Здравейте колеги,моля за някой съвет, ако някой има идея какво се случва. Ще се опитам да обясня подробно. Колата е 1,6, 97г с ГИ.Та, вчера смених стъпковото моторче с ново. След като закачих акомулатора, запалих на бензин и я оставих така да работи докато се включи перката за охлавдане. След това я угасих. След малко я запалих отново като този път пуснах и газта. Колата си обърна наа газ и работи така около 10мин, след което изведнъж угасна. Опитах се да я запаля, но като подам газ все едно не реагира педала и не вдига обороти. Откачих акомулатора отново и след час всичко беше наред. Вчера цял ден я карах без проблем. Днес си тръгваме от Троян за Дряново и след около 25км внезапно оборотите паднаха до нула, а като подавах газ - нищо, все едно не отива гориво. Светна и чека на инжекциона. Отново разкачих акомулатора за не повече от 10мин. Запалих и до Дряново не съм имал проблем ( около 70км). Спрях я пред гаража да го отворя и отново угасна. Същата процедура с откачане на акомулатори и т.нНякой има ли представа какво се случва и имал ли е такава случка. След смяната на стъпковото моторче оботите са стабилни.Лошото е, че всеки ден ходя до Габрово на работа с нея, а там няма къде да я закарам за къдърна диагностика. Колеги от Габрово, ако се е появил някой къдърен сервиз - моля ви да ми кажете.Също така ви моля и за съвет, ако можете. Утре да я карам ли колата или може да стане нещо фатално?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с Мареа - гасне в движение
Collapse
X
-
Просто за проба. Защо не върнеш старото моторче ако поне малко от малко поддържа оборотите и да видиш дали ще отпадне проблема с гасненето. А колегата е прав, че без диагностика няма да се разминеш. Толкова ли няма в региона някой с лаптоп кабел и FES ?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Вчера ми препоръчаха майстор да я закачи колата. Успях да я закарам като пред сервиза отново угасна и така можеше най-добре да се разчете. Когато я закачиха човека се изненада, че има една грешка ( не си спомням какво точно ми обясни), която не е свързана по никакъв начин с посочения проблем. Опитваха да ресетнат някакви настройки, но колата отново угасна. Трябваше да съ връщам на работа и затова я оставих. След половин час човека ми се обади и ми каза, че 99,99% проблема е от релето, което захранва компютъра и помпата. Установили са го като за пореден път е угаснала и са тръгнали да търсят ел. проблем. Когато са размърдали релето се е появил ток към компютъра. Утре ще го сменя с едно втора ръка за проба и ако се окаже, че е проблема в него ще купувам ново!Мареа 1,6 16V
Коментар
-
ама че тъпаци-датчика на кол. вал не го хваща диагностиката освен ако не е 100пр. извън строя.мога да ти кажа че е точно от него,смени го с друг работещ за пробата и ще се увериш.датчика обича да прави мизерии когато е загрял мотора .прати много поздрави на майсторите и им кажи че не е и от имобилайзера
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар