Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно (не)палене сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно (не)палене сутрин

    Здравейте,колеги! Колата е Браво 1.8,а ето е странния проблем:на студен двигател като завъртя ключа сякаш пали на 3 цилиндъра,тресе няколко секунди и изгасва! След като сама изгасне след мъки или аз като я изгася,въртя веднага втори път и си запалва на 6,няма никви проблеми! Това го прави само на студен двигател и като е вече студено и навън,лятото го правеше много рядко сутрин! Да добавя,че мирише яко на бензин първите 5 минути след запалването,също и докато загрее съвсеееем леко придърпва и трудно ускорява,а пък на място си се форсира перфектно Преди 2 седмици съм сменил свещи NGK,масла,всички филтри.....по принцип съм с ГИ и карам на газ,но паленето си ми е на бензин,така,че едва ли има връзка!Момчето в магазина AXM,откъдето взех свещите предположи датчик на инжекциона,който имал връзка със смукача,и като се прецакал датчика,дава кофти инфо на смукача,който пък на студено не пуска достатъчно бензин.....на мене ми звучи правдоподобно.....ходих и на диагностика,ама с топъл двигател,разбира се,и не отчете абсолютно никакви грешки никъде?!?!дайте съвет от какво може да е,ако не,щи си продължавам с паленето от втория път

    #2
    Re: Странно (не)палене сутрин

    Пробвай следното нещо дай на контакт и изчакай една две минути и запали ще се тресе. Като подадеш газ ще гасне ако не натиснеш съединителя.Имам същия проблем решава се с смяна на въздушен филът/ако я закачиш на диаг. ще видиш че работи на богата смес/, проверка на налягането на Бензиновата помпа, горивния регулатор/ основен заподозрян/ и дюзи. като запали на бензин и загрее я изпъни някъде само на бензин и виж дали ще предърпва от време на време. Ако - ДА са дюзи или помпа. ако е само сутрин е горивен регулатор
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ще ти кажа, какво да не правиш:- не сменяй дюзи- не сменяй свещи- не сменяй възд. филтър- не разкачай акумулатора, НЕ е от ГИ, щото и само на бензин го прави.Ако ти се чете:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=93097Запали я директно на газ и виж дали ще има разлика.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzoВече съм сменил всичко,без дюзите,няма как да запаля на газ,моя ГИ задължително пали само на бензин S_BANKOVкато загрее я изпъвам и на газ и на бензин и върви на 6,въздушния филтър го смених вече,а пък диагностиката не показа абсолютно никакви грешки никъде,всичко е перфектно според нея....четох по форуми за тоя регулатор и симптомите са сходни - дави колата,връща бензин в възд.филтър и затва мирише в купето,богата смес.....май май ще да е това

        Коментар


          #5
          Какъв е ГИ, повечето имат аварийно палене на газ ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Според мен е някай температурен датчик, който дава грешно инфо на компа колко е студено и колко трябва да се обогати гориво-въздушната смес. Ако знаеш къде се намират и какви трябва да са стойностите може да ги провериш на студено. При мен има темп. датчик и на входящия въздух.
            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

            Коментар

            Working...
            X