Здравейте колеги. Вече не знам на кой съм с тоя проблем. Миналата седмица смених датчика но коляновия вал с друг работещ измерен, и делкото смених -ДЕДРА 2.0.16 После смених сцепения маркуч на бензиновата помпа с по добър на семперит на 12 бара. Сложих помпата в кофа с вода и закачих манометъра и удари 3 бара. Вчера сложих помпата в резервоара, давам контакт, много леко я чух, и се почна една дандания, няма бензин на рейката, не идват 12В до буксата на бензиновата помпа. Гледах сервизните бушони, здрави. Натисках аварийния под седалката да пусне маса, или вече не знам какво ставеа. Мерих, има 12В на релето на бензиновата помпа до мапа. На края подадох директен кабел от АБ до помпата и пак нищо на рейката. Извадих помпата, сложих я пак в кофата, обезвъздуших я през високото и ниското налягане, подадох и 12В и хвърли 5 пръста над кошницата, и тогава вече много се ядосах на това валбро. Няма дебит, и сега ще тръся помпа от браво 5.20 имам оферта. Дали ще стане, и още в кофа като се пробва с вода, на какво разстояние би трябвало да е струята. Или да взема и манометъра с мен. Последно, защо нямаше 12В на буксата на бенз. помпа? Щото на 43г. съм, и наистина вече съм белокос.Редактирано заглавие и цялото мнение в този пост!1.6.....постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН), или много цветен текст и други.Правила на FIAT ФОРУМ БългарияМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензинови неволи
Collapse
X
-
Чаай малко с нерви работите не стават. Първо не го прави с вода в кофа, по евтино е от към помпи. Второ си намери захранването, при теб по спомен /Мисля беше либра 2.0/ на помпата има две захранвания провери ги и двете едното е за таблото другото е за помпата. Направи разкъсвания и замери веригата. Пробвай да подадеш 12 волта на монтираната помпа, и си провери маркучите от до включително и този за излишното гориво.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Миналата седмица, даже по предната, изгасна в движение. На въже до Монтана. Пали за 2 секунди и гасне. Смених датчик кол.вал , и цялото делко, и после извадих и помпата, и видях сцепеният маркуч в кошницата, и от тогава не пали. До релето на помпата отпред има 12В. Същото ли е като на бравото 5.20 147 или 155 коня? Второ редактирано мнение, в тази тема. Следващото подобно заминава в кофата, придружено с предупреждение!1.6.....постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН), или много цветен текст и други.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар