тези мотори нямат кобилици бе човек,те са с пулове директно под разпределителния вал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гадно Тракане нa двигателя Пунто 1.1 (към майсторите)
Collapse
X
-
nkalizatura написа:едно момче със същия мотор, имаше такова тракане... беше ми казал че е от втулки или лагери на коляновия вал... НЕ ПОМНЯ точно....но така си я караше.... Запали я без капак на клапаните... не вярвам да хвърля много масло... и като махнеш капака го провери за луфтове... виж добре ли са кобилиците на вала да няма износване.... огледай го за луфтове! ама щом ти пипа масло... трябва да се видят клапаните... сигурно и маслените сегменти ще са ти за смяна, ще ти избяга някой друг лев.. Върви на майстор най-добре>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
IVEl, прав си! Не съм го отварял този мотор...Обаче, помня че се гледаше луфта на вала спрямо тези пулове..... Според мен така не може никой освен някой пророк да каже какво е.... трябва да се разглоби и да се огледа.... Знам, че при голямо износване може да се получи луфт в лагеруването на самия вал... и той започва да ходи наляво на дясно.... и да трака, обаче от време на време спира.... такъв беше проблема на момчето за което споменах в предния пост.Според мен щом не оттихва от време на време спира шума, не е от луфт от вала. По-вероятно да е бутален болт. /трябва да се разглоби/.Ето ме вече с Фиат
Коментар
-
nkalizatura написа:IVEl, прав си! Не съм го отварял този мотор...Обаче, помня че се гледаше луфта на вала спрямо тези пулове..... Според мен така не може никой освен някой пророк да каже какво е.... трябва да се разглоби и да се огледа.... Знам, че при голямо износване може да се получи луфт в лагеруването на самия вал... и той започва да ходи наляво на дясно.... и да трака, обаче от време на време спира.... такъв беше проблема на момчето за което споменах в предния пост.Според мен щом не оттихва от време на време спира шума, не е от луфт от вала. По-вероятно да е бутален болт. /трябва да се разглоби/.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
аз ,ако трябва да я правя тази кола бих направил следното 1. махаш пиистовия ремък и палиш без него и следиш за шумове.2махаш капака на главата и ангренажния ремък,след което проверяваш разпределителния вал за радиални луфтове.3 вземаш пластината и проверяваш колко е хлабината на клапаните.като направиш тези неща пиши
Коментар
-
muns61 написа:Биелен лагер, бутален болт...Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:muns61 написа:Биелен лагер, бутален болт...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Според мен тракането от първия пост се различава от другите и смятам,че е в буталната група.Другите по скоро чаткат отколкото да чукат и приличат на клапани.Вариатора на разпределителния вал чука по този начин,но незнам дали въобще го има в тези модели.Май само някои двувалки имат .Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
На ритмо 1,1 хлабините бяха 0.3 0.4.Не разбрах само главата ли смени,или комплект с вала.Ако конструкцията е като на ритмо при всяка работа по клапаните трябва да се регулират хлабините.Майсторите най-вероятно са разбъркали повдигачите и са ти прецакали хлабините.Ако си сменил само главата също трябва да регулираш.Щях да сравнявам хидравлични повдигачи от 1,6 16 в с повдигачи от регата ,но изхвърлих вала .Ако тракането излезе от хлабини и повдигачите са еднакви ще е по лесно да сложиш хидравлични отколкото да регулираш паричкитеFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
янко написа:На ритмо 1,1 хлабините бяха 0.3 0.4.Не разбрах само главата ли смени,или комплект с вала.Ако конструкцията е като на ритмо при всяка работа по клапаните трябва да се регулират хлабините.Майсторите най-вероятно са разбъркали повдигачите и са ти прецакали хлабините.Ако си сменил само главата също трябва да регулираш.Щях да сравнявам хидравлични повдигачи от 1,6 16 в с повдигачи от регата ,но изхвърлих вала .Ако тракането излезе от хлабини и повдигачите са еднакви ще е по лесно да сложиш хидравлични отколкото да регулираш паричките>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Ако сваляш главата можеш да провериш за луфтове в биелите като завъртиш малко коляновия вал и натиснеш някое бутало надолу,ако има луфт се усеща.Имах такъв проблем на 1,6 двувалка,изтрака 4 цилиндър но не ми се разглобяваше надолу и не знам какъв беше проблема но буталото пропадаше с 1-2 десетиFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар