Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

3 еднакви и един различен инжектор, проблеми ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    3 еднакви и един различен инжектор, проблеми ?

    Нямах работа днес и свалих рейката.4 от 4 инжектори подпушени.Отпуших ги всичките и разпрашават идеално.Тръгнах да ги слагам .... греда.3 броя - iwp006 - punto , stilo, lybra, bravo и т.н. - 226cc1 брой - iwp042 - renault clio, laguna - 250ccКакви следва да са последиците от такава комбинация ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Малко повечко гориво за цилиндъра с по-обемна дюза.Неправилни работа на двигателя.Всичко е много относително с тази малка разлика.Как ги отпуши ако не е тайна?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Аз съм така 3 еднакви и един различен, карам колата от 6 г почти и 110 000 км. Проблеми не съм имал, но основно карам на газ. На моя макарон се оказа, че 3 броя са с по2 дупки, а един е с 4 отвора. Как изчисти инжекторите, каква е колата и какъв е ефекта? Аз моите ги чистих преди 3 дни с разредител и с продухване.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        10 бара с компресор и ацетон.За секунди се отпушиха, Имортал ми прати 2 инжектора, обаче не бяха виждали бензин бая време и на тях им трябваше повечко време , но и те се отпушиха.Иначе и с по 2 дупки си вървеше колата, единствения проблем е , че сутрин трудно пали на бензин, ше видя утре вече как е.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          то е като да ходиш с 2 различни чепика , не е проблем ама като тръгнеш на тичаш нещо не е като хората същото е и с инжекторите има си ултразвукови вани , вземи си ги пусни и ги изчисти поне да знаеш че са като нови иначе така само си ги продухал нищо повече
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            Точно с продухването става най-добре! В ултразвукова вана само ги къпеш и до там... Като надуеш с налягане и като ги промиеш с ацетон или с друг по-силен разредител реално отмиваш всичко. При промивката с ултразвукова вана повечето ползват разтвори за промиване на инжектори, но те са на основа основа (обезмаслител примерно), но дори съшия специален обезмаслител е на една и съща база ако щеш с "меглио". Във форума на Ланчия четох тема която е доста практична- шише пвц с щуцер накрая, после маркуч вързан към инжектора. Стискаш шишето и отваряш инжектора и промива. Ултразвука не че не върши работа, но с тези методи просто се спестяват пари. Важно е обаче да се знае, че не всички материали имат поносимост към такива разтвори. При нас с фиат инжекторите са метални, но при някои инжектори от пластмаса с неизвестно съдържание на материала, от който са изработени е възможно да се стопи дори от въпросния флуид. Или накратко мисля, че горепосочения метод е напълно ефективен (и евтин). При положение , че колата върви основно на газ (тъй като не виждам какъв трябва да е пробега, че да се запушат инжекторите), мисля че няма да има проблем колата да остане дори с тези инжектори.Поздрави!
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              Aз проблеми с колата на бензин досега не съм имал.Вървеж отличен, просто откакто се застуди пали и държи 3 секунди ниски обороти и чак след това се покачват като за студен двигател.След малко ще ида да видя дали има подобрение след отпушването.п.с. предполагам, че съм я купил с подпушени инжектори, защото редовно си я карам на бензин.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Има ли подобрение в паленето ,че моята се държи по същия начин и имам съмнение за застоял в резервоара бензин?
                еx-fiat bravo 1.6 16V
                now-fiat marea 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Не, пали отма, но държи 600рпм и след 3 секунди вдига на 1200 или колкото са там за студен двигател.Понеже все я гася на метан, ще карам днес на бензин и ще видя утре как ще палне.Винаги остава и възможността за стъпков мотор
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Не, пали отма, но държи 600рпм и след 3 секунди вдига на 1200 или колкото са там за студен двигател.Понеже все я гася на метан, ще карам днес на бензин и ще видя утре как ще палне.Винаги остава и възможността за стъпков мотор
                    загаси я на бензин и виж дали има разлика.

                    Коментар


                      #11
                      Направих го, същата работа. Не е от ГИ.Щото като беше 1 месец без газ пак правеше така То това е за другата тема, тук ме интересува само какви са последствията от каране с такава комбинация инжектори - 3 броя iwp006 и 1бр. iwp042
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Направих го, същата работа. Не е от ГИ.Щото като беше 1 месец без газ пак правеше така То това е за другата тема, тук ме интересува само какви са последствията от каране с такава комбинация инжектори - 3 броя iwp006 и 1бр. iwp042
                        едно измито бутало или , едно нормално и 3 по бедни при всички положения ти обясних за чехлите - това са физични закони Като се има в предвид че в двигателя е клас на точност 1 .....
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          Ясно това.На разхода, влияние оказва ли ? В смисъл усезаемо.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Ако толкова те притеснява, че ще работи на ден 5 минути с различно впръскване , намери във форума 2 ръка 4 инжектора за 60лв и си ги монтирай тях. Тя колата така или иначе след добавянето на допълнителна уредба вече не е същата. Аз карам 6 години така и не съм разбрал да имам някакви проблеми- на бензин си вървеше нормално. Компресията ми е 12, 11.5 , 11 , 11.5 на съответните цилиндри (мерена преди няма и седмица). Така или иначе като се задънят дори оригиналните инжектори колата пак не работи както трябва, а там запушването на всеки инжектор е различно. В този ред на мисли с 3 чисти и един инжектор с друг дебит не мисля, че е болка за умиране.Пробег на газ 110 000 км. Чистих инжектрои адаптации правих и колата пак не е така, както когато я купихме. Примирих се и карам така, ако мога ще я оправя, ако не ще си изгние с тея инжектори- хич не се втелявам.Поздрави и успех
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар


                              #15
                              Аз съм ги уеднаквил и 4те, друго питам.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X