Колеги , карам я така доста години колата http://www.youtube.com/watch?v=p7ew8TcYjz4 появи се това гадно тракане след като я прегрях и отремонтираха , след време пак пукнах гарнитура и викам дето ще слагам прегрятата глава да сложа нова .Купих си друг двигател и взех главата от него да я слоажат на моя мотор ...И уж я сложиха и пак имам това гадно тракане Клапан ли е какво е незнам.Осеща се като луфт понякога се чува , понякога затихва и в ниските не се чува ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гадно Тракане нa двигателя Пунто 1.1 (към майсторите)
Collapse
X
-
ivel написа:а я пробвай с натиснат педал на съединитела чува ли се>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
ето и още един http://www.youtube.com/watch?v=tN9NYXe1YXA с тая болест ... ? Някой има ли си найдея какво е ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
muns61 написа:Биелен лагер, бутален болт...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
ivel написа:шумът е много лош-погледни също маховика и притискателния диск на съединитела дали са стегнати>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
muns61 написа:Сега ти изгледах и второто клипче - за дизел добре работи!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:muns61 написа:Сега ти изгледах и второто клипче - за дизел добре работи!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ГЛАВАТА е нова не е шлайфана , старата беше уж леко шлафайана с някав камак само ... Но понеже спуках гарнитура още един пат (след напън така леко) и викам тай и тай ше се отваря и тракаше викам явно нещо е проблема (разпределитлен вал, гарбчки) в главата.И си намерих друг мотор ЦЯЛ и му взех главата.Не е с маслени подвигачи мисля ,съсем проста глава си е с пружини на клапаните ... Работа е че с новата глава пак си трака така ... Нещо като луфт е понякога затихва в ниските и не се чува и ако я срагам до високи и падне пак си почва.Но предимно си чука. Мотора е 1.1 бензин /газ. Главата която сложих не беше обслужена понеже толкова бях в час с нещата пак и оня както винаги барзаше да ми вземе парите.( неми каза човек виж така и така дай да сменим гумичките на клапаните да видим ко става ако тряа на стенд да я занесем) Ми няма давай , давай ... Гледам че това тракане се получило и при другите коли пак след прегряване и смяна на гарнитура.... Има някаква особеност явно при сабирането или незнам.Или нещо при прегряването на мотора става и някоа част заминава ... Въпроса е че и при двете глави трака ... А преди да прегрее си беше тиха като мушица ... Това са мойте клипове -> http://www.youtube.com/watch?v=I_vnN...ature=youtu.be и http://youtu.be/gC8ApFXkqjY Останалите ги намерих в ИОуу Тубата ... и четох коментарите (общо взето бяха пълни глупости ) Филтърната ми кутия е от 1.2 MPI понеже моята стана на парчета след лек гармеж на газ в началото на лятото ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
staho написа:Вземи и пробвай като махаш кабелите на свещите един по един при работещ мотор, и виж дали ще изчезне това тракане при липсата на работа на някой цилиндър.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Ако досега нито един "майстор" не го е пробвал този метод за диагностициране на проблема,по-добре не ходи повече там.Казваш че като си е прегрял се е случило така след това.Сигурен ли си че, маслото не е прегряло и то тогава.Като ти свалиха главата провериха ли хлабините на клапаните?Провериха ли разпределителния вал лагерните му тела?Провериха ли маслената магистрала на главата.Казваш че и с другата глава пак е така.Насочи се надолу бутало-колянната група.Предполагам че центровката е правилна на ангрежнания ремък.Провери на двете ангренажни колела на коляновия вал и на разпределителния шпонките да не са превъртяли.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар