Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питанка за ремонт на двиг. 1.1 55к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питанка за ремонт на двиг. 1.1 55к.с

    Колеги , аре някой да ме светне , какви пари излиза основният ремонт на мотора на бръмчалника?Какво трябва да се смени - гарнитура на главата , гумички , шлайф на главата , болтове , сегменти? , какво изпускам?По възможност част - пари(приблизително , ясно , че няма как да е точно) и после пари за труда.Еми това е ще съм ви адски благодарен!Проблема е , че попипва масло , и попушва бяло , идеята е да калкулирам , и да видя дали си заслужава да се занимавам.

    #2
    колко е разхода на масло ?...
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Нещо от сорта на 700 мл на 1200 км. При нормално каране(без ръчкане предимно дълго)

      Коментар


        #4
        Гарнитура,болтове,масло=100лв и около 250лв за сегменти , гумички и шлайф .. и зависи кой ти я прави..ама някаде за 200лв
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Сегменти - около 110.Гарнитура - 25Гумички - 10Гарнитура капак, картер, колектори - около 25Шлайф на главата - не е задължителен-20 - 25Болтове - не са задължителни.Труд - ...
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Мерси колеги!!!

            Коментар


              #7
              Upda7e написа:
              Мерси колеги!!!
              по скоро е 1л на 1000 км Като гледам почти всички 1.1 страдат от разход на масло няма един дето да е казал ,че не му гори масло ... Май след всеки 100 000 км, почват да .... горят ,масло. Поне така го виждам. Нямам тея ПАРи и на 1- 2 месеца и буча по 1 - 2 шишета масло газ до пръсване ..... Поне държи яко на тормоз
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Fiat_Punto11 написа:
                Upda7e написа:
                Мерси колеги!!!
                по скоро е 1л на 1000 км Като гледам почти всички 1.1 страдат от разход на масло няма един дето да е казал ,че не му гори масло ... Май след всеки 100 000 км, почват да .... горят ,масло. Поне така го виждам. Нямам тея ПАРи и на 1- 2 месеца и буча по 1 - 2 шишета масло газ до пръсване ..... Поне държи яко на тормоз
                Без да се заяждам с колегата моето 1.1 не гори масло аз го карам вече 120 000км взел съм го на около 100 000км и в момента на километража пише 220 000. Не е нормално да гори масло.

                Коментар


                  #9
                  T-REX написа:
                  Fiat_Punto11 написа:
                  Upda7e написа:
                  Мерси колеги!!!
                  по скоро е 1л на 1000 км Като гледам почти всички 1.1 страдат от разход на масло няма един дето да е казал ,че не му гори масло ... Май след всеки 100 000 км, почват да .... горят ,масло. Поне така го виждам. Нямам тея ПАРи и на 1- 2 месеца и буча по 1 - 2 шишета масло газ до пръсване ..... Поне държи яко на тормоз
                  Без да се заяждам с колегата моето 1.1 не гори масло аз го карам вече 120 000км взел съм го на около 100 000км и в момента на километража пише 220 000. Не е нормално да гори масло.
                  То доста си зависи как се кара една кола..колко си я пазиш и подържаш....
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Като гори масло -пуши ли да не тече от някой сегмент провери компресията без нищо после като слагаш малко масло през свещите на един цилиндър и гледаш колко държи ако се покачи повече от колкото е без масло значи маслените сегментите са добре.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Като гори масло -пуши ли да не тече от някой сегмент провери компресията без нищо после като слагаш малко масло през свещите на един цилиндър и гледаш колко държи ако се покачи повече от колкото е без масло значи маслените сегментите са добре.
                      Прекадява при студен старт син пушак и след 2-3 форсирания се изчиства ... Как през свещите ? Невдянах ? И имам едно гадно Тракане като това http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen получи се след обратно сглобяване след прегрване и пукане на гарнитура , после уж дргуга глава заносох да ми сложат пак така гадно трака ... понякога затихва осещам го като някакъв луфт ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        ако ще правиш ремонт слагай сегменти ае гарнитура на главата виктор ренц,нови болтове и шлайф на главата при тези мотори са задължителни,особено щлайфа.разхода на масло в повечето случаи идва от опечени гумички ,но като си го отворил сменяй и сегментите

                        Коментар


                          #13
                          Ако колегата Upda7e не се ръди, че използвам темата му за да не отварям нова пак за този двигател, искам да питам някои работи. Проблемът е че смеси питиетата, масло с антифриз и стана боза, не на моето Пунто, но това е без значение. Свалихме главата и на 4-ти цилиндър гарнитурата е прогоряла и там е белята. Сега ще следва шлайф, ако трябва, нови гарнитури, на главата, капака на клапаните, картера, колекторни тръби, смяна на гумички на клапаните. Имаме един проблем, не можем да развием пробката за маслото, но и с това някак ще се преборим. Та ето и питанията ми:1. Знам че трябва да изпразня повдигачите, как става тази процедура, някъде бях че че се стягат на менгеме, как точно става това за да не ягмосаме някой повдигач?2. Ще свалим картера за да го измием от бозата за да не се повреди новото масло. Според вас какво още трябва да почисти и какво можем да очакваме да се е поразило с тази боза?3. Освен гореспоменатите операции какво още е добре да се направи?
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            абе хора -какви хидроповдигачи-този мотор няма хидроповдигачи а е със пулове.вадиш чашките и като ги поставиш в положение с отвора надолу,в горния край има 2 зъба,напъваш с нещо остро и се вадят пуловете.на гърба на всеки пул е записан размера.ако има нещо питай защото мотора изглежда мн. лесен но си има особености.

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              абе хора -какви хидроповдигачи-този мотор няма хидроповдигачи а е със пулове.вадиш чашките и като ги поставиш в положение с отвора надолу,в горния край има 2 зъба,напъваш с нещо остро и се вадят пуловете.на гърба на всеки пул е записан размера.ако има нещо питай защото мотора изглежда мн. лесен но си има особености.
                              Е, това е вече нещо друго. Благодаря!
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X