Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото започна да бълбука???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз 1 година си карам с това бълбукане и нямам ядове.Преди имах Уно.То не бълбукаше и издуха гарнитура ей така без нищо.Според мен щом колегата няма други проблеми не трябва да се вкарва в излишни скъпоструващи и ненужни ремонти.Съветвам го да покара повечко време с завъртяна врътка на топло(демек отворено кранче) и съм убеден,че ще изчезне бълбукането.Миналата седмица и аз го пуснах парното както казах.Врътнах 15-тина км. вечерта,на другата сутрин запалих пак бълбукаше в началото после изминах 30-тина км. и оттогава няма повече звуци нито при палене нито при каране.Повече време ми бълбукаше като смених антифриза когато взех колата както колегата е направил,но за 1-2 седмици изчезна.Обезвъздуших тогава поне 5 пъти и нямаше ефект по простата причина,че никакъв въздух нямаше в системата...и в крайна сметка си се оправи сама
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #17
      За времето от което съм шофьор съм разбрал едно,ако има въздух във системата не става обезвъздушаване на оборотите на двигателя.
      Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
      Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

      Коментар


        #18
        white_shark написа:
        ..... завъртяна врътка на топло(демек отворено кранче).....
        Врътката за топло/студено не променя по никакъв начин движението на охладителната течност. Тя променя пътя на въздуха! И при 40 градуса лятото и врътка на студено, ако щеш и пуснат климатроник, при нашите коли в радиаторчето на парното винаги се движи охладителна течност и тя е с температурата на двигателя. По темата...не съм казал автора на темата да тича към майсторите да дава 200 лв. за гарнитура и шлайф... Просто ако се случи да е подготвен.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #19
          Да, и в упътванията на Haynes си пише как се обезвъздушава, ама ядец...На моето Пунто например разширителният съд се пада по-ниско и от двете пробки - и от тая на радиатора и от тая зад двигателя.Съответно - наливам си аз и антифризът напъва да излиза през съда.Бълбукането го има и при мен от година и половина, но го отдавам повече на факта че си ми изтича малко антифризец - доливам и толкоз. Парното работи на 6, колата не загрява, но си бълбука - след като запалиш колата в началото за около 1/2 мин. След туй спира
          _________________________
          FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

          Коментар


            #20
            Малко да опресня темата. Възможно ли е да е заминал термостата защото от известно време почти няма парно и стрелката на температурата стои не на 90 градуса а на половината /не знам колко градуса е/. Забелязвам, че като не е пуснат вентилатора или е на първа степен по задръстванията стига 90 градуса и като пусна на две и по силно бързо се охлажда и стрелката пада. Ако е за смяна термостата струва ли си да се инвестират 80 лв. за оригинален или и други ще вършат същата работа? Ако някой е слагал оригинален да сподели резултата?

            Коментар


              #21
              Възможно е.

              Коментар


                #22
                Днеска смених термостата и вижте какво намерих в стария. Вътре име една гумичка като О пръстен. От къде ли е? Май от нея не е работил добре.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Тва с балбукането,ако може някой да ми обясни каква връзка прави с гарнитура на глава и шлайф,мога да се позамисля,макар и за мен тва да е пълен абсурд просто.Моето пунто балбука така от 3 години,е проблеми с глава и гарнитура нямам и при мен парното си е 6,няма загуба нито на антифриз,нито на масло.Не винаги го има,примерно когато запаля за 1-2мин и спира.На мен също ми беше много странно и се чува точно от към радиаторчето на парното,ако някой наистина разбере от какво е нека да пише.Колега след като смени термостата има ли някаква промяна в температурата,понеже и моята не седи закована в тия студове.

                  Коментар


                    #24
                    Стрелката кове на средата и парното е на 6. Доволен съм от смяната!

                    Коментар


                      #25
                      От 10 дена съм с масло 5в40 синтетика и бълбукането го няма,не знам дали има връзка и с хубавото време.По натам ще пиша пак.

                      Коментар


                        #26
                        И моето избълбуква от време на време ,но само при палене.Мисля че е от газовото,защото майсторите го вързаха успоредно и не ми се занимава да го сложа на тънките,колата е марея 1,6
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          с 5в40 няма бълбукане!

                          Коментар

                          Working...
                          X