Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 проблем запалване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.6 проблем запалване

    Вчера сутринта не пожела да запали след няколко опита. Бензиновата помпа си избучава, стартера върти без проблем, но не пали. В първия момент помислих, че е проблем с чипа на ключа, защото и преди ми се е случвало, но тогава си светеше съответната индикация за този проблем на таблото, а сега не. Отидох на работа без колата (очевидно), а вечерта като пробвах, си запали все едно нищо не е било. Какъв ще да е този проблем, който се появява и изчезва без външна намеса? Мисля си, че ако е помпата, филтрите, свещите, кабелите или стартера, проблема щеше да си остане, и даже да стане по-зле?
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    #2
    Например лош контакт на някой куплунг, аз го патих навремето от куплунга на паяка.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Хлабава маса на двигателя. Лоши клеми на АБ. предполагам първото
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Какво е паяк (въпреки че не разбирам от коли, повечето термини поне съм ги чувал, но това за пръв път) и АБ? Къде се намират, какви инструменти са нужни и желателно ли е някой, който не разбира като мен, да ги пипа? Иначе колата вчера и днес си пали, но при първа възможно ще ида да я видят някъде. Явно се уплаши, защото в събота веднага след като не запали, набързо прегледах обявите за малки японски хечбеци по сайтове и форуми :D
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          АБ е акумолаторна батерия провери и клемите, и масата на двигателя също я зачисти и стегни, сега е влажно и напълно е възможно да си прави добър контакт под паяк се разбира клемореда на ключа - също много вероятна причина.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            При мен го имаше този проблем и веднага я закачих на FES и ми показа липса на сигнал от датчик обороти(датчика на коляновия вал). Вечерта пак пробвах да запаля и си запали без проблем. Карах 2 седмици и същия номер само дето не пожела повече да запали. Трия грешката и веднага след опит за палене пак се записва. Свалих датчика. Измери първо съпротивлението му както е описано и видях, че е здрав(това не е 100% критерий че е здрав) и за това се заложих с осцилоскопа и видях, че наистина работи. Проблема се оказа влязло масло от стар теч в буксата. Обезмаслител на двете части на буксата, след това издухване с компресор и монтаж. Всичко за сега е ОК.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              И така, 5 месеца по-късно отново същия проблем. Чудя се дали ще може да запали с бутане? Ако може да препоръчате сервиз/човек за една диагностика на място. Колата е в Слатина, ако може да е някъде наблизо, че едва ли някой ще иска да е разкарва от Обеля или Люлин примерно.p.s. Къде е най-изгодно - Екометал, Надим или друга фирма :D
              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

              Коментар


                #8
                veselin10 написа:
                При мен го имаше този проблем и веднага я закачих на FES и ми показа липса на сигнал от датчик обороти(датчика на коляновия вал). Вечерта пак пробвах да запаля и си запали без проблем. Карах 2 седмици и същия номер само дето не пожела повече да запали. Трия грешката и веднага след опит за палене пак се записва. Свалих датчика. Измери първо съпротивлението му както е описано и видях, че е здрав(това не е 100% критерий че е здрав) и за това се заложих с осцилоскопа и видях, че наистина работи. Проблема се оказа влязло масло от стар теч в буксата. Обезмаслител на двете части на буксата, след това издухване с компресор и монтаж. Всичко за сега е ОК.
                Мога да отбележа, че записаната грешка в проблемното Браво, което е обект на темата, е същата като при теб.

                Коментар


                  #9
                  Въпросният датчик е сменен. Засега проблема изглежда разрешен, но заради него давам на колата жълт картон :D
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #10
                    Отново се включвам със същия проблем. Понеже вече много ме ядоса, я "излекувах" по следния начин - включих на скорост, завъртях ключа без да натискам педалите. Както се досещате, колата тръгна пресяцвайки, минах няма и метър, и изгасих. След това, вече с натиснат съединител, въртях по-продължително, и натискайки леко газта някак запали. Стартера си върти нормално. Когато пали, пали от половин оборот както се казва. Веднъж като запали, няма проблем с оборотите, държи си ги стабилни на празен ход. Не усещам да има проблем с вървежа, ускорението и т.н. Нещо, което не съм споменал, но може пък да има някаква връзка е, че ми е отрязан катализатора и на негово място има обикновена тръба. Това обаче е от преди 3-4 години, а проблема е отскоро. Не е ли възможно да е от свещи/кабели, които не са сменяни откакто съм взел колата преди 6 години и вече над 90000км.
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #11
                      dikanio написа:
                      Не е ли възможно да е от свещи/кабели, които не са сменяни откакто съм взел колата преди 6 години и вече над 90000км.
                      Как въобще ти хрумна, че може да е възможно
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Интересно, че нито в сервиза го предположиха, нито някой в темата досега, затова и аз го изключвах като възможност. Ще ги сменя, пък ще видим какво ще стане.
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар

                        Working...
                        X