Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гадно Тракане нa двигателя Пунто 1.1 (към майсторите)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гадно Тракане нa двигателя Пунто 1.1 (към майсторите)

    Колеги , карам я така доста години колата http://www.youtube.com/watch?v=p7ew8TcYjz4 появи се това гадно тракане след като я прегрях и отремонтираха , след време пак пукнах гарнитура и викам дето ще слагам прегрятата глава да сложа нова .Купих си друг двигател и взех главата от него да я слоажат на моя мотор ...И уж я сложиха и пак имам това гадно тракане Клапан ли е какво е незнам.Осеща се като луфт понякога се чува , понякога затихва и в ниските не се чува ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    а я пробвай с натиснат педал на съединитела чува ли се

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      а я пробвай с натиснат педал на съединитела чува ли се
      М щях да забележа ако спира колега ... Но пробвах никаква разлика ... http://www.youtube.com/watch?v=I_vnN...ature=youtu.be и http://youtu.be/gC8ApFXkqjY ето видео от моята точно ... Гледам коментратир на парвия клип от Тубето ... и в един от тях е писано това "имах същия проблем и след като трябваше да се промени бобини, решен с изработването на двойка на ускорена силен." ползвам преводача ... мноо незгрявм какво иска каже с "решен с изработването на двойка на ускорена силен." ... ?
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        ето и още един http://www.youtube.com/watch?v=tN9NYXe1YXA с тая болест ... ? Някой има ли си найдея какво е ?
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          шумът е много лош-погледни също маховика и притискателния диск на съединитела дали са стегнати

          Коментар


            #6
            Биелен лагер, бутален болт...
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              Биелен лагер, бутален болт...
              Начи проблема изобщо не е в главата , щото се чува от към нея ... Проблема се появи след като я прегрях , разглобиха я сабраха и се появи тва тракане ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                шумът е много лош-погледни също маховика и притискателния диск на съединитела дали са стегнати
                съдинителя не ми е пипан ... не се чува трaкане от кам скоростната ,а от към главата ... Гледам че го има при други коли като се разхгледах в youtube реших да попитам дали някой не го е срещал тоя проблем .
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Сега ти изгледах и второто клипче - за дизел добре работи!Намери начин да премериш налягането на маслото. Като смени главата, повдигачите старите ли сложи, или новата глава си беше комплектована?
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    muns61 написа:
                    Сега ти изгледах и второто клипче - за дизел добре работи!
                    Не е дизел.Мисля си за прекомерен шлайф на главата и сега клапаните едва едва се удрят в челото на буталото.Срещал съм го при друг автомобил и проблема се реши с две гарнитури на главата.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      muns61 написа:
                      Сега ти изгледах и второто клипче - за дизел добре работи!
                      Не е дизел.Мисля си за прекомерен шлайф на главата и сега клапаните едва едва се удрят в челото на буталото.Срещал съм го при друг автомобил и проблема се реши с две гарнитури на главата.
                      Пропуснал съм емотикончето! :D Това си е стар лаф за тракащи бензинки!:DНа този мотор клапаните са доста далече от буталото, трудна работа да ги доближат толкоз с шлайф!
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        ГЛАВАТА е нова не е шлайфана , старата беше уж леко шлафайана с някав камак само ... Но понеже спуках гарнитура още един пат (след напън така леко) и викам тай и тай ше се отваря и тракаше викам явно нещо е проблема (разпределитлен вал, гарбчки) в главата.И си намерих друг мотор ЦЯЛ и му взех главата.Не е с маслени подвигачи мисля ,съсем проста глава си е с пружини на клапаните ... Работа е че с новата глава пак си трака така ... Нещо като луфт е понякога затихва в ниските и не се чува и ако я срагам до високи и падне пак си почва.Но предимно си чука. Мотора е 1.1 бензин /газ. Главата която сложих не беше обслужена понеже толкова бях в час с нещата пак и оня както винаги барзаше да ми вземе парите.( неми каза човек виж така и така дай да сменим гумичките на клапаните да видим ко става ако тряа на стенд да я занесем) Ми няма давай , давай ... Гледам че това тракане се получило и при другите коли пак след прегряване и смяна на гарнитура.... Има някаква особеност явно при сабирането или незнам.Или нещо при прегряването на мотора става и някоа част заминава ... Въпроса е че и при двете глави трака ... А преди да прегрее си беше тиха като мушица ... Това са мойте клипове -> http://www.youtube.com/watch?v=I_vnN...ature=youtu.be и http://youtu.be/gC8ApFXkqjY Останалите ги намерих в ИОуу Тубата ... и четох коментарите (общо взето бяха пълни глупости ) Филтърната ми кутия е от 1.2 MPI понеже моята стана на парчета след лек гармеж на газ в началото на лятото ...
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Вземи и пробвай като махаш кабелите на свещите един по един при работещ мотор, и виж дали ще изчезне това тракане при липсата на работа на някой цилиндър.

                          Коментар


                            #14
                            staho написа:
                            Вземи и пробвай като махаш кабелите на свещите един по един при работещ мотор, и виж дали ще изчезне това тракане при липсата на работа на някой цилиндър.
                            То хубава идея ама .... немога да видя смисъсала понеже и с запалване и без запалване , останалите които работят ще въртят пак коляновия вал и разпределителния всичко ще си е същото.Тракането е нещо механично.Но ще пробвам утре. От проба не боли ... (по някога , а понякога си отваряме работа) Но ще видя .
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Ако досега нито един "майстор" не го е пробвал този метод за диагностициране на проблема,по-добре не ходи повече там.Казваш че като си е прегрял се е случило така след това.Сигурен ли си че, маслото не е прегряло и то тогава.Като ти свалиха главата провериха ли хлабините на клапаните?Провериха ли разпределителния вал лагерните му тела?Провериха ли маслената магистрала на главата.Казваш че и с другата глава пак е така.Насочи се надолу бутало-колянната група.Предполагам че центровката е правилна на ангрежнания ремък.Провери на двете ангренажни колела на коляновия вал и на разпределителния шпонките да не са превъртяли.

                              Коментар

                              Working...
                              X