Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо колата държи 1000 оборота..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dobrujanetza написа:
    ogi28b написа:
    Аз пак ще питам - като освободиш предавка при висока скорост, няма ли по същата логика и по същите причини оборотите да не са 1000, ами 1300-1400, примерно, и да спадат плавно с намаляването на скоростта?Местя темата в раздела за бензинови двигатели, защото това определено е проблем свързан с двигателя.
    Открий им топлата вода, че на мен не ми вярват
    Скоростната кутия не би трябвало да оказва такова влияние, че оборотите вместо 900 да стоят на 1300-1400. Точно сещайки се за тази тема 2 дена карайки по магистралата няколко пъти пробвах това защото до сега не ми е правило впечетление. И на отиване и на връщане с 2 различни коли освободих от скорост при около 130-135км/h, като дори гледах да става по надолнище за да задържа по-дълго време инерцията. Колите са бензинки, едната 1.6 другата 1.8, при освобождаване от скорост оборотомера пада под 1000 оборота и високата скорост не оказва никакво влияние на стрелката.
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    Коментар


      #32
      Колега по принцип така трябва да е ам на мен като освободя и съм по инерция ми държи 1100 1200..преместих маркуча карах 2 дена и се оправи после го сложих пак и сега като карам грацко и на сфетофар или някъде другаде освободя и колата се движи с 30 40км оботорите ми застават на 1000 малко за замисля и пада на 900 850.
      Bravo 1.8 16v Gt

      Коментар


        #33
        темата е малко стара ама да пиша и аз. Имам 1.8 и нямам този проблем. Сестра ми има браво 1.2 16 и то прав така. Карах го при сервиз който се занимава само инталянки (няма да го назовавам по име) Казаха, че колата работи идеално и така работел този мотор. На диагностика не излизат грешки. Сутрин като я запалиш и като връща оборотите има леко припукване в по гърнетата, но това само след като запали и сама се изфорсира почти до 3к оборота. После няма ядове с работата на двигателя. След ревизия на главата е мотора. Предложения?? Дросела е каран за зануляване и аз съм му пускал с еку скан зануляване чува се как се мести и винаги така работи.
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар

        Working...
        X