И аз 1 година си карам с това бълбукане и нямам ядове.Преди имах Уно.То не бълбукаше и издуха гарнитура ей така без нищо.Според мен щом колегата няма други проблеми не трябва да се вкарва в излишни скъпоструващи и ненужни ремонти.Съветвам го да покара повечко време с завъртяна врътка на топло(демек отворено кранче) и съм убеден,че ще изчезне бълбукането.Миналата седмица и аз го пуснах парното както казах.Врътнах 15-тина км. вечерта,на другата сутрин запалих пак бълбукаше в началото после изминах 30-тина км. и оттогава няма повече звуци нито при палене нито при каране.Повече време ми бълбукаше като смених антифриза когато взех колата както колегата е направил,но за 1-2 седмици изчезна.Обезвъздуших тогава поне 5 пъти и нямаше ефект по простата причина,че никакъв въздух нямаше в системата...и в крайна сметка си се оправи сама
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунтото започна да бълбука???
Collapse
X
-
white_shark написа:..... завъртяна врътка на топло(демек отворено кранче).....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Да, и в упътванията на Haynes си пише как се обезвъздушава, ама ядец...На моето Пунто например разширителният съд се пада по-ниско и от двете пробки - и от тая на радиатора и от тая зад двигателя.Съответно - наливам си аз и антифризът напъва да излиза през съда.Бълбукането го има и при мен от година и половина, но го отдавам повече на факта че си ми изтича малко антифризец - доливам и толкоз. Парното работи на 6, колата не загрява, но си бълбука - след като запалиш колата в началото за около 1/2 мин. След туй спира_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Малко да опресня темата. Възможно ли е да е заминал термостата защото от известно време почти няма парно и стрелката на температурата стои не на 90 градуса а на половината /не знам колко градуса е/. Забелязвам, че като не е пуснат вентилатора или е на първа степен по задръстванията стига 90 градуса и като пусна на две и по силно бързо се охлажда и стрелката пада. Ако е за смяна термостата струва ли си да се инвестират 80 лв. за оригинален или и други ще вършат същата работа? Ако някой е слагал оригинален да сподели резултата?
Коментар
-
Тва с балбукането,ако може някой да ми обясни каква връзка прави с гарнитура на глава и шлайф,мога да се позамисля,макар и за мен тва да е пълен абсурд просто.Моето пунто балбука така от 3 години,е проблеми с глава и гарнитура нямам и при мен парното си е 6,няма загуба нито на антифриз,нито на масло.Не винаги го има,примерно когато запаля за 1-2мин и спира.На мен също ми беше много странно и се чува точно от към радиаторчето на парното,ако някой наистина разбере от какво е нека да пише.Колега след като смени термостата има ли някаква промяна в температурата,понеже и моята не седи закована в тия студове.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар