Вчера сутринта не пожела да запали след няколко опита. Бензиновата помпа си избучава, стартера върти без проблем, но не пали. В първия момент помислих, че е проблем с чипа на ключа, защото и преди ми се е случвало, но тогава си светеше съответната индикация за този проблем на таблото, а сега не. Отидох на работа без колата (очевидно), а вечерта като пробвах, си запали все едно нищо не е било. Какъв ще да е този проблем, който се появява и изчезва без външна намеса? Мисля си, че ако е помпата, филтрите, свещите, кабелите или стартера, проблема щеше да си остане, и даже да стане по-зле?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 проблем запалване
Collapse
X
-
Какво е паяк (въпреки че не разбирам от коли, повечето термини поне съм ги чувал, но това за пръв път) и АБ? Къде се намират, какви инструменти са нужни и желателно ли е някой, който не разбира като мен, да ги пипа? Иначе колата вчера и днес си пали, но при първа възможно ще ида да я видят някъде. Явно се уплаши, защото в събота веднага след като не запали, набързо прегледах обявите за малки японски хечбеци по сайтове и форуми :D
Коментар
-
АБ е акумолаторна батерия провери и клемите, и масата на двигателя също я зачисти и стегни, сега е влажно и напълно е възможно да си прави добър контакт под паяк се разбира клемореда на ключа - също много вероятна причина.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При мен го имаше този проблем и веднага я закачих на FES и ми показа липса на сигнал от датчик обороти(датчика на коляновия вал). Вечерта пак пробвах да запаля и си запали без проблем. Карах 2 седмици и същия номер само дето не пожела повече да запали. Трия грешката и веднага след опит за палене пак се записва. Свалих датчика. Измери първо съпротивлението му както е описано и видях, че е здрав(това не е 100% критерий че е здрав) и за това се заложих с осцилоскопа и видях, че наистина работи. Проблема се оказа влязло масло от стар теч в буксата. Обезмаслител на двете части на буксата, след това издухване с компресор и монтаж. Всичко за сега е ОК.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
И така, 5 месеца по-късно отново същия проблем. Чудя се дали ще може да запали с бутане? Ако може да препоръчате сервиз/човек за една диагностика на място. Колата е в Слатина, ако може да е някъде наблизо, че едва ли някой ще иска да е разкарва от Обеля или Люлин примерно.p.s. Къде е най-изгодно - Екометал, Надим или друга фирма :D
Коментар
-
veselin10 написа:При мен го имаше този проблем и веднага я закачих на FES и ми показа липса на сигнал от датчик обороти(датчика на коляновия вал). Вечерта пак пробвах да запаля и си запали без проблем. Карах 2 седмици и същия номер само дето не пожела повече да запали. Трия грешката и веднага след опит за палене пак се записва. Свалих датчика. Измери първо съпротивлението му както е описано и видях, че е здрав(това не е 100% критерий че е здрав) и за това се заложих с осцилоскопа и видях, че наистина работи. Проблема се оказа влязло масло от стар теч в буксата. Обезмаслител на двете части на буксата, след това издухване с компресор и монтаж. Всичко за сега е ОК.
Коментар
-
Отново се включвам със същия проблем. Понеже вече много ме ядоса, я "излекувах" по следния начин - включих на скорост, завъртях ключа без да натискам педалите. Както се досещате, колата тръгна пресяцвайки, минах няма и метър, и изгасих. След това, вече с натиснат съединител, въртях по-продължително, и натискайки леко газта някак запали. Стартера си върти нормално. Когато пали, пали от половин оборот както се казва. Веднъж като запали, няма проблем с оборотите, държи си ги стабилни на празен ход. Не усещам да има проблем с вървежа, ускорението и т.н. Нещо, което не съм споменал, но може пък да има някаква връзка е, че ми е отрязан катализатора и на негово място има обикновена тръба. Това обаче е от преди 3-4 години, а проблема е отскоро. Не е ли възможно да е от свещи/кабели, които не са сменяни откакто съм взел колата преди 6 години и вече над 90000км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар