се получи луфт в лагеруването на самия вал... и той започва да ходи наляво на дясно.... и да трака, обаче от време на време спира.... такъв беше проблема на момчето за което споменах в предния пост.Според мен щом не оттихва от време на време спира шума, не е от луфт от вала. По-вероятно да е бутален болт. /трябва да се разглоби/.
          затигхва бе ... особено като е студена , понякога и не се чува ... и после като загрее си остава тва чат чат чат чат ....
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #35
            аз ,ако трябва да я правя тази кола бих направил следното 1. махаш пиистовия ремък и палиш без него и следиш за шумове.2махаш капака на главата и ангренажния ремък,след което проверяваш разпределителния вал за радиални луфтове.3 вземаш пластината и проверяваш колко е хлабината на клапаните.като направиш тези неща пиши

            Коментар


              #36
              Днес в студа нямаше тракане , работеше много тихо дори си загря и тракане няма . Защо зимата като е студено не тракат колите толкова ?
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #37
                muns61 написа:
                Биелен лагер, бутален болт...
                и на мен ми се струва това майка ми кара едно Поло 1.0 при него го има подобно на това тракане и след константаций с майстора ми и мерене и гледане тук там реши че е Бутален болт ама за да разбере дали найстина е от него требва да разглобим мотора а още не му е ден
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #38
                  todorshalev написа:
                  muns61 написа:
                  Биелен лагер, бутален болт...
                  и на мен ми се струва това майка ми кара едно Поло 1.0 при него го има подобно на това тракане и след константаций с майстора ми и мерене и гледане тук там реши че е Бутален болт ама за да разбере дали найстина е от него требва да разглобим мотора а още не му е ден
                  Викате не е главата , и не са клапани. Щото тва се получи след прегряване и пукане на гарнитура, пък и главата е сменяна с друга и пак си трака , но в студа не трака
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #39
                    След тилкова различна инфирмация, само след физически оглед мога да дам мнение...
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #40
                      Според мен тракането от първия пост се различава от другите и смятам,че е в буталната група.Другите по скоро чаткат отколкото да чукат и приличат на клапани.Вариатора на разпределителния вал чука по този начин,но незнам дали въобще го има в тези модели.Май само някои двувалки имат .
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #41
                        На ритмо 1,1 хлабините бяха 0.3 0.4.Не разбрах само главата ли смени,или комплект с вала.Ако конструкцията е като на ритмо при всяка работа по клапаните трябва да се регулират хлабините.Майсторите най-вероятно са разбъркали повдигачите и са ти прецакали хлабините.Ако си сменил само главата също трябва да регулираш.Щях да сравнявам хидравлични повдигачи от 1,6 16 в с повдигачи от регата ,но изхвърлих вала .Ако тракането излезе от хлабини и повдигачите са еднакви ще е по лесно да сложиш хидравлични отколкото да регулираш паричките
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #42
                          янко написа:
                          На ритмо 1,1 хлабините бяха 0.3 0.4.Не разбрах само главата ли смени,или комплект с вала.Ако конструкцията е като на ритмо при всяка работа по клапаните трябва да се регулират хлабините.Майсторите най-вероятно са разбъркали повдигачите и са ти прецакали хлабините.Ако си сменил само главата също трябва да регулираш.Щях да сравнявам хидравлични повдигачи от 1,6 16 в с повдигачи от регата ,но изхвърлих вала .Ако тракането излезе от хлабини и повдигачите са еднакви ще е по лесно да сложиш хидравлични отколкото да регулираш паричките
                          Не са хидравлични и не са сваляи нищо по глатава , бях взел цял мотор свалих му главата с клпанаите комплкет и я метнах на моя , което си беше голяма грешка ама нали тряа 10 000 пати да ми се разглобява мотора. Майсторие имаха Х*й в остата да кажат бе дай да я разглобим тая глава да я почистим да сменим гумичките на клпаните да й напраим реглаж и да я качим ... Да ма Не ... слпожиха я направо бързат кавалите да земат парите , и пак да ида ... Да ама не.Щото ми са смяна и сабирателните сегметни и гумичките на клапаните можеха да кажат и нали квот тряа са плати.Да ма не са пак да се отваря мотора , оборот да има ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #43
                            това е в стил бай ганьо

                            Коментар


                              #44
                              Ако сваляш главата можеш да провериш за луфтове в биелите като завъртиш малко коляновия вал и натиснеш някое бутало надолу,ако има луфт се усеща.Имах такъв проблем на 1,6 двувалка,изтрака 4 цилиндър но не ми се разглобяваше надолу и не знам какъв беше проблема но буталото пропадаше с 1-2 десети
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #45
                                това се проверява като се превърти вала на няколко градуса след гмт и се натисне

                                Коментар

                                Working...
                                X