Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с антифриза при Стило(1,2 16v)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с антифриза при Стило(1,2 16v)

    Здравейте, нз дали тук е удачно да сложа тази тема, но си мисля че няма проблем Искам да ви питам нещо.....значи наскоро си взех фиат стило 1,2; 16v;3 врати.......смених му консумативите......но изкочи нещо доста странно......губи му се антифриза.....значи налях 1л антифриз и карах 20 и нещо километра......и почти го нямаше вече в казанчето........а това е втория път който наливам антифриз откакто съм я взел, за няма и 2 седмици мисля.....в два сервиза я видяха и казаха че не се вижда да има течове или нещо външно да е нередно.......в единия сервиз се съмняват да не би да е станало нещо с гарнитурата на главата на двигателя и да се меши антифриза с горивото....казаха ми сутринтта при 1-то палене било важно, да погледна от ауспоха дали ще изпуши по сиво-беленикав пушек....и дали двигателя ще се друсне по странно и ненорално като я запаля в началото......а също и да поставя нещо под ауспоха(картон) и като се запали да се види дали ще текне нещо .......и от както я взех не е светела лампата на двигатеял(минал съм....нз може би към 150 км), но вчера светна и изписа Енджин фаулир и се показа ключето на таблото........като да уточния, че по предишен ден бутнах дясната седалка по "мъжката" и писна Еърбега(като чета тука във форума, за тия фиати май е нормално...), но и изписва още Стоп Енджин от тогава.......и се чудя дали го изписва заради грешката с еър бега или още от тогава е тръгнал проблема с двигателя. та след като ми казаха да направя тези работи от сервиза, на другия ден я запалих и си се друсаше мисля нормално двигателя.....нямаше странен пушек отзад...............някакви идеи ?
    Фиат Стило 1.2 16v

    #2
    Проблем с антифриза при стило

    Здравей колега от Плевен.Ще ти кажа откъде излезе при мен подобен проблем при предишната ми кола Ланча Зета.За около 3000 км долях около 4 литра антифриз след като купих колата я обслужих според книгите и се започна едно доливане на антифриз и едни майстори..... не ми се приказва то бяха картони под ауспуха то беше залягане сутрин под колата един я пали друг гледа и....сухо, няма следи от течност и това е.След един по-дълъг пробег около 400 км почти без спиране и добра "езда"от една тапа за обезвъздушаване на охладителната система която на Ланчата се намира на самия радиатор и се завива на половин оборот като я сложиш беше просълзяло след като извадих тапата която е голяма колкото кутрето на ръката се оказа че на нея има гумено уплътнение което до такава степен се беше "удървило" че не се различаваше от пластмасата на самата тапа.Купих си гумички на фирмата Вюрт има ги във всеки железарски магазин изглеждат като гумички за кранчета за баня смених ги и така реших "мача".Не знам при стилото има ли такова нещо но при мен от това излезе дефекта .Ланчата продадох на мой приятел и до ден днешен няма ядове.Проблем е че антифриза "сълзи" и бързо се изпарява и за това не винаги се вижда от къде е изтекъл.Дано да съм ти полезен и бързо да откриеш дефекта.
    Renault 9 1.4 /88
    Opel Astra 1.6 /92
    Opel Astra 1.6 /95
    Lancia ZETA BIG SHIP
    Fiat Stilo 1.6 /2003

    Коментар

    Working...
    X